TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

ביג ממשיכה להתרחב ורוכשת מרכז מסחרי נוסף בסרביה


ביג פנצ'בו
מדובר במרכז מסחרי בעיר פנצ'בו בשטח של 28,000 מ"ר ששוויו 39 מיליון יורו ומניב NOI של 3.15 מיליון יורו בשנה

ביג מרכזי קניות, מדווחת כי חברת הבת CEE-BIG B.V (בה מחזיקה ביג 78.52%) חתמה על הסכם לרכישת מרכז מסחרי מניב בעיר פנצ'בו בסרביה, מיזמית המרכז חברת אביב-אלרון הישראלית. המרכז המסחרי, המשתרע על שטח של כ -28,000 מ"ר, עומד על תפוסה של כ – 100% ומניב NOI של 3.15 מיליון יורו בשנה.

שווי המרכז בעסקה כ – 39 מיליון יורו בניכוי הלוואה ממוסד בנקאי בהיקף של כ – 20.6 מיליון יורו, אשר תיוותר על הנכס גם לאחר רכישתו.

חי גאליס, משנה למנכ"ל ביג מציין כי את המרכז יזמה בהצלחה מרובה, לאורך מספר שלבי פיתוח חברת אביב-ארלון הישראלית, בהובלת מר דורון אביב ומר יפתח אלוני. המרכז מהווה מתחם משמעותי ודומיננטי לכל תושבי האזור במרחב העיר פנצ'בו והינו נכס אסטרטגי המשלב את כל האלמנטים הדרושים למרכז מסחרי מוצלח בימים אלו וכולל בתוכו מתחם בתי קולנוע, מסעדות ובתי קפה, סופרמרקט גדול וחזק, רשתות אופנה מובילות ועוד. המרכז נהנה מדומיננטיות מסחרית ומהווה מרכז ההתרחשות העירונית והאזורית. עם השלמת העסקה תהפוך ביג לחברת מרכזי הקניות הגדולה והמובילה בסרביה.


הנכס החדש, מוסיף גאליס, מצטרף ל – 2 נכנסים פעילים ומצליחים של ביג בסרביה, ביג נובי-סאד וביג פאשן בלגרד. בבעלות ביג מרכז נוסף הנמצא בשלבי פיתוח ראשונים ויכלול מגוון שימושים וישלב שטחים מסחריים, מגורים ומשרדים.

ביג מרכזי קניות, מוסיף גאליס, רואה בסרביה שוק אטרקטיבי שמאפשר לביג לבטא את היכולות שלה. סרביה היא כיום אחד השווקים הצומחים ביותר באירופה. במדינה קיים היום חוסר משמעותי בשטחים מסחריים, לצורך ההשוואה כמות המ"ר המסחרי לנפש היא פחות מרבע בהשוואה לישראל. לעומת זאת הלקוחות מאד אוהבים קניות ומותגים ועם השתפרות והצמיחה של הכלכלה ומעמד הביניים הצריכה גוברת. נתוני המאקרו של המדינה בשנים האחרונות בגידול מתמשך.



אביב אלרון יוצגה באמצעות עוה"ד רוני בר ניר וצחי נרקיס ממשרד מ. פירון, ביג יוצגה באמצעות משרד גולדפרב זליגמן 








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il