TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

שיכון ובינוי מקבלת מימון מהמוסדיים‎‎


קרדיט - יניב פרדו אדריכלים
קבוצת 'שיכון ובינוי' גייסה למעלה ממיליארד ש"ח למימון פרויקט שכירות ארוכת-טווח בתל אביב

קבוצת 'שיכון ובינוי' הודיעה כי חתמה על הסכם מימון לפרויקט הנדל"ן מהנחשקים בישראל- שדה דב ב', המיועד כולו לשכירות ארוכת טווח. 255 מהדירות יושכרו במחיר מפוקח (80% ממחיר השוק). המימון גויס ממנורה (500 מיליון ש"ח), מגדל ביטוח (400 מיליון ש"ח) ובנק הפועלים (106 מיליון ש"ח). הסכום שגויס ישמש למימון רכישת הקרקע בפרויקט, שעלותה, עפ"י קבוצת שיכון ובינוי, עומדת על כ-1.37 מיליארד ש"ח.

מדובר באחד פרויקטי הדיור הנחשקים ביותר בישראל, זאת בזכות מיקומו האטרקטיבי והעובדה כי כלל 511 יח"ד אשר יבנו במסגרתו יהיו מיועדות לשכירות לטווח הארוך, כאשר מחצית מתוכן בשכ"ד מפוקח שתעריפו כ-80% ממחיר השוק. בנוסף לכך, במסגרת הפרויקט אותו מובילה קבוצת 'שיכון ובינוי' תקים מעל 1,000 מ"ר של מתחמי מסחר וכ-400 מ"ר נוספים של מבני ציבור.

כזכור בדצמבר האחרון זכתה קבוצת שיכון ובינוי במכרז להקמת פרויקט נוסף במתחם שדה דב (שד דב א'). עלויות הבניה לשני הפרויקטים מוערכות ב-835 מיליון ₪.

בבעלות קבוצת שיכון ובינוי כ- 1,800 יח"ד ב-6 פרויקטים שונים לשכירות ארוכת טווח בשיתוף החברה הממשלתית 'דירה להשכיר' (חלומות ארנונה, נופי בן שמן, אור יהודה, דרך השלום בת"א ופרויקטי שדה דב). כמו כן, שיכון ובינוי מחזיקה ב-295 יח"ד נוספות להשכרה במסגרת יוזמה פרטית.

תמיר כהן, מנכ״ל שיכון ובינוי, אמר היום כי: "שיתוף הפעולה עם מגדל, מנורה ובנק הפועלים לגבי מימון לפרויקט שדה דב מעיד על האמון הרב של הגופים בשיכון ובינוי, וכי המימון לפרויקט ניתן בתנאים נוחים שיאפשרו לשיכון ובינוי להנות מהשבחה עתידית של הפרויקט ."

תמיר כהן הוסיף: "שיכון ובינוי מחזיקה היום באלפי דירות בשכירות ארוכת טווח באזורי הביקוש בשוק, והיא עתידה להחזיק באלפי דירות נוספות בהתאם לאסטרטגיה העסקית של הגדלת מצבת הנכסים המניבים בקבוצה."

קלרה צברגל, מנהלת סקטור נדל"ן בחטיבה העסקית של בנק הפועלים: ״בנק הפועלים שמח להוביל את הסינדיקציה של מימון חשוב ומשמעותי זה שיגדיל את היצע הדירות בתל אביב. שיתוף פעולה זה, בין הגופים המוסדיים ובנק הפועלים, יחד עם קבוצת שיכון ובינוי יתרום גם לצמיחה במשק ויצירת מקומות עבודה נוספים״.

ארז מגדלי, מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח, ציין כי: "מגדל הולכת ומבססת את מעמדה כמשקיעה מרכזית בתחום המגורים להשכרה ארוכת טווח, הן בארה"ב, בה הוא זוכה להצלחה רבה, והן בישראל, בה הוא מתחיל לצבור תאוצה. אנו שמחים על ההזדמנות להעניק מימון בפרויקט ייחודי זה לחברה ותיקה ומוערכת כשיכון ובינוי ויש לנו אמונה מלאה בחברה וביכולותיה וכן בעתיד התחום".

ג'ואנה ויסמן, מנהלת תחום אשראי ,ערבויות ואקוויטי תשתיות באגף השקעות, מנורה מבטחים: "אנו שמחים לקחת חלק מהותי במימון פרויקט לשכירות טווח ארוך, העסקה הינה סולידית עם בטוחות ורקורס לחברות חזקות ומצטרפת לעסקאות שמנורה ביצעה עם שיכון ובינוי לאחרונה, כמו מימון תחנת הכוח חגית. אני רוצה להודות לעמית שריג שהוביל את העסקה מטעם מנורה.

גבי דוד, מנכ״ל חטיבת הזכיינות של שיכון ובינוי אמר היום: “כי המדובר בפרוייקט חשוב המצטרף למצבת הפרוייקטים המניבים של החברה, וכי בכוונת החברה להגדיל עוד את מלאי הנכסים המניבים שלה”.
גבי דוד אמר עוד כי חטיבת הזכיינות בשיכון ובינוי מהווה זרוע משמעותית בפעילות הקבוצה ומאפשרת לה יציבות תפעולית, זאת לצד תזרים חזק וקבוע לאורך שנים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il