TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

עסקת ענק נוספת לכלל ביטוח ופיננסים


צילום: סיון פרג
כלל רוכשת 50% מחטיבת קרקע בשטח של 76 דונם בפארק המדע והתעשיה "מבוא כרמל", להקמת פרויקט בשותפות לשימושי תעשיה ואחסנה בהשקעה של 440 מיליון ₪

כלל ביטוח ופיננסים ממשיכה להגדיל את פעילותה בתחום הנדל"ן. החברה חתמה על חוזה לרכישת 50% מהזכויות בחטיבת קרקע בשטח שגודלו 76 דונם, ונכנסת לשותפות להקמת פרויקט לשימושי תעשיה ואחסנה בפארק המדע והתעשיה "מבוא כרמל".

על חטיבת הקרקע מתוכנן פרויקט בהיקף בינוי של כ- 140,000 מ"ר, על ידי משרד האדריכלים "אורבך הלוי". היקף ההשקעה של כלל ביטוח ופיננסים עומד על כ- 440 מיליון ₪ והוא כולל את עלות הקרקע ועלויות הקמת הפרוייקט.

יוסי דורי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת ההשקעות בכלל ביטוח ופיננסים מסר : "כלל ביטוח ופיננסים בעסקה משמעותית ואיכותית נוספת בתחום הנדל"ן. אנו ממשיכים באסטרטגיה להרחבת פעילות תיק הנדל"ן של הקבוצה, במסגרתה אנו רוכשים נכסים איכותיים להשקעה, במגוון תחומים, והפעם בתחום התעשיה, אנו מאמינים בהשקעות בישראל בכלל ובתחום הנדל"ן, התעשייה והתשתיות בפרט. עסקה זו, בשווי 440 מיליון ₪ , מצטרפת לעסקה נוספת שחתמנו, רק לפני כשבוע, במסגרתה רכשנו קרקע מחברת חג'ג ואנו משקיעים בפרוייקט, בשטחים המסחרים, בשווי של כ- 475 מיליון ₪ ברמת אביב"

רז זלצמן, מנהל נדל"ן ישראל בכלל ביטוח ופיננסים, ציין: "אנחנו שמחים על כניסתנו לפרויקט נוסף, בהיקף משמעותי, והפעם בתחום שימושי התעשיה והאחסנה. עסקה זו היא השניה עבורנו בפארק המדע והתעשיה "מבוא כרמל", אזור אטרקטיבי המצוי בתנופה, דבר המקנה לו יתרון משמעותי וביקושים גבוהים".

עסקה זו מצטרפת ל-2 עסקאות נוספות שביצעה כלל ביטוח ופיננסים לאחרונה – לפני כשבוע חתמה כלל ביטוח ופיננסים על הסכם עם קבוצת חג'ג' לרכישת 75% מקרקע, עליה יוקמו 2 פרוייקטים שיכללו שטחים מסחריים ובנייני מגורים בשדרת אינשטיין היוקרתית, בצפון תל אביב, בהשקעה כוללת של 475 מיליון ₪, וכן רכישה של 50% מ-9 הקומות העליונות במגדל סקיי טאוור במתחם חסן עראפה, מידי היזם עדי צים.

פארק המדע והתעשיה "מבוא כרמל" הינו פארק חדש יחסית אשר זוכה לתנופת ביקושים ואכלוס ההולך וגדל בשנים האחרונות. הפארק משותף ל-4 רשויות: מגידו, יקנעם עילית, דליית אל-כרמל ועוספיא.
הפארק בשטח כ- 550 דונם, והוא נמצא בשלבי אכלוס והקמה שונים ובשימושים מגוונים של מבני תעשייה, אחסנה, מסחר ומשרדים.

בשלב ב', צפוי היקף בינוי של כ-450 דונם נוספים, צפונית מערבית לפארק הקיים היום. הפארק מוגדר כאיזור עדיפות לאומית א', מה שמקנה מענקים מתוקף חוק עידוד השקעות הון.

את העסקה ליוו מטעם כלל ביטוח ופיננסים רז זלצמן, מנהל נדל"ן ישראל וניר דקל מנהל השקעות נדל"ן.
את כלל ביטוח ופיננסים ייצגו בעסקה, עו"ד דני הרינג ועו"ד שחר מונביץ ממשרד שטיינמץ הרינג, גורמן ושות'.
את המוכר בעסקה, ייצגו עו"ד בועז תבור, עו"ד אדי אסרייב ועו"ד שחר ברקול, ממשרד פישר בכר חן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il