TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבלני הצפון: סגר על יו"ש עוצר בנייה של 73 אלף דירות


צילום: יח"צ
אלון רחמיאן: "כל יום של סגר עולה 9.7 מיליון שקל בדמי שכירות שהציבור יצטרך לספוג, והפסד של 406 מיליון שקל למשק"

ארגון קבלני מחוז צפון בראשות אלון רחמיאן מזהיר כי סגר על אזור יהודה ושומרון פוגע פגיעה קשה בכלכלה הישראלית, בחברות הבנייה והתשתיות, ובעקיפין גם ברוכשי הדירות מרחבי הארץ. במקביל, הארגון יוצא נגד העסקת שב"חים (שוהים בלתי חוקיים), וקורא למדינה לטפל בנושא האקוטי לעומק.
"יום סגר מלא על יהודה ושומרון מביא לאיחור בבניית 73,000 דירות ועולה 9.7 מיליון שקל בדמי שכירות שהציבור יצטרך לספוג, והפסד של 406 מיליון שקל למשק", אומר רחמיאן בהתבסס על נתוני התאחדות הקבלנים בוני הארץ.

לפי הערכת ההתאחדות, בכל יום שבו נעצרת כניסת עובדי בניין חוקיים מהרשות הפלסטינית לעבודה בישראל, נעצרת עבודת הבנייה בכ-14,000 אתרי בנייה בארץ. העצירה גורמת כאמור לאיחורים במסירת כ-73 אלף דירות למשך מספר שבועות, מגדילה בכ-9.7 מיליון שקל את הוצאות שכר הדירה שהשוכרים יצטרכו לשלם, ועולה למשק כ-406 מיליון שקל בכל יום כזה.

לפי הנתונים, נכון להיום יש 111,600 דירות בבנייה פעילה בישראל, שאותן בונים בעיקר עובדים מהרשות - מעל 66% מעבודות הבנייה והתשתיות המכונות "עבודות רטובות". מדובר בכ-65,000 עובדים שמגיעים לישראל מהרשות לעבודה בכל יום ועושים את העבודה שכמעט ואין ישראלים שמוכנים לבצע.

"עובדי בניין חוקיים שנכנסים בצורה מסודרת לעבודה בישראל לא ביצעו כל פיגוע, השב"חים הם המסוכנים. ענישה כוללת של האוכלוסייה העובדת מהרשות הפלסטינית מביאה לפגיעה היקפית אדירה בכולנו", מסכם רחמיאן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il