TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

למכור נכס בחו"ל בלי לקבל תביעות - יאיר בושרי (בי די פי השקעות נדל"ן)


תמונה: יאיר בושרי - BDP השקעות נדל"ן (PIXABAY)
רוצה לבצע מכירת נכס שרכשת בחו"ל בלי להיות חשוף אל תביעות? יאיר בושרי בעליה של חברת בי די פי (BDP) השקעות נדל"ן מסביר מתי לעשות את זה, איך לעשות את זה ולמה כדאי לשים לב
חברת בי. די. פי השקעות נדל"ן הנמצאת בבעלותו של יאיר בושרי מלווה את משקיעיה כבר שנים רבות ברכישת נכסי נדל"ן להשקעה בחוץ לארץ, אך לא רק. חלק מגלגול החיים של השקעה בנכס נדל"ן הוא גם מכירה שלו, וגם בזה חברתנו וצוות המומחים שלנו עוסקים.

באופן מפתיע, יאיר בושרי יזם הנדל"ן מסביר כי לקוחות רבים מעידים על כך שמדובר בדבר שהם חוששים לבצע ורבים מהם לא יודעים איך. למען האמת, התהליך הוא די פשוט ולא מסובך, ומדובר במכירה שדי דומה למכירה של נכס נדל"ן בארץ.

עם זאת, לקוחות רבים שלנו בוחרים להשקיע בנדל"ן בחו"ל במקומות מרוחקים יותר, כאשר הם גרים בארץ, מה שהופך את העניין לשונה משום שהלקוח שלנו לא נמצא במדינה בה נמצא הנכס שלו. במקרה כזה, אנו ממליצים, ולרוב גם עוזרים, על חיבור עם מישהו שנמצא פיזית במקום בו נמצא הנכס, יש לו את הניסיון, הידע, המומחיות והרישיון לתמוך במוכר וללוות אותו בתהליך המכירה מתחילתו ועד סופו.

אנו לרוב ממליצים על בחירה במתווכים מקומיים, שמכירים את השוק, נמצאים באיזור בו נמצא הנכס, יודעים מה ההיצע והביקוש וכיצד ניתן לשווק אותו, להעריך את מחיר הנכס ולקבל עליו את המחיר הגבוה ביותר שניתן לקבל ולהראות באופן קבוע את הנכס לקונים פוטנציאליים.

לרוב, כאשר מתחברים למתווך מקומי, הוא גם יידע להמליץ ולייעץ לגבי המועד למכירת הנכס, לתת הערכה כללית של השוק – האם צפויה עליה או ירידה והאם אכן מדובר בזמן טוב למכור את הנכס בשלב הזה.

יאיר בושרי מציין כי חשוב להבין כי עבור שירות מהסוג הזה מתווכים גובים תשלום עבור עבודתם, אך לרוב התשלום משתלם כאשר מדובר בנכס מרוחק.

מכירת נכס היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו בחייכם. כדאי שיהיה לך מושג ברור מה אתה הולך לעשות עם הכסף לאחר מכירתו.

הדבר הראשון והעיקרי שעליכם לעשות הוא לדעת מה שווה הנכס. אתה יכול לקבל את שווי הנכס על ידי בדיקת מחירי המכירה האחרונים בשכונה שלך.

אתה יכול למכור את הבית שלך בעצמך או לשכור סוכן נדל"ן שיעזור לך. אם תחליט למכור אותו בעצמך, תצטרך להשקיע זמן ומאמץ כדי למצוא קונים פוטנציאליים, לתקשר איתם ולשכנע אותם לגבי ערך הבית שלך.

מכירת נכס היא תהליך מורכב ולוקח זמן. המוכר צריך למצוא את הקונה הנכון, לנהל משא ומתן על המחיר ואז לסגור סופית את העסקה.

ניתן לפשט את תהליך מכירת הנכס בעזרת סוכן נדל"ן. הסוכן ידאג לכל המשא ומתן, יוודא שכל הניירת תקינה ובסופו של דבר יסגור את המכירה. זה יכול לקחת חודשים כדי למצוא קונה מתאים, ותהליך המשא ומתן וסגירת העסקה יכול להיות מתיש.

יאיר בושרי וחברת בי די פי השקעות נדל"ן, כאן כדי לפשט עבורכם את התהליך ולהקל עליו ככל האפשר. אנו נספק לך אומדן של שווי הנכס שלך, נפרסם אותו בכל רישומי הנדל"ן הלאומיים הגדולים, ננהל משא ומתן בשמך, נסגור את המכירה ונטפל בכל הניירת.

מכירת נכס יכולה להיות תהליך מלחיץ, אבל זה לא חייב להיות. בעזרת סוכן תוכלו למכור את הנכס שלכם תוך מספר שבועות בלבד.

מתלבטים אם להיעזר במתווך? מעוניינים למכור נכס? צוות המומחים שלנו ישמח לייעץ לכם!


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il