TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

רוטשטיין נדל"ן חתמה על הסכם להגדלת עסקת הקומבינציה בבית שמש לבניית כ-1,300 דירות


חברת רוטשטיין נדלן בעמ
בנוסף, חתמה על הסכם קומבינציה נוסף בבאר יעקב לבניית כ-180 יח"ד, החברה צופה הכנסה משני הפרויקטים בגובה של כ-1.6 מיליארד שקל
רוטשטיין נדל"ן בע"מ הודיעה היום כי חתמה עם בעלי הקרקע בבית שמש על הסכם להרחבת עסקת הקובמבינציה עליה דיווחה החברה בעבר לבנייתן של כ-1,300 יח"ד וכן חתמה על הסכם קומבינציה נוספת בבאר יעקב לבניית כ-180 יח"ד ובסה"כ צופה החברה ששני הפרויקטים יניבו לה הכנסה המוערכת בכ-1.6 מיליארד שקל.
בבית שמש התקשרה החברה עם בעלי קרקע להרחבת הסכם קומבנציה שנחתם לפני כשנתיים. ההסכם הקיים כולל רכישת זכויות של קרקע בשטח 62 דונם עליה חלה תב"ע לבנייה של כ-1,000 יח"ד ו-10,000 מ"ר שטחי מסחר. עתה מודיעה החברה כי הרחיבה את ההסכם לחטיבת קרקע סמוכה, כך שבסך הכל יכלול הפרויקט כ-75 דונם עליהם ניתן לבנות כ-1,300 יח"ד. בתמורה יקבל המוכר דירות מגורים בשיעור של 32.5% ושטחי מסחר בשיעור של 45%. לפי הערכה ראשונית של החברה, היקף ההכנסות מהפרויקט הינו כ-1.4 מיליארד שקל והיקף העלויות הצפוי הינו כ-1.13 מיליארד שקל. העסקה תבוצע בעסקה משותפת עם חברת ציפחה אשר לה יוקנו 20% מהעסקה המשותפת ולרוטשטיין 80%. את החברה ייצגו בעסקה עורכי הדין צוריאל פיקאר, דן מנדלבאום ודנה לוי ממשרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן.
בנוסף, חתמה רוטשטיין על הסכם קומבינציה בבאר יעקב לבנייה של 180 יח"ד. מדובר בקרקע חקלאית בשטח 14 דונם שעל פי תוכנית המתאר של המועצה המקומית באר יעקב תשנה את יעודה למגורים. מוכר הקרקע יקבל בתמורה 32% מהדירות בפרויקט. בהתאם להערכה ראשונית של החברה, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ-260 מיליון שקל, והיקף העלויות הצפוי בפרויקט הינו כ-218 מיליון שקל. את החברה ייצג עו"ד אלון עזרן ממשרד קוסובסקי שחור.
בתוך כך, דווחה רוטשטיין ביום חמישי כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב אישרה את תוכנית לה גארדיה לבנייה של 420 יח"ד בעיר. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית שמקדמת חברת הבת של רוטשטיין, אנשי העיר, במסגרתה יהרסו 114 דירות ישנות ויבנו 16 בניינים בני 7-15 קומות. אנשי העיר ורוטשטיין ישקיעו בפרויקט סך של כ- 700 מיליון שקל, וההכנסות הצפויות ממנו מוערכות בכמעט מיליארד שקל כשחלק החברות הוא כ- 300 יחידות דיור.
לפי הדו"ח הכספי לרבעון השני 2021, שפרסמה רוטשטיין בשבוע שעבר, רשמה החברה ברבעון השני הכנסות בגובה של 130 מילון שקל – פי שניים לעומת הרבעון המקביל ב-2020, אז רשמה החברה הכנסות בגובה 65 מיליון שקל. בנוסף מכרה החברה פי 3 דירות יותר בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד – 68 דירות לעומת 19. נכון לסוף חודש יוני השנה, מבצעת החברה ומשווקת כ-1,200 יחידות דיור (כולל חלק השותפים) ובבעלותה עתודות קרקע הנמצאות בשלבי תכנון בהיקף של למעלה מ-6,000 יחידות דיור (כ-3,800 יח"ד חלק החברה), לצד זכויות לבניית כ-97 אלף מ"ר עיקרי מסחר ומשרדים (חלק החברה); במהלך השנתיים הקרובות צפויה החברה להתחיל בביצוע של כ-1,500 יחידות דיור.
אבישי בן- חיים, מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן: "חברת רוטשטיין פועלת כדי להגדיל את מלאי הקרקעות בבעלותה בעיקר באמצעות הסכמי קומבינציה והתחדשות עירונית. אנחנו מעריכים שמגמת העלייה במחירי הדירות תימשך בשנים הבאות ומכאן, אני מעריך שהגדלת היקף הפרויקטים צפוי להניב לחברה רווחים גבוהים בשנים הבאות".
רוטשטיין נדל"ן הינה חברה ציבורית הפעילה מעל ל-60 שנה, ומאז הקמתה עוסקת ביזום וביצוע פרויקטים גדולים למגורים ברחבי הארץ. רוטשטיין בנתה ובונה שכונות מגורים בנתניה, תל אביב, פרדסיה, באר יעקב, רמת גן, מגדל העמק, לוד, קרית מלאכי, כפר יונה, אור עקיבא ועוד. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב מאז שנת 1993. בעלת השליטה בחברה הינה חברת אבני שוהם ייזום בע"מ המוחזקת ע"י מר יצחק מירילשוילי ומר אבישי בן-חיים אשר הינו גם מנכ"ל החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

30/8/21
1. מיקום הקרקע בבית שמש - נורית שרעבי
מישהו יודע היכן ממוקמת הקרקע בעסקת הקומבינציה בבית שמש ?
תודה
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il