TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חברת ההייטק Tipalti שוכרת בנין משרדים שלם מאקרו נדל"ן בעסקה של 50 מיליון שקל


הדמיה קומפלקס גולף בנין משרדים_קרדיט סטודיו 84
המשרדים החדשים יאכלסו כ-600 עובדים וישתרעו על בניין בן 6 קומות בתוספת קומת Rooftop, בקומפלקס גולף בשכונת נאות אפקה בתל אביב
חברת הפינטק Tipalti (טיפלתי) שוכרת בנין משרדים שלם בהסכם שנחתם עם אקרו נדל"ן, בהיקף עסקה של 50 מיליון שקל. הבנין החדש ייתן מענה לצמיחה המואצת שחווה החברה ולצורך בהגדלה משמעותית של היקף כמות העובדים בישראל. המשרדים החדשים ישתרעו על שטח כולל של 7,000 מ"ר, המחולקים בין 6 קומות משרדים, בנוסף לקומת גג Rooftop שתשמש לאירועי חברה.

בניין המשרדים מהווה חלק מקומפלקס גולף הנבנה בימים אלה בשכונת נאות אפקה בתל אביב, ומשלב בין מגורים, בילוי, מסחר, עבודה, טבע עירוני וקהילתיות. העסקה נחתמה לתקופה של 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות, בהיקף כספי מוערך של כ-10 מיליון שקל בשנה. Tipalti צפויה להיכנס למשרדים החדשים ברבעון השני של 2022, ואילו שאר הפרויקט צפוי להתאכלס בעוד כשנה וחצי. משרדי החברה מתוכננים על ידי ורד גינדי מסטודיו גינדי, העיצוב ממשיך את הקו הקודם של החברה שהינו חם, ביתי, ידידותי לעובדים ולכלבים שלהם. החברה תעבור למשכנה החדש ממשרדים שהיא שוכרת בימים אלה בקיבוץ גליל ים בשטח של 1,100 מ"ר.

לדברי חן עמית, מנכ"ל Tipalti: "המשרדים החדשים יאפשרו לנו להמשיך לצמוח בישראל בקצב מהיר. השנה נכפיל את צוות הפיתוח וניהול המוצר בארץ ואנחנו מתכננים לשמור על קצב צמיחה דומה בשנים הקרובות. Tipalti מעסיקה 600 עובדים כיום, מתוכם 210 עובדים מועסקים בישראל, עד המעבר בתחילת השנה הבאה אנחנו מעריכים שהיקף העובדים יגיע ל-400 עובדים והנכס ישמש להמשך הרחבת כמות העובדים בעוד 250 עובדים עד סוף שנה הבאה. העובדים ייהנו מחוויה של סביבת עבודה מודרנית, עם שטחים ציבוריים מרובים, מרפסת צמודה ענקית בשטח של 1,000 מ"ר, גג מעוצב ומרכז מסחר."

לדברי זיו יעקובי, מנכ"ל ומבעלי אקרו נדל"ן: "אנו שמחים על העסקה עם טיפלתי, חברה דינמית ואיכותית שנמצאת בצמיחה והתרחבות, שתהווה מבחינתנו שוכרת משמעותית למערכת יחסים ארוכת טווח".

חברת הפינטק Tipalti, המאפשרת לחברות לבצע העברות תשלומים גלובליים ומקומיים באופן אוטומטי, הוקמה ב-2010 בידי חן עמית המשמש כמנכ"ל ואורן זאב. החברה גייסה כ-280 מיליון דולר מאז הקמתה ובמסגרת סבב הגיוס האחרון הגיעה להערכת שווי של יותר מ -2 מיליארד דולר. הטכנולוגיה של Tipalti מקטינה ב- 80% בממוצע את עומס העבודה על מחלקות תשלומים בארגונים ומחליפה תהליכים ידניים שלא רק מבזבזים זמן לארגון, אלא גם מאטים את הדיווח הכספי. בנוסף המערכת משפרת את בקרות ההונאה ורגולציה על תהליכים אלו. בין לקוחות החברה: Amazon Twitch, Twitter, Business Insider, GoDaddy, Fiverr, Vimeo ועוד. השנה Tipalti רכשה את הסטארטאפ הישראלי Approve.com בסכום של כ-40 מיליון דולר לפי פרסומים, שפיתח פתרונות על פלטפורמת ענן המקצרים את הזמן שארגונים משקיעים בתהליך רכש.

קומפלקס גולף נבנה בימים אלה על הקרקע שבה שכן בעבר מתחם "כיתן סנטר" המיתולוגי, בסמוך למפגש הרחובות פנחס רוזן ואברהם שלונסקי בת"א, כאשר מגדלי המגורים מוקמים ברחובות קהילת סלוניקי וקהילת פאדובה. הקומפלקס כולל 183 יחידות דיור ב-4 בניינים, שניים בני 18 קומות ושניים בני 8 קומות, וכן מרכז מסחרי בן כ-2,500 מטר שמעליו נבנה בניין המשרדים בשטח של 7,000 מ"ר.

שטחי המסחר במתחם כוללים את דליקטסן מקבוצת R2M, סופר-פארם, טיב טעם, אירוקה, גלידת אוטלו ועוד. בין שטחי המגורים לשטחי התעסוקה והמסחר ישנה הפרדה ברורה, באמצעות פארק אורבני בן 3 דונם הממוקם במרכז הקומפלקס.

חברת אשטרום משמשת כקבלן הביצוע של הקומפלקס כולו. בתכנון ועיצוב הקומפלקס שיתפו פעולה אדריכלים מובילים בתחומם: אדריכל רני זיס האמון על אדריכלות החוץ, אדריכלית אורלי שרם שאחראית על אדריכלות הפנים והשטחים הציבוריים ואדריכלית אורנה פיירפלד בסט, מת.מ.א תכנון מרחב אורבני – אדריכלות נוף.

את אקרו נדלן ייצגו בעסקה עורכי דין מטעם משרד פישר בכר חן וול אוריון ושות'; את Tipalti ייצגו עורכי הדין הירש פאלק.

בניין המשרדים שווק ע"י נטלי מרשל, הבעלים של חברת Marshall המתמחה בשיווק נדל"ן מניב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il