TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

עסקה ראשונה לקרדן ישראל וגבע נדל"ן


פרויקט בשהם של קרדן ישראל וגבע נדלן קרדיט אורבך הלוי אדריכלים
רוכשות חטיבת קרקע בשהם לפרויקט לוגיסטיקה לפי שווי של 180 מיליון שקל
זוהי עסקה ראשונה לשותפות החדשה של קרן ישראל וגבע נדל"ן. השתיים יקימו פרויקט במסגרת עסקה משותפת עם בעל הקרקע בהשקעה מוערכת של כ-800 מיליון שקל
קרדן ישראל וגבע נדל"ן רוכשות מחצית מהזכויות בחטיבת קרקע באזור התעשייה שוהם, בשטח של 27.4 דונם, תמורת 90 מיליון שקל- לפי שווי של 180 מיליון שקל. על הקרקע מתוכנן פרויקט לוגיסטי עם שימושים מעורבים שיכלול חוות שרתים, מחסן קירור אוטומטי ומבנה רמפה בשטח של כ-70 אלף מ"ר, מתוכם 33 אלף מ"ר מכוח תב"ע מאושרת. המוכר הוא היזם רפי נחושתן.

בכוונת קרדן- גבע לפעול במשותף עם נחושתן לפיתוח הקרקע ולהשבחת והגדלת הזכויות בה. בניית הפרויקט צפויה להתחיל בתחילת שנת 2022, עם קבלת היתר בנייה והיקף ההשקעה בו מוערך בכ-800 מיליון שקל.

במקביל, התקשרה היום חברת הביצוע, אל הר הנדסה ובניין בע"מ, חברה המוחזקת במלואה על ידי קרדן נדל"ן, שהינה חברה בשליטת החברה (59.78%) עם המוכר בהסכם לביצוע הפרויקט בעלות כוללת שתגיע ל כ-500 מיליון שקל, זאת בהנחה שיאושרו זכויות הבנייה הנוספות.

זוהי עסקה ראשונה במסגרת הפעילות המשותפת עם גבע נדל"ן עליה דיווחה קרדן ישראל באחרונה, שותפות שתהווה את הזרוע החדשה שלה, ותתמקד בתחומי הלוגיסטיקה השונים, ביניהם: מבנים לוגיסטיים, בנייני רמפה, מחסנים אוטומטיים וחוות שרתים. אדריכלי הפרויקט הם משרד אורבך הלוי ועורכי הדין שיצגו את קרדן-גבע הם דור שחם ותום וולפשטיין ממשרד ארדינסט בן נתן, טולדנו ושות'. את המוכר ייצגו עוה"ד גל מנשה ושגיב בר נחום ממשרד מנשה דורסט ושות'.

רוני בירם, מבעלי השליטה בקרדן ישראל: "אנחנו מאמינים בשוק הלוגיסטיקה והפעילות החדשה תהווה זרוע משמעותית בפיתוח של קרדן ישראל. בכוונתנו להמשיך לבחון עסקאות בסדר גודל משמעותי שיתרמו לצמיחתה של החברה".

ערן לב, בעלים-שותף בגבע נדל"ן: "מדובר בפרויקט משמעותי ביותר באזור התעשייה שוהם, הן מבחינת גודלו וההשקעה בו והן מבחינת המורכבות שלו. אנו רואים בפרויקט מאתגר וחדשני זה פרויקט דגל שיהווה מודל לפרויקטים עתידיים בתחום הלוגיסטיקה".
קרדן ישראל, המוחזקת ע"י גיל דויטש, רוני בירם, אבי שנור, ויוסף גרינפלד הינה חברה ציבורית הנסחרת לפי שווי שוק של כ-430 מיליון שקל ומחזיקה ב-60% ממניות קרדן נדל"ן, גם היא חברה ציבורית, שעוסקת ביזום נדל"ן למגורים ומחזיקה גם בחברת הביצוע אל-הר.
גבע נדל"ן, המוחזקת על ידי ערן לב וגלעד רוזה, מתמחה בייזום פרויקטים בתחומי התעשייה, לוגיסטיקה, מסחר ומשרדים. בימים אלה קבוצת רכישה שארגנה גבע נדל"ן מאכלסת פרויקט בשימושים של אחסנה, תעשיה ולוגיסטיקה בהיקף של 9,000 מ"ר בפארק הטכנולוגי במודיעין. קבוצת רכישה נוספת שארגנה גבע נדל"ן רכשה לפני מספר חודשים בניין משרדים בצפון תל-אביב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il