TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

ביזמת הדיירים - פינוי בינוי ראשון בנוה עופר ‎


ארבר צפון - סטודיו אנדו ,עבור כנען שנהב אדריכלים
בעלי דירות במתחם ארבר 14-26 תל אביב בחרו בקבוצת גבאי , להתקשר עמם בפרויקט פינוי בינוי בהיקף של 317 דירות חדשות
בתהליך של מכרז לבחירת יזם, בחרו אמש בעלי הדירות במתחם ארבר 14-26 בשכונת נווה עופר, בתל אביב, להתקשר עם קבוצת גבאי ,למימוש פרויקט מגורים חדש של פינוי בינוי. בעלי הדירות קידמו את הפרויקט ואת המכרז לבחירת היזם באמצעות החברה לפיתוח והתחדשות עירונית ובשיתוף חברת האחים מרגולין.

קבוצת גבאי צפויה להקים על פי התב"ע המאושרת למתחם, פרויקט שיכלול כ 317 דירות חדשות ב 3 בניינים בני 6-18 קומות, במקום 7 בניינים ישנים בני 4 קומות. בעלי הדירות יקבלו דירות חדשות עם תוספת של ממ"ד, מרפסת שמש, חניה ומחסן.

ייחודו של הפרויקט הוא בכך שהוא קודם על ידי בעלי הדירות, על פי עקרונות "המודל החברתי" אותו פיתחה החברה לפיתוח והתחדשות עירונית. על פי מודל זה, בעלי הדירות הם היזמים של הפרויקט במתחם מגוריהם, הם יוזמים את קידומה של תב"ע (תכנית בנין עיר) חדשה למתחם ולאחר אישורה, הם עורכים מכרז לבחירת היזם שיתקשר איתם בהסכם פינוי בינוי.

הפרויקט תוכנן ע"י אדריכל גיל שנהב מכנען שנהב אדריכלים בשיתוף עם צוות תכנון דרום, אדריכל ערן מאירסון וראש צוות דרום במנהל ההנדסה עיריית תל אביב, האדריכלית אירית סייג אוריון.

התכנית להקמת הפרויקט, מהווה חלק מהחזון העירוני של העיר תל אביב לפיתוח שכונות בדרום ומזרח העיר על פי תכנית המתאר– תא/ 5000 .

עורך הדין המייצג את בעלי הדירות הוא עו"ד יריב בר דיין , ממשרד עוה"ד יריב בר דיין.

ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית: " בעלי הדירות צלחו שלב נוסף בדרך למימוש הפרויקט ואנו גאים להיות מי שמובילים ביחד איתם תהליך של התחדשות עירונית אמיתית בשכונה. זהו צעד נוסף לקידום משמעותי באיכות החיים, לגיבוש הקהילה במתחם וזאת לצד השינוי שעוברת השכונה בשנים האחרונות. המכרז שהתנהל בשותפות חברת האחים מרגולין כלל כ 27 חברות נדלן מהמובילות בישראל שהשתתפו בו ובסופו של התהליך המרגש, בעלי הדירות בחרו בקבוצת גבאי כיזם של הפרויקט. זהו המכרז התשיעי אותו ערכה עד כה החברה לפיתוח והתחדשות עירונית, כאשר שלושה פרויקטים כבר אוכלסו, פרויקט נוסף נמצא כרגע בבנייה וארבעה פרויקטים נוספים נמצאים בימים אלו לפני קבלת היתר בנייה, לבניית אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ".

החברה לפיתוח והתחדשות עירונית אשר פיתחה את "המודל החברתי", בו היא מייצגת ומלווה כ 700 משפחות ב כ – 12 פרויקטים של פינוי בינוי, עם פוטנציאל לכ – 5,000 יחידות דיור חדשות. בין היתר אחראית החברה לקידום פרויקטי פינוי בינוי נרחבים בשכונת נווה שרת בתל אביב ובדרום העיר לצד פרויקטים בבת ים, הרצליה, פתח תקווה, פרדס חנה, רמת גן, טירת כרמל, רמת השרון ועוד.

המודל מיישם ומשלב מרכיבים חברתיים וכלכליים וממזג אותם לכדי תהליך, אשר מטרתו הינה למקסם עבור בעלי הדירות את התמורה, תוך הגדלה משמעותית של סיכויי המימוש של הפרויקט.

אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי: "אנחנו שמחים על הזכייה ומשבחים את בעלי הדירות על ההתארגנות וקידום של תוכנית גדולה במיקום חשוב זה. החברה כבר פעילה עם אלפי יחידות דיור בדרום ומזרח תל אביב, בכפר שלם, שכונת ביצרון ותל כביר וכן בונה גם בשכונה עצמה. אנו פעילים באזורים הללו מתוך ידיעה שהם צפויים לעבור התפתחות והשבחה משמעותיים והמחירים בהם יעלו. אנחנו שמחים לזכות שוב ושוב בפרויקטים של התחדשות עירונית ולראות את האמונה של בעלי הדירות בקבוצת גבאי, כמי שבונה אלפי יח"ד בדרום ומזרח תל אביב במסגרת התחדשות עירונית והדיירים מבינים את היתרון הגדול שטמון בחברה משפחתית שמדברת איתם בגובה העיניים".

קבוצת גבאי נוסדה על ידי מר שמשון גבאי בסוף שנות השמונים, והינה מחברות הבנייה הוותיקות והמובילות בענף הנדל"ן בארץ. לקבוצה, שבנתה עד היום אלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ, יש היום כ-1,200 יחידות דיור בביצוע ב-14 פרויקטים, הפרושים לאורכה של ישראל. בנוסף פרויקטים נוספים, הכוללים כ-7,300 יחידות דיור, נמצאים בשלבי תכנון מתקדמים

בתל אביב, רמת גן, הוד השרון, רמת השרון, נתניה, חדרה, רמלה, יהוד, אשקלון, אשדוד, שדרות ועוד. החברת מחזיקה בחברת גבאי מניבים (100%) הבורסאית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il