TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבוצת רמי צרפתי תבנה 249 דירות חדשות בנתיבות


רמי צרפתי מנכל ובעלים קרדיט צילום שרית צרפתי
החברה זכתה במכרז של רמ"י בהיקף 31 מיליון שקל לבניית פרויקט חדש בשכונת רמות יורם בנתיבות
קבוצת רמי צרפתי תבצע פרויקט נוסף בעיר נתיבות: החברה מדווחת כי זכתה במכרז רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לבניית 249 דירות חדשות המיועדות לשוק החופשי בשכונת רמות יורם בנתיבות. מדובר בשני מגרשים בשטח 40 אלף מ"ר לבנייה רוויה. ההצעה הזוכה של רמי צרפתי היתה בסכום של 31 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח. הפרויקט יכלול 2 מגדלים בני 18 קומות ו-5 בנייני בוטיק בני 5-9 קומות.
שכונת רמות יורם היא אחת מהשכונות החדשות הנבנות בנתיבות. לפי התכנון היא תכלול בסיום הבנייה 4,547 יחידות דיור חדשות ועוד 619 יחידות דיור צמודות קרקע על פני 1,740 דונם. בשכונה יוקם גם מרכז מסחרי גדול וכן מרכז תחבורה מרכזי שישמש את כלל התושבים ותושבי האזור. לאורכה של השכונה תיפרש שדרה ירוקה ויוקרתית באורך 3.5 ק"מ, עם שדרות הליכה מוצלות בעלות חזית מסחרית לרחוב וגשרים מעל נחל בוהו.
לדברי רמי צרפתי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת רמי צרפתי, "אנחנו מאמינים מאוד בעיר נתיבות, היא אחת משיאניות מכירת הדירות החדשות בשנים האחרונות לפי נתוני הלמ"ס וממוקמת במקום גבוה גם מבחינת התחלות הבנייה בישראל. רק ב-2020 החלו להיבנות בנתיבות 1,048 דירות חדשות, ועוד מדובר בשנה כלכלית קשה של משבר הקורונה. זהו לא הפרויקט הראשון שאנו בונים בעיר ולהערכתי גם לא האחרון, נתיבות עוברת תנופת בנייה ופיתוח בשכונות חדשות ומתחדשות ויש מבחינתנו עוד הרבה פוטנציאל בעיר".
מדובר בפרויקט השני של קבוצת רמי צרפתי בעיר נתיבות. החברה נמצאת בשלבי בנייה מתקדמים של פרויקט "צרפתי על הנחל" בשכונת נווה שרון בנתיבות, המשתרע על שטח של כ-20 דונם וכולל 363 דירות ב-10 בניינים בני 9 קומות כל אחד עם כ-36 דירות בכל בניין.
שכונת נווה שרון ממוקמת בחלקה הצפון מערבי של נתיבות, ליד הכניסה לעיר מכביש 25 ובסמוך לנחל בוהו. השכונה תכלול כ-2,600 יחידות דיור על פני 1,280 דונם, וכ-530 צמודי קרקע, כ-35,000 מ"ר למסחר ותעסוקה, ושטחים ציבוריים בהיקף של כ-50,000 מ"ר. מתוכנן לקום בה גם פארק נחל בוהו בשטח של 900 דונם. עיריית נתיבות אחראית על פיתוח כל התשתיות – כבישים, גינות ומדרכות, תשתיות למוסדות חינוך וציבור כגני ילדים, ביוב, עבודות עפר ותאורה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il