TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

פוקס מאמינה בחריש ומתמקדת במתחמי מסחר פתוחים


ללין
רשת הטיפוח והלייף סטייל, 'ללין' מקבוצת פוקס מגיעה לחריש. תפתח מחר (יום ד' 2.12) , חנות פופ אפ בקניון More של קבוצת More.
החנות שתפתח למשך החודשים הקרובים, בשטח של 50 מ"ר, תציג את הקולקציות החדשות של המותג- בישום ולחות הגוף, טיפוח פנים, מפיצי ריח ונרות וכן טקסטיל ואקססוריז.

קניון More בחריש, שנחנך ביולי 2019 בשטח של 10,500 מ"ר ובהשקעה של כ-76.5 מיליון ₪, הינו מתחם ייחודי המשלב מרכז מסחרי פתוח עם קומת מסחר מקורה. תמהיל החנויות בקניון, כולל בין היתר: חנות דגל של שופרסל, חנויות של קבוצת פוקס (פוקס הום ופוקס), סופר פארם, ביגוד, תחנת דלק של רשת דור אלון ועוד, וכן מתחם בילוי והסעדה ובו סניפי רשתות מובילות, כגון: מקדונלד’ס, גלידה גולדה ויין בעיר.

"קבוצת פוקס מאמינה בחריש ומצרפת להצלחת פוקס ופוקס הום בקניון, מותג נוסף ואהוב של הקבוצה" ציין חנן מור יו"ר קבוצת MORE והוסיף: "נגיף הקורונה יצר מיקוד אסטרטגי של חברות ריטייל במתחמי סחר פתוחים לצד זיהוי הזדמנויות של הקמת חנויות פופ אפ שממשיכות לצבור תאוצה. אנו פועלים כל העת בהתאמת תמהיל המתחם לצרכי התושבים הגדלים בעיר המתפתחת."

"אנו שמחות על הצטרפותה של ללין לקניון חריש. בתקופה המאתגרת כאשר חוסר וודאות הוא משתנה קבוע בענף הקמעונאות - המרכזים הפתוחים מהווים עוגן יציב. אסטרטגיית קבוצת פוקס להיכנס למרכזי שכונות ורחוב בנגישות יומיומית היא נכונה ותואמת את אסטרטגיית קבוצת More. השילוב ביניהם מנצח". מדגישות טל שניצר ושירה שגב- מור מחברת RETALE שמלוות את תהליכי הפיתוח העסקי בתחום המניבים בקבוצה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il