TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חברת גרין פארק מציגה: כך הופכים 429,000 ₪ לדירה חדשה בשווי 900,000 ₪


גרין פארק-פרוייקט עפולה
חברת גרין פארק מציעה למשקיעים קרקעות באחת השכונות המתוכננות והמבוקשות בעפולה במחיר של 429 אלף ש"ח. יוזמת התוכנית הינה עיריית עפולה בשיתוף פעולה מלא עם חברת גרין פארק, הקרקע הינה קרקע פרטית מופשרת מאז שנת 2005 וזכויות הבנייה עליה כבר נרכשו על ידי אחת מחברות הבנייה הגדולות בארץ – כך תהפכו השקעה בסך 429 אלף ש"ח לדירה בעוד מס' שנים


"קנה דירה היכן שאתה יכול – ותגור היכן שאתה רוצה" - זוהי תמצית פילוסופיית ההשקעות שמאפשרת ללא מעט ישראלים למנף גם הון עצמי נמוך יחסית לרכישת דירה בפריפריה, במטרה להשכירה , ולהשתמש בדמי השכירות בכדי לשכור לעצמם דירה במיקום המועדף עליהם בארץ.




יש לא מעט הצעות כאלו ואחרות למימוש אסטרטגיה זו, אך חשוב לבדוק היטב לפני הרכישה את היתכנות פוטנציאל הרווח שמבטיחים לכם בעת הקנייה.





פרויקט חדש של עיריית עפולה, באחד האזורים המבוקשים של העיר למשל, מציע למכירה יח' קרקע פרטית מופשרת לבנייה, עם זכויות שכבר קיימת עליה תוכנית רלוונטית המופקדת לאישור תמורת 450,000 ₪ שוות ערך לדירת 3 חד' בעוד מס' שנים (לפרטים נוספים לחץ כאן)




אלו המחפשים השקעה לטווח קצר יחסית, יוכלו למכור את השטח מיד עם קבלת כל האישורים וכמעט להכפיל את שוויה. מי שמעוניין במתווה ארוך טווח יוכל לקבל דירה. העיקרון הוא שבעל הקרקע מעביר לחברה הקבלנית חלק מזכויות הבניה שיש לו על הקרקע ובתמורה מעניק לו הקבלן שרותי בניה ללא עלות כספית נוספת, כך שהבעלות על הקרקע תניב דירת מגורים. בעל הקרקע ישלם את המס היחסי כדוגמת היטל השבחה, פיתוח ומע"מ  בסך 120 אלף ש"ח – ויקבל דירה חדשה באזור מבוקש -  דירה  ששוויה במחירים של היום עומד על 900,000 ש"ח.






"לא קרקע חקלאית"




דרור בוקצ'ין, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת  גרין פארק, שנכנסה לפרויקט יחד עם עיריית עפולה, מדגיש  כי "זו הצעה ייחודית מכמה וכמה בחינות. ראשית, זו קרקע פרטית  הרשומה בטאבו ולא קרקע של המנהל (ורק 7% מהקרקעות במדינה הן פרטיות. ) זו לא קרקע חקלאית אלא קרקע מופשרת מאז שנת 2005. בנוסף,  מאחר שהעירייה היא היוזמת של הפרויקט, היא מקדמת ודוחפת אותו, ובכך מתקצר פרק הזמן עד לאישור סופי ותחילת הבנייה בפועל.







" אנחנו צופים שכל האישורים יתקבלו בתוך כשנתיים - שלוש, כלומר, ניתן להכפיל את ההשקעה בתוך תקופה קצרה יחסית. מי שימשיך להחזיק בקרקע בעוד  כחמש שנים מהיום תהיה לו דירת 3 חדרים חדשה בעפולה.





"אנחנו רואים שמשקיעים  ויזמים פרטיים כבר למדו להבין שרק בשלב היזמי ניתן לדלג על הרווח שעושים היזמים על הדירה. מי שקונה איתנו בשלב הזה הופך להיות שותף  עם היזם ובכך חוסך לעצמו את הרווח שעושה הקבלן כשהוא מוכר את הדירות. זהו השלב הרווחי ביותר להיכנס אליו בעסקאות שההיתכנות מאוד ברורה ולכן עכשיו הזמן הטוב ביותר לרכוש", מסביר בוקצ'ין.





ענקית הבנייה כבר חתומה


עפולה עומדת בשנים האחרונות במרכז תנופת בנייה וצמיחה, וב-2019 דורגה במקום השלישי בישראל בהיקפי הבנייה, ובמקום החמישי בהגירה החיובית אליה. הממשלה והעירייה משקיעות מאות מיליוני ₪ כדי לפתח בעיר תשתיות חדשות, ולהקים בה מרכזי תרבות וספורט. בעיר מכללה אקדמית, וצפויים לקום בה מוקדי תעסוקה נוספים כמו פארק הייטק ומתחם שוק. רכבת העמק שעוברת בעיר היא יתרון נוסף, שמושך אליה תושבים רבים. חשוב לזכור כי ישנה תוכנית נוספת להקמת תחנת רכבת נוספת שתחבר את העיר לחדרה ודרומה בואכה תל אביב מבלי להגיע לחיפה ומשם לתל אביב (תוכנית המסילה המזרחית).





קיים תכנון להקמת שדה תעופה בינ"ל ברמת דוד, כ- 20 ק"מ צפון מערבית לעיר עפולה דבר שיחזק את מיקומה והתבססותה של עפולה כבירת העמק.




הפרויקט החדש ממוקם ברובע חדש הצמוד למרכז עפולה מדרום וממערב, מיקום מבוקש שכיום אין בו כמעט בנייה חדשה, ויאופיין באוכלוסייה ממעמד סוציו-אקונומי גבוה יחסית. את הפוטנציאל הגבוה זיהתה גם חברת נדל"ן גדולה שכבר רכשה את זכויות הבנייה במתחם, ותהיה זו שתבצע את הבנייה בפועל.  





"מצליחים לייצר ערך אמיתי למשקיעים"





עו"ד אברהם ללום, מהמוכרים בתחום הנדל"ן, המלווה את הפרויקט של גרין פארק בעפולה, אומר כי "מדובר בעסקה פשוטה מאוד מבחינה משפטית. בניגוד לעסקאות אחרות בהן יש פחות בהירות, כאן הקרקע היא פרטית, מופשרת לבנייה ורשומה בטאבו, וכבר קיים הסכם  חתום עם חברת בנייה ענקית לעסקת קומבינציה על הקרקע – הכל מאוד ברור ובשלב מתקדם".





"גרין פארק מתמחה כבר שנים בזיהוי הזדמנויות השקעה והשבחה בארץ ובעולם בהצלחה מוכחת", אומר בוקצ'ין. "אנחנו מצליחים לייצר ערך אמיתי למשקיעים ורוכשים במגוון רחב של סכומי השקעה, אך בעפולה מדובר בהזדמנות שאין לה כמעט מתחרים בישראל. בסכום של 429 אלף ש"ח ניתן להגיע לנכס חדש בתוך שנים בודדות – מכאן, שמי שישקיע יוכל רק לגדול ולמנף את עצמו עוד ועוד".








לפרטים נוספים לחץ כאן



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il