TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בסיס הנתונים האוטונומי של Oracle זמין כעת בדאטה סנטרים של לקוחות


אורקל
נותן מענה לחששות בנושא ריבונות המידע, אבטחה ורמת ביצועים, המונעים מארגונים להעביר עומסי עבודה לענן הציבורי

בעקבות הצלחת שירות Exadata Cloud@Customer של אורקל בשלוש השנים האחרונות, אורקל מכריזה כי בסיס הנתונים האוטונומי שלה זמין כעת על Exadata Cloud@Customer. שירות זה משלב את בסיס הנתונים החדש ביותר של אורקל עם פלטפורמת בסיסי הנתונים המהירה ביותר של החברה - Exadata וניתן כשירות ענן בדאטה סנטר של הלקוח. פתרון זה מייתר את הצורך בניהול בסיס הנתונים והוצאות הוניות ומאפשר תשלום לפי שימוש וצריכה גמישה של משאבי בסיס הנתונים בענן. בסיס הנתונים האוטונומי זמין כעת לשימוש בדאטה סנטר של הלקוח, הן כהצעה לשימוש כשרות עצמאי והן כחלק מ-Oracle Dedicated Region Cloud@Customer, ה-region המקומי הראשון בתעשייה, שהוכרז גם הוא היום. כדי להתחיל, לחצו כאן.




 




בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל על Exadata Cloud@Customer מאפשר את מודל הטרנספורמציה הפשוט והמהיר ביותר לענן, כאשר התקנתו ויישומו נמשכים פחות משבוע. ניתן להעביר אפליקציות קיימות בדאטה סנטר ללא צורך בשום שינויים ברמת האפליקציה, והמידע שלהם לעולם לא עוזב את הדאטה סנטר של הלקוח. מודל זה הינו אידיאלי לארגונים שעבורם העברת עומסי עבודה המשתמשים בבסיסי הנתונים הקריטיים אל הענן הציבורי היא מאתגרת, בשל דרישות של ריבונות המידע ורגולציה, חששות בנושא אבטחה וביצועים, או מכיוון שהיישומים ב-on premise שלהם ובסיסי הנתונים שלהם קשורים מאוד זה לזה.




 




"Exadata Cloud@Customer מותקן ופועל בהצלחה אצל מאות לקוחות גדולים ברחבי העולם, כולל חברות מתחום השירותים הפיננסיים, הטלקום, שירותי בריאות, חברות ביטוח וחברות תרופות במטרה לחדש (modernize) את התשתיות שלהם ולהוזיל את העלויות בשיעור של עד 50 אחוזים", אומר חואן לואיזה, סמנכ"ל טכנולוגיות בסיסי נתונים קריטיים באורקל. "כעת אנו מביאים את בסיס הנתונים המתקדם ביותר שלנו אל הדאטה סנטר של הלקוח, "משחררים" את ה-DBA ואת המפתחים ממשימות התחזוקה, ומאפשרים להם לייצר חדשנות  וליצור ערך עסקי רב יותר."




 




בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל על-Exadata Cloud@Customer מאפשר לארגונים לעבור לסביבה  המנוהלת על ידי אורקל וכולה אוטומטית. הפעולות האוטונומיות כוללות: הקצאת בסיס נתונים, כוונון,  clustering,  הגנה מאסון, גמישות, אבטחה ו- patching.שמייתרות תהליכים ידניים וטעויות אנוש, וזאת יחד עם הפחתת העלויות ושיפור הביצועים, האבטחה והזמינות. הארכיטקטורה ללא שרת (serverless) גדלה באופן  אוטומטי כדי להתאים את עצמה לעומסי עבודה משתנים, וכך מאפשרת מודל אמיתי של תשלום עבור שימוש.




בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל על Exadata Cloud@Customer משלב את היכולות המהפכניות של פלטפורמת Exadata X8M,  ביחדעם בסיס הנתונים המתקדם ביותר של אורקל, המבוסס על לימוד מכונה, וענן מהדור השני, ומספק חוויה אמיתית של בסיס נתונים ברמת האנטפרייז בענן, בדאטה סנטר של הלקוח", אומר קרל אולופסון, סמנכ"ל לענייני מחקר, תוכנת ניהול נתונים, IDC. "בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל על Exadata Cloud@Customer הינה ההצעה המתקדמת ביותר בשוק כיום".




לקוחות יכולים למנף את בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל על Exadata Cloud@Customer כדי לבצע מיזוג (consolidate ) לאלפי בסיסי נתונים ולהפעיל בסיס נתונים אורקל מכונס (converged) עבור מספר סוגי נתונים ועומסי עבודה, כולל למידת מכונה, JSON, Graph, spatial, IOT ו-In Memory במקום לפרוס בסיסי נתונים מקוטעים למטרות מיוחדות. בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל על Exadata Cloud@Customer מאפשר לארגונים לעבוד עם בסיסי נתונים גדולים עד פי 7, להשיג מיזוג בסיסי נתונים גדול יותר, ולשפר את הביצועים עד פי 12 יותר SQL IOPS  , פי 10 ספיקות (throughput) SQL, והפחתה של -98%  השהיית SQL לעומת RDS על AWS Outposts. בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל על Exadata Cloud@Customer מפחית את תשתיות הלקוח  וניהול בסיסי הנתונים בעד %90, מכיוון שכעת הלקוח מתמקד בסכימות ובנתונים עצמם ולא בהפעלת התשתיות של בסיסי הנתונים.




בנוסף לשרות החדש של Cloud@Customer, אורקל ממשיכה לשפר את היכולות של בסיס הנתונים האוטונומי. החברה הודיעה היום על הסמכתSiebel, PeopleSoft ו-  JD Edwards לעבודה עם בסיס הנתונים האוטונומי וכך יוכלו לקוחות Siebel, PeopleSoft ו- JD Edwards להפחית את עלויותיהם תוך שיפור האבטחה, הביצועים והזמינות.  כמו כן הודיעה החברה על Oracle Autonomous Data Guard, המספק פתרון מנוהל אוטונומית עם זמינות גבוהה והתאוששות מאסון, ומגן מפני כשלים של בסיס הנתונים ושל האתר. Oracle Autonomous Data Guard מספק נקודת התאוששות (RPO) וזמן התאוששות (RTO) קרובים לאפס במקרה של כשלים קטסטרופלים.




ארגונים גלובליים שכבר מאמצים את ההצעות החדשות של Cloud@Customer




 




Crédit Agricole CIB היא הזרוע לבנקאות תאגידית ולהשקעות של קבוצת Crédit Agricole, מהבנקים הגדולים בעולם. "המעבר אל Exadata Cloud@Customer שיפר משמעותית את ביצועי חשבונאות - IS שלנו, וכך אפשר לנו לבצע את תהליך סגירת הדיווחים במהירות רבה ולהפחית את עלויות התפעול שלנו", אומר פייר -איב בולארד, מנהל גלובלי של טכנולוגיות פיננסיות בחברת Crédit Agricole Corporate & Investment Bank. "כל צוותי ה-IT והצוותים העסקיים מכירים בערך הגבוה שמספקת תשתית Exadata Cloud@Customer".




 




Entel היא חברת תקשורת מובילה שבסיסה באמריקה הלטינית, עם פעילות בצ'ילה ובפרו. "השתמשנו במערכות Exadata בחמש השנים האחרונות כדי לתמוך ביישומים רבים עבור עשרות קווי עסקים, כולל מערכות חיוב קריטיות ומערכות ניהול רשתות", אמר הלדר ברנקו, מנהל תחום IT ב-Entel. "השימוש ב-Exadata הביא לשיפור של עד פי 3 בביצועי בסיס הנתונים, והפחתנו את חשיפת האבטחה שלנו. אנו מעבירים את הטרספורמציה הדיגיטלית שלנו לשלב הבא על ידי העברת של יותר מ-30 בסיסי נתונים לבסיס הנתונים האוטונומי של אורקל על Exadata Cloud@Customer, ושיפור האבטחה באמצעות יכולות האבטחה העצמית של בסיס הנתונים האוטונומי".




 




RKK Computer Service הינה חברת יעוץ IT מיפן, המתמקדת בממשלות, רשויות מקומיות ובמוסדות פיננסיים."חברת RKK Computer Service בחרה ב- Oracle Gen 2 Exadata Cloud@Customer כדי לארח את הפלטפורמה המשותפת של החברה, המפעילה מערכות ליבה עסקיות עבור 100 רשויות עירוניות", אומר צ'יהירו סאטו, סמנכ"ל אגף תכנון ופיתוח המגזר הציבורי, RKK Computer Service.




"בהשוואה לפיתרון המקומי הקודם שלנו, השגנו 24% חיסכון בעליות ויותר מ-70% שיפור בביצועים, דבר המאפשר לנו להפעיל תהליכי עיבוד באצווה (batch) עבור רשויות עירוניות רבות במקביל. זמינות גבוהה מושגת באמצעות RAC ו-Data Guard. אנו מאמינים כי הדור השני של Oracle Exadata Cloud@Customer הינה פלטפורמת ענן מבטיחה עבור הרשויות העירוניות. RKKCS תשפר באופן מתמיד את תשתיות הענן שלנו לרשויות על ידי בדיקת בסיס הנתונים האוטונומי על Exadata Cloud@Customer, כדי לשפר את היעילות התפעולית".




 




Siav היא חברה לניהול תוכן ושירותי IT שיושבת באיטליה. "בחרנו ב- Oracle Exadata Cloud@Customer כדי לעזור לנו לנהל את הצמיחה המתמדת של העסק שלנו בתחום שירותים ופתרונות בענן", אמר ניקולה וולטן, מנכ"ל Siav S.p.A. "Exadata Cloud@Customer מספק את הביצועים, הסקלביליות והאבטחה הדרושים לנו כדי להציע ללקוחותינו את השירות האיכותי ביותר. השירות מנוהל על ידי אורקל בדטה סנטר  שלנו, ומאפשר לנו לעמוד בחקיקה האיטלקית הקשורה למיקום הגאוגרפי של השירות הניתן".




 




שיפורים חדשים ב-Exadata Cloud@Customer




בנוסף לבסיס הנתונים האוטונומי, אורקל מכריזה על השיפורים הבאים ב-Exadata Cloud@Customer:




 




·        טכנולוגיית Exadata Database Machine X8M של Oracle, המשלבת זיכרון מתמשך Intel® Optane™ DC ו גישה ישירה מרוחקת לזיכרון (RDMA) של-100 ג'יגה-בייט דרך Ethernet Converged (RoCE), כדי להסיר צווארי בקבוק באחסון וכדי להגדיל דרמטית את הביצועים עבור עומסי העבודה התובעניים ביותר, כמו עיבוד תנועות מקוון (OLTP), IoT, גילוי הונאות וסחר בתדירות גבוהה. גישה ישירה של בסיס הנתונים לזיכרון מתמשך משותף מגדילה את הביצועים בשיא ל-12 מיליון IOPS של קריאות SQL, פי 2.5 מהדור הקודם המופעל על ידי Exadata Database Machine X8. בנוסף, Exadata X8M מפחית באופן דרמטי את ההשהיה של IOs קריטיים בבסיס הנתונים על ידי הפעלת השהיית IO מרוחקת של מתחת ל-19 מיקרו-שניות - מעל פי 10 יותר מהיר מהדור הקודם. ההשהיות האולטרה-נמוכות האלו מושגות אפילו בעומסי עבודה הדורשים מיליוני IOs בשנייה.




 




·        מספר קלסטרים של מכונה וירטואלית לכל ארון Exadata, מאפשרים לארגונים לשתף מערכת Exadata לייצור, DR ו- dev/test ולספק הפרדה בין מחלקות ושימושים.




 




·        הסמכת PCI-DSS: Exadata Cloud@Customer תומך ועומד כעת בדרישות תקן אבטחת נתונים לענף כרטיסי התשלומים (Payment Card Industry Data Security Standard) וניתן ליישמו כחלק מסביבת עיבוד פיננסי בעלת אבטחה גבוהה.




 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il