TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גילת מתכוונת להגיש תובענה שכנגד המבקשת אכיפה של הסכם המיזוג או פיצוי כספי בסך מאות מיליוני דולרים, זאת בעקבות הגשת תובענה מתוקנת של חברת Comtech


גילת
חברתגילת מודיעה כי תובענה מתוקנת הוגשה על ידי חברת Comtech Telecommunications Corp. וחברת הבת שלה, Convoy Ltd., נגד גילת בבית המשפט הכלכלי של מדינת דלאוור. בתובענה המתוקנת מבקשת Comtech פסק דין הצהרתי נוסף לפיו גילת סבלה מ - "השפעה שלילית מהותית" כהגדרתה בהסכם המיזוג, כתוצאה ממגפת ה- Covid-19 וכתוצאה מכך, Comtech אינה נדרשת להשלים את המיזוג מכיוון שמספר תנאים להשלמת העסקה כפי שנקבעו בהסכם המיזוג לא יכולים להתקיים.

פתח תקווה, ישראל, 12 ביולי 2020 - חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה בהמשך להודעתה מיום 8 ביולי 2020, כי לגילת נודע ב - 11 ביולי 2020, כי תובענה מתוקנת הוגשה על ידי חברת Comtech Telecommunications Corp. וחברת הבת שלה, Convoy Ltd., נגד גילת בבית המשפט הכלכלי של מדינת דלאוור. בתובענה המתוקנת מבקשת Comtech פסק דין הצהרתי נוסף לפיו גילת סבלה מ - "השפעה שלילית מהותית" כהגדרתה בהסכם המיזוג, כתוצאה ממגפת ה- Covid-19 וכתוצאה מכך, Comtech אינה נדרשת להשלים את המיזוג מכיוון שמספר תנאים להשלמת העסקה כפי שנקבעו בהסכם המיזוג לא יכולים להתקיים.


גילת דוחה בתוקף את כל הטענות הללו. גילת סבורה כי לא התרחשה כל "השפעה שלילית מהותית" על פי הסכם המיזוג וכי התובענה של Comtech אינה אלא ניסיון להימנע מהתחייבותה החוזית הברורה לרכוש את גילת, וזאת בשל ביצועיה המידרדרים במהירות של Comtech עצמה.


ההפרות המכוונות החוזרות ונשנות של Comtech גרמו וממשיכות לגרום לנזקים כספיים משמעותיים לגילת ולבעלי מניותיה, וצפויים להסתכם במאות מיליוני דולרים אם המיזוג לא יושלם.


בעוד גילת לא התערבה ולא נקטה בפעולה כלשהי בכדי להתערב בבקשתה התלויה ועומדת של Comtech בפני הרשות הרוסית למניעת מונופול ("FAS") ולא הפרה את הסכם המיזוג בכל דרך שהיא, גילת סבורה כי Comtech הפרה במכוון את התחייבויותיה על פי הסכם המיזוג, בכך שניסתה להבטיח כי אישור ה- FAS לא יתקבל במועד וכך Comtech לא תידרש להשלים את המיזוג.


גילת מתכוונת להגן באופן נחרץ על עמדתה בקשר לנושאים שהועלו על ידי Comtech ולכל הנושאים הקשורים לכך.


כמו כן, בכוונתה של גילת להגיש תובענה שכנגד בה יבוקש, בין היתר, סעד הצהרתי שיקבע כי Comtech אינה רשאית לסיים את הסכם המיזוג וכי באם לא תושלם עסקת המיזוג, על Comtech יהיה לשלם לגילת (עבור גילת עצמה ועבור בעלי המניות ובעלי האופציות של גילת) פיצוי כספי (אשר, על פי תנאי החוזה, אינו מוגבל בתקרה) בגין כל הנזקים שייגרמו לגילת, לבעלי מניותיה ולבעלי האופציות שלה כתוצאה מההפרה המכוונת של הסכם המיזוג על ידי Comtech, אשר יגיע, במסגרת התובענה, לסכום מבוקש של מאות מליוני דולרים.


 


אודות גילת רשתות לוויין


גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.


הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il