TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הסבר מתנד פיבונאצ'י

מות פיבונאצ'י של פיבונאצ'י הן קווים אופקיים המציינים היכן צפויים להתרחש תמיכה והתנגדות. הם מבוססים על מספרי פיבונאצ'י.
רמות פיבונאצ'י של פיבונאצ'י הן קווים אופקיים המציינים היכן צפויים להתרחש תמיכה והתנגדות. הם מבוססים על מספרי פיבונאצ'י. כל רמה קשורה לאחוזים. האחוז הוא כמה מהמהלך הקודם שהמחיר חזר בו. רמות פיבונאצ'י של פיבונאצ'י הן 23.6%, 38.2%, 61.8% ו- 78.6%. אמנם לא באופן רשמי יחס פיבונאצ'י, אך משתמשים ב -50%.
האינדיקטור שימושי מכיוון שניתן למשוך אותו בין כל שתי נקודות מחיר משמעותיות, כגון גבוה ונמוך. לאחר מכן המחוון יצור את הרמות בין שתי הנקודות הללו.
נניח שמחיר של מניה עולה 10 $ ואז יורד 2.36 $. במקרה זה, היא חזרה על 23.6%, שזה מספר פיבונאצ'י. מספרי פיבונאצ'י נמצאים ברחבי הטבע. לכן, סוחרים רבים מאמינים כי למספרים אלה יש רלוונטיות גם בשווקים הפיננסיים.
רמות פיבונאצ'י של פיבונאצ'י מחברות בין שתי נקודות שהסוחר רואה בהן רלוונטיות, בדרך כלל נקודה גבוהה ונקודה נמוכה.
רמות האחוז המסופקות הן אזורים שבהם המחיר יכול להתעכב או להתהפך.
היחס הנפוץ ביותר כולל 23.6%, 38.2%, 50%, 61.8% ו- 78.6%.
אין להסתמך על רמות אלה באופן בלעדי, ולכן מסוכן להניח שהמחיר יהפוך לאחר פגיעה ברמת פיבונאצ'י ספציפית.
הנוסחה לרמת פיגור של פיבונאצ'י
לרמות ריבית פיבונאצ'י אין נוסחאות. כאשר מחוונים אלה מוחלים על תרשים, המשתמש בוחר בשתי נקודות. לאחר שנבחרו שתי הנקודות הללו, הקווים נמשכים באחוזים מהמהלך ההוא.
נניח שהמחיר עולה מ- 10 $ ל- 15 $, ושתי רמות המחירים הללו הן הנקודות המשמשות לציור מחוון ה- retracement. לאחר מכן, רמת 23.6% תהיה על 13.82 $ (15 $ - ($ 5 x 0.236) = $ 13.82). רמת 50% תהיה על $ 12.50 ($ 15 - ($ 5 x 0.5) = $ 12.50).

כיצד לחשב רמות הפיגור של פיבונאצ'י

כפי שנדון לעיל, אין מה לחשב כשמדובר ברמות ריבית פיבונאצ'י. הם פשוט אחוזים מכל טווח המחירים שנבחר.

עם זאת, מקורם של מספרי פיבונאצ'י מרתק. הם מבוססים על משהו שנקרא יחס הזהב. התחל רצף של מספרים עם אפס ואחד. לאחר מכן המשך להוסיף את שני המספרים הקודמים כדי לקבל מחרוזת מספרים כזו:
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, 233, 377, 610, 987 ... כאשר המיתר ממשיך ללא הגבלת זמן.
רמות פיבונאצ'י של פיבונאצ'י נגזרות כולם ממחרוזת המספרים הזו. לאחר שהרצף מתחיל, חלוקת מספר אחד במספר הבא מניבה 0.618, או 61.8%. חלק את המספר במספר השני מימינו, והתוצאה 0.382 או 38.2%. כל היחסים, למעט 50% (מכיוון שזה לא מספר פיבונאצ'י רשמי), מבוססים על חישוב מתמטי כלשהו שכרוך במחרוזת מספרים זו.

מעניין לציין כי יחס הזהב של 0.618 או 1.618 נמצא בחמניות, בתצורות גלקסיות, בקליפות, בממצאים היסטוריים ובארכיטקטורה.

2:22
השתקפות פיבונאצ'י
מה רמות הפיגור של פיבונאצ'י אומרות לך?
ניתן להשתמש בחזרות פיבונאצ'י כדי לבצע הזמנות כניסה, לקביעת רמות הפסד או לקביעת יעדי מחירים. לדוגמה, סוחר עשוי לראות מלאי נע גבוה יותר. לאחר עלייה, הוא חוזר לרמת 61.8%. ואז, זה מתחיל לעלות שוב. מכיוון שהקפיצה התרחשה ברמה של פיבונאצ'י במהלך מגמה, החליט הסוחר לקנות. הסוחר עשוי לקבוע הפסד עצירה ברמת 61.8%, מכיוון שתשואה מתחת לרמה זו יכולה להעיד על כך שההפגנה נכשלה.

רמות פיבונאצ'י מתעוררות גם בדרכים אחרות במסגרת ניתוח טכני. לדוגמה, הם נפוצים בתבניות גרטלי ותורת אליוט גל. לאחר תנועת מחירים משמעותית כלפי מעלה או מטה, צורות ניתוח טכניות אלה מגלות כי היפוכים נוטים להתרחש קרוב לרמות מסוימות של פיבונאצ'י.

רמות ריבית פיבונאצ'י הן מחירים סטטיים שאינם משתנים, בניגוד לממוצעים נעים. האופי הסטטי של רמות המחירים מאפשר זיהוי מהיר וקל. זה עוזר לסוחרים ומשקיעים לצפות ולהגיב בזהירות כאשר נבדקים רמות המחירים. רמות אלה הן נקודות ניפוי בהן צפויה סוג פעולה כלשהי של מחיר, היפוך או הפסקה.

ההבדל בין גמירות פיבונאצ'י להרחבות פיבונאצ'י
בעוד שהחזרות על ידי פיבונאצ'י מיישמות אחוזים על משיכה, הרחבות פיבונאצ'י מיישמות אחוזים על מהלך בכיוון המגמה. לדוגמה, מניה עוברת מ- $ 5 ל- $ 10 ואז חזרה ל- $ 7.50. המעבר מ- $ 10 ל- $ 7.50 הוא ריבית. אם המחיר יתחיל להתאמץ ולעבור ל -16 דולר, זו הרחבה.

מגבלות השימוש ברמות הפיגור של פיבונאצ'י
בעוד שרמות ה- retracement מציינות היכן המחיר עשוי למצוא תמיכה או התנגדות, אין הבטחות שהמחיר ייפסק שם בפועל. זו הסיבה שמשמשים לעתים קרובות בסימני אישור אחרים, כמו המחיר שמתחיל להקפיץ מהרמה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il