TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פרטנר מרחיבה את פריסת הסיבים האופטיים ומגיעה לאילת


בשבועות האחרונים הסתיימה הכנת התשתית בשכונות מגורים באילת לתשתית הסיבים הארצית של פרטנר המאפשרת גלישה במהירות של עד 1000 מגה, ובימים הקרובים יחל כבר חיבור הלקוחות לגלישה המהירה

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "תשתיות תקשורת מתקדמות הן בסיס לצמיחה כלכלית ולקידום טכנולוגי, והחיבור לסיבים האופטיים של פרטנר יסייע לאילת להפוך לעיר תיירות חכמה"

בשבועות האחרונים, וגם תוך כדי משבר הקורונה, פעלו חברת פרטנר, עיריית אילת ומשרד התקשורת על מנת לקדם פרויקט תשתיות תקשורת משמעותי לעיר אילת. בימים האחרונים, החלה קבוצת פרטנר בחיבור שכונות המגורים בעיר לתשתית הסיבים האופטיים הארצית של פרטנר, שתאפשר גלישה במהירות של עד 1,000 מגה.

חיבור משקי הבית בעיר אילת לתשתית הסיבים של פרטנר שמגיעה כבר ליותר מ-625 אלף משקי בית בעשרות ערים ברחבי הארץ, מגיע במקביל לחיבור מבני ציבור ועסקים בעיר לרשת המתקדמת. בשלב הראשון של הפרויקט, חוברו מבנים של העירייה ומוסדות ציבור, ובימים אלו מתקדמת הפריסה בשכונות המגורים ובאזור המלונות. כבר במהלך חודש יוני יוכלו תושבי אילת לתאם התקנה ולהתחבר לתשתית הסיבים האופטיים של פרטנר.

תשתיות תקשורת מתקדמות הן בסיס לצמיחה כלכלית, והאצת הפריסה של הסיבים האופטיים של פרטנר באילת היא חלק מהחזרה לצמיחה בעיר. תשתיות סיבים אופטיים מאפשרות לגולש הביתי ליהנות מגלישה של עד 1,000 מגה, וברמת העיר, התשתיות תומכות בהטמעה של יישומי 'עיר חכמה', לניהול בטוח, מתקדם וכלכלי יותר של העיר לרווחת התושבים והמבקרים.

תשתית הסיבים של פרטנר מגיעה כבר ליותר מ-625 אלף משקי בית, שהם יותר מ-30% מהבתים שמחוברים לאינטרנט בישראל, בעשרות ערים בכל רחבי הארץ, בהן עפולה, קריית ביאליק, חיפה, נתניה, הוד השרון, כפר סבא, רעננה, אשדוד, אשקלון, יבנה, ראש העין, קריית גת, מודיעין, ירושלים, תל אביב, באר שבע, ראשון לציון, נס ציונה, ועוד, ומהיום גם אילת.

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, מסר: "חיבור העיר לתשתית הסיבים האופטיים היא פעולה מקדמת שתסייע להשביח את התקשורת לגופים, למוסדות וגם לתושבי העיר. בעיר רחוקה כמו העיר אילת יש חשיבות רבה לתקשורת איכותית כמענה משלים לצרכים בכל התחומים כמו חינוך, רפואה, עסקים, גיוון מקורות תעסוקה ועוד. תקופת הקורונה בה האפיקים הדיגיטליים היו דרך ההתקשרות העיקרית שלנו כמו הלמידה מרחוק, ייעוץ רפואי, ניהול עסקים בזום ועוד, הוכיחה את החשיבות הרבה בטכנולוגיה יעילה ותשתיות תקשורת איכותיות. פעולה זו תשדרג ללא ספק את פוטנציאל ההצלחות של העיר".

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר מסר: "תשתיות תקשורת מתקדמות הן בסיס לצמיחה כלכלית ולקידום טכנולוגי, והחיבור לסיבים האופטיים של פרטנר יסייע לאילת להפוך לעיר תיירות חכמה. הטכנולוגיה של פרטנר בתחום הסיבים היא המתקדמת ביותר, ובאמצעות חיבור של סיב עד הבית, הקצבים מהירים והגלישה אינה מושפעת מהשימושים של השכנים."

נח הקר, סמנכ"ל רגולציה ותשתיות פייבר בקבוצת פרטנר הוסיף, כי "הסיבים של פרטנר באילת יאפשרו לעסקים בעיר ולתושבי העיר גישה וחיבור עד הבית לטכנולוגיה המתקדמת ביותר שקיימת היום בישראל. השבועות האחרונים מוכיחים עד כמה גלישה יציבה היא דבר חיוני, והדרך הבטוחה ביותר להבטיח גלישה יציבה היא באמצעות סיב אופטי."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il