TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

לוינשטין נכסים השלימה גיוס של כ-50 מיליון שקל מגופים מוסדיים מובילים


שאולי לוטן, מנכל קבוצת משולם לוינשטין
החברה ביצעה הנפקה פרטית בדרך של הרחבת אג"ח (סדרה ב') הנסחרות בבורסה

חברת לוינשטין נכסים, בניהולו של המנכ"ל שאולי לוטן, השלימה אתמול גיוס של כ-50 מיליון שקל בהרחבה פרטית. זאת לאחר שדיווחה ביום חמישי לבורסה בת"א כי קיבלה אישור לגיוס מחברת P&S מעלות, בדירוג +A עם תחזית דירוג יציבה. הגיוס בוצע באמצעות הנפקה פרטית למשקיעים מסווגים בדרך של הרחבת סדרה ב' של אגרות החוב של החברה הנסחרות בבורסה לני"ע בת"א. בין המשקיעים המסווגים נמנים גופי חסכון ארוך טווח מובילים.


כספי הגיוס ישמשו לפעילות השוטפת של החברה,לבחינת הזדמנויות ובעיקר להגדלת נזילות והגדלת מסגרת האשראי הלא מנוצלת של החברה. את ההנפקה הובילה חברת החיתום מנורה מבטחים חיתום וניהול בע"מ.



בחברת הדירוג S&P מעלות ציינו לטובה את תיק הנכסים המניבים האיכותי של לוינשטין, עם פריסה באזורי ביקוש ובמיקומים מרכזיים, את המינוף הנמוך שלה שמאפשר יכולת החזר חובות טובה, את התזרים המזומנים היציב שלה ואת הגמישות הפיננסית: "אנו צופים שבטווח הבינוני לוינשטין נכסים תרחיב את תיק הנכסים המניבים ואת פיזורם המגזרי".



לוינשטין נכסים הנפיקה אג"ח באמצעות הרחבת סדרה ב' בהיקף של 50 מיליון שקל ערך נקוב, כך שהיקף הסדרה עומד על סך כולל של 150,503,200 שקל ע.נ.; אגרות החוב הנוספות יונפקו במחיר של 1.02 שקל לכל 1 שקל ע.נ. ובתמורה כוללת של 51 מיליון שקל. תנאי אגרות החוב הנוספות יהיו זהים לתנאי אגרות החוב סדרה ב' של החברה הנסחרות בבורסה, וזכויותיהן ישתוו מכל הבחינות לאגרות החוב סדרה ב'.
לדברי שאול לוטן, מנכ"ל לוינשטין נכסים, "ביצוע הנפקה לגופים מוסדיים מובילים, וקבלת דירוג גבוה מחברת הדירוג PַS& מעלות, מהוות הבעת אמון מובהקת מצד שוק ההון בחוסן של החברה ובאיתנות הפיננסית שלה בפרט בתקופות בהן השווקים תנודתייים. החברה תמשיך לבחון מעת לעת הזדמנויות עסקיות בשוק שירחיבו את הפורטפוליו של החברה וייצרו ערך לבעלי המניות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il