TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סוכנות ביטוח חדשה בישראל


קרדיט – חן גלילי
מועדון הצרכנות ׳הוט׳ מקים סוכנות ביטוח חדשה – הוט סוכנות לביטוח
מועדון הצרכנות 'הוט', מיסודה של הסתדרות ההנדסאים בישראל, הכריז הבוקר על הקמת סוכנות ביטוח חדשה. הסוכנות תחל לפעול בקרוב לאחר השלמת תהליך הרישוי מול רשות שוק ההון, ביטוח וחסכון. תחילה, הסוכנות תציע לעמיתי המועדון תנאים ייחודיים והצעות אטרקטיביות למוצרי ביטוח אלמנטריים כגון ביטוח רכב ובהמשך צפויים גם מוצרי ביטוח נוספים. דני הורנשטיין, יו"ר מועדון הוט ויו"ר הסתדרות ההנדסאים: "הקמנו את הסוכנות על מנת למקסם את החיסכון עבור עמיתינו שכמו כל אזרחי ישראל מרגישים גם כן את יוקר המחייה על כתפיהם. הדבר הפך אפילו הכרחי יותר עם פרוץ משבר הקורונה".

סוכנות ביטוח חדשה קמה בישראל – "הוט סוכנות לביטוח כללי (2020) בע"מ".

מועדון הצרכנות הוט הכריז הבוקר (21.5.20) על כוונתו להקים סוכנות ביטוח חדשה בבעלותו. הסוכנות, שתנוהל על ידי רון ויסברג, בעברו יו"ר ומנכ"ל חברת הכשרה לביטוח, ומוקמת על ידי שרון חרן (לשעבר מנכ"ל פספורטקארד), תציע לעמיתי המועדון תוכניות ביטוח מיוחדות אשר יגובשו על ידי מנהלי הסוכנות ויבוצעו על ידי חברת הביטוח הראל, שנבחרה לאחר בחינה של שיתופי פעולה בין המועדון עם כל חברות הביטוח המובילות במשק. סוכנות הביטוח תחל לפעול לאחר קבלת הרישיון מהמפקח על הביטוח.

על פי מנכ״ל מועדון הוט, צביקה וילנאי, ההחלטה על הקמת סוכנות ביטוח הגיעה לאחר שמחלקת המחקר של המועדון מצאה כי ההוצאה החודשית השלישית בגודלה (לאחר מזון ותשלומי רשויות וממשלה) בקרב עמיתי המועדון היא ההוצאה על ביטוח. חלקה של הוצאה זו עומד על כמיליארד ש"ח מידי שנה.
"הבחירה בהראל", לדברי צביקה וילנאי מנכ"ל מועדון הוט, "נעשתה לאחר תהליך מיון ארוך של חברות הביטוח ובחירה בחברה הטובה והמתאימה ביותר לצרכי חברי המועדון, ולאחר שקיבלנו עבור עמיתי המועדון את הצעת הערך הטובה ביותר בהראל".

צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט: "אנחנו שמחים בבחירה בהראל ובטוחים שיחד איתם נוכל להעמיד את הצעות הביטוח המיטביות לעמיתי המועדון. אנחנו נמשיך כמועדון להציע לעמיתינו את העסקאות הטובות ביותר בכל תחומי החיים להוזיל עבורם את יוקר המחיה ".

מהראל נמסר: אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם מועדון הצרכנות "הוט". אנו מאמינים כי חברי המועדון יוכלו להנות ממגוון המוצרים והשירותים הרחב הקיים בהראל.

מועדון הצרכנות הוט הוקם ב־1996 על ידי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, וחברים בו כיום כ־270 אלף איש בכ-165 אלף בתי אב. עמיתי המועדון הינם: הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il