TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הקורונה מחסלת את המגזר העסקי – ההכנסה של64% מהעסקים ירדה לאפס; 36% לא מתכוונים לשלם מיסים בקרוב


צילום: עמית שעל
67% מהעסקים לא יחזירו לעבודה חלק או את כל העובדים שהוצאו לחל"ת
מסקר שערכה קבוצת התקשורת אימפל מדיה גרופ עולה כי פגיעת משבר הקורונה בעצמאים בישראל היא מקיפה וצפויה להישאר במשך שבועות ארוכים גם לאחר תחילת "תכנית היציאה" ממשבר הקורונה.
מהסקר שבחן מעל ל-100 עסקים, עולה כי 64%מהעסקים מדווחים על ירידה למצב של אפס הכנסות בתקופת המשבר הנוכחי. 30%דיווחו כי העסק עובד בצורה חלקית עם הכנסות מועטות ביחס לשגרה, עוד 5%דיווחו על ירידה ומעריכים כי יצליחו לשרוד את המשבר ואחוז אחד מהעסקים בלבד דיווח כי העסק שלו לא נפגע.

בהיבט של העסקת עובדים, על פי הסקר נגלית תמונה מדאיגה במיוחד למשק הישראלי, מתוך הנשאלים שפיטרו עובדים או הוציאו אותם לחל"ת, עולה כי רק 33%מעריכים כי יחזירו את כל העובדים שלהם למעגל העבודה בתפקידם הקודם. 44%העריכו כי יחזירו לעבודה רק חלק מהעובדים ו-23% מהעסקים מעריכים כי לא יוכלו להחזיר עם שוך המשבר את העובדים שלהם לעבודה.

שאלה נוספת ומעניינת נשאלה לגבי תשלום מיסים וחשבונות, בעוד ש-64%מהעצמאים מדווחים כי הם משלמים מיסים וחשבונות כרגיל, 24%הצהירו כי אינם מסוגלים ולא ישלמו מיסים בתקופה הקרובה ו-12%הודיעו כי הפסיקו לשלם מיסים כבר עם תחילת המשבר.

שרון ביידר, מנכ"ל אימפל אמר כי: "אנו מקיימים דיונים ושיחות רבות עם מאות בעלי עסקים קטנים ובינוניים. על פי המצב בשטח, יש לקחת בחשבון שמשבר הקורונה הוא משבר שסודק את האמון של העצמאים במדינה. עצמאים התרגלו לשלם מיסים ולא לקבל סיוע כמו דמי אבטלה או ימי מחלה, אבל בשעת משבר כל כך חריג, נראה שהעצמאים מחפשים בצדק איזשהו קצה חוט שיוכיח שלמקבלי ההחלטות במדינה אכפת ממי שמניע את גלגלי המשק. ייתכן ונצליח ככל הנראה לצאת בקרוב מהמשבר הרפואי, אם המדינה לא תתעשת מהר ותיתן לעסקים לקרוס, אנחנו נחווה את משבר הקורונה עוד שנים רבות בהיבט הכלכלי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il