TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פול קורמייר מונה לנשיא ומנכ"ל רד האט


צילום: rh paul cormjer
ותיק רד האט ובעל חזון הענן ההיברידי הפתוח, מחליף בתפקיד את ג'ים וויטהרסט
רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על מינוי של פול קורמייר(Paul Cormier) לתפקיד נשיא ומנכ"ל רד האט. קורמייר, שהיה עד עתה נשיא מוצרים וטכנולוגיות בחברה, מחליף את ג'ים וויטהרסט שהתמנה לאחרונה לנשיא יבמ (IBM).

מאז שהצטרף לרד האט ב- 2001 קידמו מנהיגותו והחזון של קורמייר מהלכים אסטרטגיים מרכזיים בחברה, ואת התרחבות פורטפוליו המוצרים והשירותים של רד האט.

קורמייר זכאי לקרדיט על חלוציות במודל המנויים של החברה, והפך את רד האט מחברה משבשת בתחום הקוד הפתוח לחברת טכנולוגיה ארגונית, תוך העברת Red Hat Linux ממערכת הפעלה בהורדה חופשית ל- Red Hat Enterprise Linux, פלטפורמת לינוקס ארגונית המובילה בתעשייה עליה מתבססות היום יותר מ- 90% מחברות Fortune 500.

קורמייר הוביל יותר מ- 25 רכישות של חברות על ידי רד האט, קידם את החברה הרבה מעבר לשורשי לינוקס שלה, וסייע ליצור מערך IT מודרני מלא המבוסס על חדשנות קוד פתוח, אשר שיבש את תעשיית ה- IT. הזמינות של מוצרי קוד פתוח בדרגה ארגונית אמיתית ברחבי מערך הטכנולוגיה ושינוי מודלים עסקיים, הפכו את הקוד הפתוח למקור דה פקטו של חדשנות בתעשיית התוכנה, שבאה לביטוי בהתקדמות מהירה יותר מכפי שיצרני תוכנה קניינית יכלו לספק לבדם.

במשך יותר מעשור הוביל קורמייר את חזון הענן ההיברידי הפתוח, שנתן ללקוחות את הגמישות לספק כל יישום, בכל מקום על כל תשתית, מהקצה ועל חומרה סטנדרטית עד לריבוי עננים ציבוריים באופן אחיד ועקבי. חזון זה סייע ליצור את Red Hat OpenShift, פלטפורמתKubernetes ארגונית המקיפה ביותר בתעשייה, כעמוד השדרה של פריסות ענן היברידי בתחומים רבים. קורמייר גם יזם שותפויות המשנות את התעשייה, כולל שותפות הדגל עם מיקרוסופט כדי להביא בחירה רבה יותר לפריסות ענן היברידי. היה לו תפקיד מכריע בשילוב המבני עם יבמ תוך התמקדות בהרחבת והאצת רד האט, ובמקביל שמירה על העצמאות והניטרליות שלה.

במהלך שנותיו ברד האט הוביל ג'ים וויטהרסט את התרחבות רד האט והשפעתה הגוברת ברחבי תעשיית הטכנולוגיה, כולל גידול ההכנסות מ- 500 מיליון דולר לכמעט 3 מיליארד דולר בשנת הכספים 2018 של החברה, כמו גם רכישת רד האט על ידי יבמ תמורת 34 מיליארד דולר ב- 2019. תחת הנהגתו נכללה רד האט שש פעמים ברשימת החברות החדשניות ביותר בעולם של Forbes, וברשימת החברות הנערצות ביותר בעולם של Fortune ב- 2019 ו- 2020. בנוסף לתפקידו החדש כנשיא יבמ, מונה וויטהרסט ליושב ראש רד האט, כשהוא מחליף את ארווינד קרישנה שעתה הינו מנכ"ל יבמ.

פול קורמייר, נשיא ומנכ"ל רד האט, אמר: "כשהצטרפתי לרד האט היה בלתי אפשרי לחזות איך לינוקס וקוד פתוח ישנו את עולמנו, אך הם היו באמת בכל מקום. השינויים שראיתי קורים בתעשייה שלנו מרגשים, מאחר שהם מייצגים אתגרים והזדמנויות חדשות. ההזדמנות עבור רד האט מעולם לא הייתה גדולה יותר מאשר היום, ולכבוד לי להוביל את החברה כדי לסייע ללקוחותינו לפתור את אתגריהם ולשמור את רד האט בחזית החדשנות".

ארווינד קרישנה, מנכ"ל יבמ, אמר: "רד האט היא שם נרדף לקוד פתוח וענן היברידי – שניים מהכוחות המניעים הגדולים ביותר בתעשייה שלנו. כישוריו ההנדסיים העמוקים של פול, מומחיותו במוצרים והחזון שלו לתעשייה, עושים אותו למנהיג הראוי עבור מימוש הזדמנות זאת, וקידום החדשנות הטכנולוגית המתמשכת של רד האט והגידול המואץ שלה".

ג'ים וויטהרסט, נשיא יבמ, אמר: "אחרי שעבדתי איתו יותר מעשור, אני יכול לומר בבטחה שפול היה הבחירה הטבעית להוביל את רד האט. כמי שהיה הכוח המניע מאחורי אסטרטגיית המוצרים של רד האט קרוב לשני עשורים, הוא היה מעורב מקרוב בהתוויית דרכה של החברה, ויש לו הבנה ייחודית איך לעזור ללקוחות ושותפים להפיק את המירב מאסטרטגיית הענן שלהם. הוא מנהיג מוכח, ומחויבותו לעקרונות ודרכי העבודה של קוד פתוח תאפשר לרד האט לא רק לעמוד בקצב הדרישות של IT ארגוני, אלא גם להוביל את חדירתן של טכנולוגיות חדשניות אל השוק הרחב. היו לי הכבוד והזכות להוביל חברה מלאה ברבים מהאנשים הטובים והמבריקים ביותר בתעשייה שלנו, ואני נרגש לראות מה אנשי רד האט יעשו תחת הנהגתו של פול".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il