TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קרסו תגייס כ-106 מיליון שקל בהנפקת מניות בדרך של זכויות


צילום: אסף לב
בני משפחת קרסו והמנכ"ל איציק וייץ הודיעו כי ישתתפו בהנפקה ויממשו זכויות המהוות כ-54% מסך הגיוס

איציק וייץ, מנכ"ל החברה: "הנפקת הזכויות נועדה לחזק את מבנה ההון של החברה, ולציידה במזומנים במסגרת ההיערכות השמרנית שלנו למשבר הקורונה, המתאפיין באי ודאות גבוהה, וכן לצורך איתור הזדמנויות עסקיות שעשוית להיווצר בעקבות המשבר. גרעין השליטה בחברה, המורכב מחלק מבני משפחת קרסו, החליט להשתתף בהנפקת הזכויות בהתאם לשיעור אחזקותיהם בחברה, וזאת כמסר של הבעת אמון בחברה ובפעילותה כלפי ציבור בעלי המניות.

אנו משוכנעים, כי קרסו מוטורס, כחברה איתנה ובעלת בסיס עסקים רחב וכשחקנית מובילה בשוק הרכב הישראלי, תצא מהמשבר הנוכחי מחוזקת ותדע להבטיח את צמיחתה לשנים הבאות.
במקביל, אנו מבצעים כיום צעדים שונים להתאמת מבנה ההוצאות של החברה לשינויים המתהווים בסביבה העסקית בתקופה הנוכחית, ומעריכים כי כל אלה יאפשרו לנו לשוב לשיגרה בדרך האופטימלית כאשר תוסרנה המגבלות המוטלות על הפעילות במשק".

קרסו מוטורס,יבואנית רכבי רנו, ניסאן, אינפיניטיודאצ'יה, דיווחה כי דירקטוריון החברה אישר ביצוע גיוס הון בהיקף של כ-106ומיליון שקל, בדרך של הנפקת זכויות. מחיר הרכישה למניה במסגרת הנפקת הזכויות יעמוד על 9.6 שקלים.

גרעין השליטה המורכב מחלק מבני משפחת קרסו, המחזיק בכ-51.83% מהון המניות של קרסו, וכן מנכ"ל החברה, איציק וייץ, המחזיק בכ-2.19% ממניות החברה, הודיעו לחברה כי ינצלו את מלוא הזכויות שתוצענה להם במסגרת הנפקת הזכויות. זכויות אלה מהוות כ-54% מסך הגיוס, והיקפן הכספי מסתכם בכ-57.2 מיליון שקל. מהלך זה משקף, הבעת אמון של בעלי השליטה ושל מנכ"ל החברה בחברה ובפעילותה.

בשבוע שעבר פרסמה קבוצת קרסו את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2019 כולה. מדוחותיה הכספיים של החברה עולה, כי רווחיה ממכירת כלי רכב בשנת 2019 עלו לכ-373.5 מיליון שקל, לעומת כ-334 מיליון שקל בשנה המקבילה אשתקד, הודות לשיפור ברווחיות המגזר. הרווח הנקי בשנת 2019 הסתכם בכ-126.6 מיליון שקל, והושפע לשלילה מהפסדים בסך כ-42.5 מיליון שקל בגין הפרשי שער ונגזרים פיננסיים.

קרסו מוטורס, הינה מיבואניות הרכב הגדולות והוותיקות בישראל.הפעילות המרכזית של החברה מתמקדת בייבוא ושיווק כלי רכב מתוצרת רנו, ניסאן, אינפיניטיודאצ'יה לרבות מערך טרייד אין, בעיקר כחלק מהליך מכירת כלי רכב חדשים. קרסו הינה הזכיינית בישראל של תאגיד רנו/ניסאן, שכיום הינו תאגיד הרכב הגדול בעולם
.
 לקרסו מוטורס מספר פעילויות, לרבות ייבוא ציוד מכני הנדסי כבד של מותגי קייסופאואר סקרין, פעילות בתחומי ה"טרייד אין" (מכירת מכוניות יד שניה, באמצעות חברת הבת מרחבים), ליסינג והשכרת רכב (באמצעות חברת ליס פור יו), ייבוא שיווק ומכירה של כלי רכב דו-גלגלי וכלי רכב תפעוליים (באמצעות מטרו מוטור) וסוכנויות ביטוח ומימון (לרבות חברת המימון החוץ בנקאית אוטוקאש, העוסקת במימון רכב יד 2). פעילויות אלה מסייעות לחברה לשמור על קשר רציף עם לקוחותיה ומאפשרות מיצוי של משאבי החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il