TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אלוני חץ פרסמה את התוצאות לרבעון הרביעי ושנת 2019


בצל משבר הקורונה קיימת אי וודאות גדולה להשלכות הנובעות ממנו על הכלכלה הגלובלית. התארכות המשבר והתפתחות מיתון עולמי עלולים להשפיע גם על פעילות הקבוצה.

אלוני חץ: תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2019

בצל משבר הקורונה קיימת אי וודאות גדולה להשלכות הנובעות ממנו על הכלכלה הגלובלית. התארכות המשבר והתפתחות מיתון עולמי עלולים להשפיע גם על פעילות הקבוצה. עם זאת, להערכת הנהלת החברה, האיתנות הפיננסית שלה ושל חברות הקבוצה, אמות, אנרג'יקס, CARR, BROCKTON EVERLAST ו-PSP ומצב נכסיהן כמו גם אסטרטגיית הקבוצה להשקעה לטווח ארוך יאפשרו להן להתמודד בצורה נאותה עם התקופה המאתגרת.

מר נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ מסר: "אלוני חץ מסכמת את שנת 2019 תוך המשך מגמת צמיחה בחברות הבנות של הקבוצה בישראל, בארה"ב בבריטניה ושוויץ, תוך המשך קידום תכניות פיתוח לעתיד.
כידוע לכולנו, מזה תקופה, העולם מתנהל בצל משבר נגיף הקורונה, אשר השפעתו ניכרת בשווקים הפיננסים והראליים ויוצרת רמת אי וודאות גבוהה בקשר לעוצמה, להיקף ולמשך הזמן שימשך עד להתייצבות והתבהרות המצב. להערכתנו, קבוצת אלוני חץ, על כל חברותיה, ערוכה להתמודד עם אתגרי התקופה, בצורה יחסית טובה מאחר והקבוצה איתנה וממוצבת היטב עם נזילות גבוהה ושיעור מינוף הולם. אנו מאמינים כי האסטרטגיה שלנו להשקעה לטווח ארוך, כמו גם איכות הנכסים של חברות הבנות והפיזור על פני מספר שווקים וכלכלות, תוכיח את עצמה גם בתקופה מאתגרת זו, שנקווה כולנו שתסתיים במהרה."

• לחברה גמישות פיננסית גבוהה אשר באה לידי ביטוי ביתרות מזומן ומסגרת אשראי בלתי מנוצלת בסך כולל של כ-900 מיליון ש"ח כאשר כ-90% מנכסי החברה אינם משועבדים.

• שיעור המינוף של החברה נכון להיום על בסיס NAV סחיר נותר נמוך גם לאחר הירידות בשווקים ומסתכם בכ-30%.

• ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה ליום המאזן הינו 6.33 מיליארד ש"ח (הון עצמי של 36.68 ש"ח למניה), גידול של כ-8% לעומת כ-5.85 מיליארד ₪ (כ-34.19 ₪ למניה).

• ההון העצמי למניה על בסיס NAV סחיר (לפני מיסים נדחים) להיום הינו 53.8 ש"ח.

• מינואר 2019 ועד היום השקיעה אלוני חץ בחברות הבנות שלה סך של כ- 1.7 מיליארד ש"ח ומנגד, מימשה נכסים בסך של כ-900 מיליון ש"ח.

• במהלך שנת 2019 ביצעה החברה גיוס חוב בסך של כ-1.3 מיליארד ש"ח בדרך של הרחבת סדרות אג"ח קיימות והנפקת סדרות אג"ח חדשות במח"מ של כ-7.6 ובריבית של 2.5%.

• דירקטוריון החברה החליט כי בשנת 2020 בכוונת החברה לחלק דיבידנד שוטף שנתי בסך של 116 אג' למניה (לעומת 114 אגורות בשנת 2019), שישולם ב- 4 תשלומים רבעוניים שווים של 29 אגורות למניה.
אירועים לאחר תאריך המאזן:

• לאחר תאריך המאזן מימשה החברה 850 אלפי מניות נוספות של PSP בתמורה ל-124 מיליון פר"ש (450 מיליון ש"ח) שיעור ההחזקה של החברה בהון PSP לאחר המכירה האמורה הינו כ-6.1%.

• בכוונת החברה, בכפוף לסיומו של משבר הקורונה להגדיל את מסגרת השקעתה ב-BE עד לסך השקעה כולל של כ-500 מ' ליש"ט בהונה העצמי של BE (מתוכם הושקעו עד כה כ-300 מ' ליש"ט).

דיבידנד
בגין 2019 חילקה החברה דיבידנד בסך כולל של כ-200 מיליון ₪ כ-(114 אגורות למניה).
בחודש מרץ 2020 קבע דירקטוריון החברה כי בשנת 2020 בכוונת החברה לחלק דיבידנד שנתי מינימאלי בסך של 116 אג' למניה, שישולם ב- 4 תשלומים רבעוניים שווים של 29 אג' למניה. בכפוף להחלטה ספציפית של הדירקטוריון בתום כל רבעון.
בהתאם, הכריזה החברה על דיבידנד לרבעון הראשון לשנת 2020 בסך 29 אגורות למניה (כ-50 מיליון ש"ח) אשר ישולם בחודש אפריל 2020.

אודות קבוצת אלוני חץ

אלוני חץ הינה חברת אחזקות המתמחה ומתמקדת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל. הקבוצה פועלת בחמישה שווקים עיקריים: ישראל, ארה"ב [וושינגטון ובוסטון], שוויץ ובריטניה. אחזקותיה העיקריות של החברה הינן:

בישראל מחזיקה הקבוצה ב- 55.2% באמות השקעות בע"מ, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות בישראל
ובכ-57.4% באנרג'יקס אנרגיות מתחדשות בע"מ, העוסקת בהקמת מערכות להפקת חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות.

בארה"ב - בוושינגטון מחזיקה הקבוצה ב- 44.0% מ- CARR (50% בשליטה), חברה פרטית העוסקת בנדל"ן מניב לצרכי השכרה, לרבות ניהול ואחזקה של בנייני משרדים שבבעלותה באזור מטרופולין וושינגטון DC ובוסטון. בנוסף, מחזיקה החברה ב-3 מבני משרדים בשותפות (50% בשליטה) עם Oxford Properties.
בשוויץ מחזיקה הקבוצה ב-כ-6.1% ב-Swiss Property AG PSP, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות ביותר בשוויץ.

בבריטניה מחזיקה הקבוצה ב-95.8% בחברת Brockton Everlast, חברה פרטית אשר עוסקת ברכישה, יזום, השבחה, הקמה ניהול ותחזוקה של נדל"ן מניב בבריטניה, תוך התמקדות באזור מטרופולין לונדון.
בנוסף, פועלת הקבוצה באמצעות אחזקה בקרנות השקעה בנדל"ן. Brockton Capital, 25% בקרן הראשונה, 5% בקרן השנייה ו-9% בקרן השלישית.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il