TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

UBS משיקה את Future of Waste המציג פתרונות להפחתת פסולת עם יעד של תשואה גבוהה


UBS Wealth Management
30% מן המזון בעולם מושלך כפסולת, בעלות של 1 טריליון דולר לשנה, ואילו 10% מהאנשים מסביב לעולם סובלים מרעב. אם יימשכו הפרקטיקות הקיימות בתחום זה, פסולת הפלסטיק בים עלולה לעלות בהיקפה על הדגים עד לשנת 2050

UBS משיקה תוכנית חדשה ללקוחות פרטיים בעקבות הישגים חסרי תקדים בהשקעות בנות קיימא.
היום הושקה סדרת השקעות הנושא החדשה "Future of…" ("העתיד של..."), עם מסמך המציג השקעות בנושא "עתיד הפסולת", כולל מסגרת חדשה ל"אגרות חוב להפחתת פסולת" לצד הזדמנויות נוספות.


כמו כן, מודיעה ה-UBS Oncology Impact Fund, על תרומה בת 4 מיליון דולר שתתחלק בין UBS Optimus Foundation, קרן של UBS המתמחה בפילנתרופיה והאגודה האמריקאית לחקר הסרטן
הפורטפוליו להשקעות בנות קיימא של UBS עבור לקוחות פרטיים כבר השקיע למעלה מ-10 מיליארד דולר

ציריך, ה-24 בפברואר 2020 - UBS, מנהלת ההון הגלובלית המובילה בעולם, משיקה מיזם השקעה חדש, לטווח ארוך יותר, עבור לקוחות פרטיים, לאחר שנרשמו הישגים נוספים בהשקעות נושא ובהשקעות בנות קיימא.

התוכנית Future of… החדשה תפרסם באופן קבוע מסמכי "white papers" אודות אתגרים החשובים לקהל הלקוחות ומספקים פתרונות השקעה בנושאים אלה בשווקים ציבוריים ופרטיים. לנושאים יהיה מרכיב משמעותי בתחום הקיימות, אך הם לא יתמקדו רק בשיקולי קיימות.

ההשקעה הנושאית הראשונה בסדרה, "עתיד הפסולת" מושקת היום. 30% מן המזון בעולם מושלך כפסולת, בעלות של 1 טריליון דולר לשנה, ואילו 10% מהאנשים מסביב לעולם סובלים מרעב. אם יימשכו הפרקטיקות הקיימות בתחום זה, פסולת הפלסטיק בים עלולה לעלות בהיקפה על הדגים עד לשנת 2050. מסמך ה-Future of Waste והצעת ההשקעה מציגים הזדמנויות להפחתת עלויות ובעיות הקשורות לפסולת, עם יעד של תשואה גבוהה.

הרחבת מגוון ההשקעות שמציעה UBS ללקוחות פרטיים באה בעקבות הצלחותיה המתמשכות בהשקעות נושא ובהשקעות בנות קיימא. ה-UBS Oncology Impact Fund - שבמועד השקתה היתה ההשקעה החברתית הגדולה בעולם - מודיעה היום על תרומת שיא בסך 4 מיליון דולר, שמתוכה יושקעו 2 מיליון דולר ב-UBS Optimus Foundation ו-2 מיליון דולר באגודה האמריקאית לחקר הסרטן.

כמו כן, UBS חושפת כי פורטפוליו ההשקעות שכולו (100%) השקעות בנות קיימא והמושקע בנכסים שונים, חצה לאחרונה את קו ה-10 מיליארד דולר בהיקף הנכסים המנוהלים. הפורטפוליו הושק לפני כשנתיים בהיקף של מעט יותר ממיליארד דולר.

לדברי מארק האפלה, מנהל השקעות ראשי של UBS Wealth Management: "המיזם החדש שלנו, "Future of…", שואף לסייע למשקיעים להיות מעורבים בחלק מהבעיות העיקריות של תקופתנו. בעקבות ההשקה היום של Future of Waste, אנו מצפים לגייס השקעות נוספות בהמשך השנה".

המסמך Future of Waste מציג פתרונות להפחתת פסולת שבכוחם להגדיל את התשואות של חברות. הוא מסייע למשקיעים לזהות מניות ואגרות חוב של חברות לניהול פסולת, כמו גם של חברות המייצרות רמות מהותיות של פסולת אך מפחיתות אותו באופן יעיל יותר. כמו כן, הוא מציג מסגרת חדשה עבור אגרות חוב להפחתת פסולת - רק 4% מאגרות החוב הירוקות מטפלות באופן פעיל בנושא הפסולת.

המסמך נכתב על ידי משרד מנהל ההשקעות הגלובלי הראשי של חטיבת ה-Wealth Management וכן תרמו לו ה-Industry Leader Network של UBS ו: אורס וויטליבאך, מייסד משותף של קרן הפרייבט אקוויטי Partners Group; מארק זורנס, מייסד חברת Winnow, העוסקת בפתרונות לצמצום פסולת ממזון ו-UBS Global Visionary; דונלד סאדווי, פרופסור מ-MIT, מייסד משותף של אמברי, חברה המפתחת סוללות ירוקות, ולשעבר UBS Global Visionary.

ה-Future of Waste מציעה השקעות של UBS וצדדים שלישיים, לרבות: מניות ואגרות חוב בודדות; קרנות נזילות שמרכיביהן מציגים ביצועים יוצאי דופן במדדי פסולת; קרנות פרייווט אקוויטי המושקעות בחברות העוסקות ספציפית בנושא הפסולת; השקעות ישירות; וחברות המציגות ביצועים יוצאי דופן במדדי פסולת וזיהום, לפי הערכת מתקן ה-UBS's Advice SI facility.

כמו כן, Future of… תשפר את המחקר שלה השנה על ידי שימוש ב-Deep Theme Explorer של ה-UBS Evidence Lab. כלי זה מרחיב את מונחי החיפוש לנושאים על ידי זיהוי מונחים או ביטויים אחרים המופיעים לעתים קרובות לצידם. לאחר מכן הוא עורך חיפושים בפרסומים כדי לחשוף באיזו תדירות מופיע הנושא ומהו הסנטימנט המקושר אליו לאורך זמן.

אודות UBS
UBS מספקת המלצות פיננסיות ופתרונות ללקוחות אמידים, לקוחות מוסדיים ותאגידים ברחבי העולם, וכן ללקוחות פרטיים בשוויץ. האסטרטגיה של UBS ממוקדת בעסקי ה-wealth management הגלובליים שלנו ובבנק האוניברסלי המוביל שלנו בשוויץ, שנתמך על ידי מחלקת ניהול הנכסים (Asset Management) ובנק ההשקעות. הבנק מתמקד בעסקים בעלי מיצוב תחרותי איתן בשווקי המטרה שלהם, בעלי יחס יעילות טוב וצפי לצמיחה מבנית או רווחיות ארוכות טווח.


ל-UBS נוכחות בכל המרכזים הפיננסיים הגדולים בעולם עם משרדים ב-50 שווקים. כ-31% מהעובדים פועלים ביבשת אמריקה, 32% בשוויץ, 19% ביתר מדינות אירופה והמזרח התיכון ואפריקה ו-18% באסיה פסיפיק. UBS Group AG מעסיקה למעלה מ-67,000 עובדים ברחבי העולם. מניותיה נסחרות בבורסת SIX בשוויץ וכן בבורסה של ניו יורק (NYSE).

www.ubs.com  



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il