TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מבצע מס הכנסה ברמלה ובית שמש מצא


רשות המיסים
17% מבתי העסק שנבדקו לא רשמו הכנסות כחוק

במבצע ביקורות ניהול ספרים שערך פקיד שומה רמלה בבית שמש ורמלה בשבוע שעבר, הגיעו מבקרי מס הכנסה לביקורות בבתי עסק שונים בענפי המסחר, מתן השירותים והמקצועות החופשיים. בין היתר נבדקו בתי עסק בהם נמצאו ליקויים בביקורות קודמות ועסקים לגביהם הגיעו מידעים על אי רישום תשלומים לכאורה.

במסגרת המבצע נערכו 36 ביקורות ניהול ספרים, ונמצא כי 17% מבתי העסק שנבדקו לא רשמו הכנסות כחוק. כמו כן, נערכו 35 ביקורות לאכיפת חוק השימוש במזומן, ונמצאו 9 הפרות.

באחת הביקורות הגיעו המבקרים למורה לפיתוח קול בבית שמש, שם מצאו כי המורה לא רשם תשלומים שקיבל במהלך מספר חודשים על סך 34,000 ₪. התשלומים שהתקבלו בגין שיעורים שהעביר, הועברו אליו באמצעות הפקדות של מזומנים, צ'קים והעברות בנקאיות. בתגובה לממצאי הביקורת הסביר המורה למבקרים: "אני רושם פעם בכמה חודשים, וזו ביקורת ראשונה שלי. מהיום אני יהיה מסודר". בביקורת אחרת במשרד עורכי דין ברמלה, נמצאו מספר צ'קים שהופקדו בחשבון הבנק של העסק בסך 13,000 ₪ שלא נרשמו בספרים. כאשר שאלו אותו המבקרים על כך, ענה עורך הדין: " לא רשמתי עדיין כי היה לי לחץ במשרד ואני עובד לבד".


בביקורת אחרת בנגריה בבית שמש, נמצא תשלום על סך 40,000 ש"ח שהועברו כמקדמה להכנת מטבח ולא תועדו בספרים. בעל הנגרייה הסביר למבקרים: "אני בודק את החשבון בנק רק פעם ב...לא ראיתי את ההעברה". בביקורת בבית מלאכה בעיר, נמצאו העברות בנקאיות וצ'קים בסך 72,000 ₪ שלא נרשמו בספרי העסק. תגובת בעל העסק לכך: "שכחתי לרשום".

מבצע ביקורות זה נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il