TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת Else Nutrition – מגייסת השקעה אסטרטגית של מGroup H&H הגלובלית


חמוטל יצחק – מנכ"ל Else Nutrition. צילום : תקשורת פיננסית
חתמה בנוסף על הסכם הבנות להפצה בינלאומית בתחום מוצרי מזון ובריאות לתינוקות וילדים

חברת Else Nutrition הנסחרת בבורסה בטורונטו (TSX-V:BABY) ובניו יורק (OTCQB:BABYF) ועוסקת בפיתוח ושיווק חלופה אמיתית מהצומח לתזונת תינוקות, ילדים ומבוגרים, שמחה להודיע כי חתמה הסכם השקעה עם חברה בת של Health and Happiness International Holdings הנסחרת בבורסת הונג קונג (בשווי של כ-2.8 מיליארד דולר) ולפיו יושקעו סך של כ-5.75 דולר קנדי בחברה כחלק מהנפקה פרטית בהיקף כולל של כ-8 מיליון דולר קנדי.


ההנפקה תתבצע בחבילה במחיר של כ-65 סנט (לעומת מחיר הסגירה האחרון של כ-72 סנט) ורבע כתב אופציה לרכוש את מניית החברה במחיר של כ-97 סנט למשך 30 חודש מתאריך השלמת ההשקעה. ההשקעה של H&H תהווה כ-11% מהון המניות של Else Nutrition בהנחה שההנפקה תושלם במלואה. השקעה זו תעניק ל-H&H זכות למנות חבר דירקטוריון אחד.


החברה מתכוונת להשתמש בתמורת ההשקעה להאצת תהליך המסחור והשקת המוצר שלה בארצות הברית המתוכנן לרבעון השני של השנה, להרחבת יכולות הייצור והשיווק ולבנית מערכת ההפצה עם H&H ומכירות בטריטוריות חדשות.


בנוסף חתמה החברה עם Health and Happiness Hong Kong Limited על הסכם הבנות להפצה עתידית של פורמולות לתינוקות שאינן מבוססות על חלב או סויה ומשקאות בריאות לילדים בשווקים הבאים: צרפת, הונג קונג וסין Cross-Border, אוסטרליה, סין ואיטליה. הצדדים יגבשו הסכמי הפצה פורמליים ויפתחו תוכניות עסקיות לשווקים האלה בחודשים הקרובים.


חמוטל יצחק, מנכ"לית Else Nutrition אומרת: "אני נרגשת ממערכת היחסים והמחויבות בין Else Nutrition וקבוצת H&H. החיבור האסטרטגי והחזון המשותף עם קבוצה גלובאלית בעלת שם ומותגי פרמיום בתחום תזונת תינוקות ומבוגרים יחד עם ההשקעה יחזקו את פוטנציאל הצמיחה של ELSE כמותג גלובאלי בכל העולם. ההשקעה היא אבן דרך משמעותית במשימה שלנו לשנות את דרכי התזונה של תינוקות ומשפחות תוך שימוש בחלופות אמיתיות, נקיות ומבוססות צמחים".


לטיסיה גארנייה מנכ"לית H&H Global Group: "אנחנו שמחים לבצע את ההשקעה וצופים שותפות מוצלחת עם Else Nutrition. המגמה למזון PLANT BASED צומחת בברור בכל העולם אך ישנם מעט מוצרים שיכולים למלא את צרכי התזונה הנכונה המאוזנת והבריאה באמת של הלקוחות. המוצר המהפכני של Else Nutrition המבוסס כולו על צמחים היא פורמולה מיוחדת במינה. החבירה עם Else Nutrition היא הזדמנות מיוחדת לשילוב כוחות בין צוותים מנוסים ויצירתיים על מנת לייצר צמיחה מהשלב ההתחלתי בקטגוריה עם אפסייד עצום."


אודות Else Nutrition


אלס נוטרישן היא חברה ישראלית עוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מזון צמחי נקי חדשני ופורץ דרך לתינוקות, ילדים ומבוגרים. הפורמולה המהפכנית, המבוססת על 100% צמחים, ללא סויה, היא אלטרנטיבה נקיה ו100% צמחית לפורמולות על בסיס חלב או סויה. הנהלת החברה וה- advisory board שלה כוללת מנהלים המגיעים מחברות תזונת תינוקות גלובליות כמו אבוט , מיד ג'ונסון, בית החולים לילדים בוסטון, ESPHGAN , PLUM ORGANICS ,הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת תל אביב, והמכון לגסטרואנטרולוגיה ותזונה של המרכז הרפואי רמב"ם



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il