TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אריאל סלפטר מונה לסמנכ"ל חטיבת השותפים One Commercial Partner במיקרוסופט ישראל


אריאל סלפטר. קרדיט תצלום : מולי נעים
במסגרת תפקידו יהיה אמון על הקשר של מיקרוסופט עם השותפים העיסקיים, עסקים בינוניים וקטנים וסטארטאפים

אריאל סלפטר מונה לסמנכ"ל חטיבת ה- One Commercial Partner וחבר הנהלה במיקרוסופט (Microsoft) ישראל. במסגרת תפקידו יוביל אריאל את שיתוף הפעולה עם כלל שותפי מיקרוסופט, קבוצת הארגונים הבינוניים וקטנים ושיתופי הפעולה עם סטארטאפים, תוך חיבורם לתוכניות פיתוח עסקי משותפות שנשענות על הפריסה העולמית הרחבה של מיקרוסופט והיכולת לחבר את החברות לגופים משמעותיים בעולם בכל תחומי הפעילות.

אריאל סלפטר מצטרף למיקרוסופט ישראל מחברת המחקר והייעוץGartner שם כיהן כמנהל אזורי והוביל את פעילות הייעוץ ושיתופי הפעולה עם ארגוני האנטרפייז.לפני כן שימש כמנ"כל חברתMicrofocus בישראל.קודם לכן ניהל את חטיבת התוכנה של HPE בישראל .

לאריאל ניסיון רב בהובלה של אירגונים טכנולוגים ,עיסקיים וייעוץ אסטרטגי במגוון סגמנטים. בתפקידו החדש, ייקח אריאל חלק משמעותי בהובלת האקוסיסטם העיסקי של מיקרוסופט בישראל בכלל ולקראת הקמת ה-Cloud Datacenter Region המוקם בישראל בפרט. כמו כן יתמקד בהובלת שיתופיי פעולה עיסקיים עם הסטארטאפים.
אריאל בן 44, נשוי + 4, בעל תוארBSC בהנדסת תוכנה מהמכללה למנהל .

אריאל סלפטר: "אני גאה ונרגש להצטרף לחברה בתקופה מרתקת שכזו. תעשיות ומודלים עיסקיים משתנים בקצב מסחרר ומייצרים מציאות חדשה. החדשנות בתחומי הענן והביג דאטה עם יכולות אבטחת המידע מייצרות הזדמנויות עסקיות חדשות לכלל המגזרים השונים ומהווים מרכיב מרכזי במימוש החזון והאסטרטגיה הדיגטלית שלהם.


נבצע השקעות אסטרטגיות כדי להנגיש את כלל פתרונות החברה לשוק המקומי ביחד עם שותפינו העיסקיים הגלובליים והמקומיים על מנת להבטיח לארגונים יתרון עיסקי וטכנולוגי."




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il