TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Investment Evolution Corporation (IEC) משלימה את רישום המניות בבורסת MERJ


IEC
IE Transfer מספקת העברות בינ"ל חינם לעובדים זרים פיליפינים באירופה ששולחים כסף הביתה לפיליפינים

Investment Evolution Corporation (MERJ:IEC) הודיעה שרשמה בהצלחה 100% מ-106 מיליון המניות הרגילות שלה בבורסה לני"ע של סיישל, MERJ, בסימול מניה ICE במחיר של 0.15 אירו למניה ששווה לשווי שוק ראשוני של 15.9 מיליון אירו. IEC היא מובילת פינטק גלובלית בהלוואות לצרכנים והעברות בינ"ל של מטבעות קריפטו. לחברה יש מיקוד ספציפי בהלוואות לאזרחים אמריקנים בעשר המדינות של ארה"ב בהן היא מורשית באמצעות העסק האמריקני המבוסס Mr. Amazing Loans ולעובדים זרים פיליפינים שנמצאים באירופה באמצעות הפלטפורמה החדשה שהשיקה IE Transfer.

IE Transfer מספקת העברות בינ"ל חינם לעובדים זרים פיליפינים באירופה ששולחים כסף הביתה לפיליפינים. IE Transfer משתמשת במטבע הקריפטו של החברה, IECX, אסימון ברשת Stellar, כמנגנון יישוב החשבונות כדי למזער את העלויות של ההעברות הבינ"ל. IEC מתכוונת להרחיב את ההעברות וההלוואות לעובדים זרים ברחבי העולם למסדרונות אחרים ביניהם בריטניה, אסיה ואיחוד האמירויות עבור פיליפינים ושוקי לקוחות אחרים ביניהם עובדים זרים הודים וניגרים.


פול מתיאסון, היו"ר הפעיל והמייסד של IEC, אמר: "אחרי מחקר גלובלי נרחב על תחומי שיפוט, אנחנו מאוד נרגשים שרשמנו את החברה שלנו למסחר ב-MERJ, הבורסה לני"ע המאוסדרת הידידותית לבלוקצ'יין המובילה בעולם שנמצאת במרכז של אזורים עתירי צמיחה עתידית. אנחנו רואים ברישום הזה הזדמנות גדולה למשקיעים מוסדיים שמחפשים חשיפה למגזרי הפינטק, בלוקצ'יין ומטבעות קריפטו על ידי מתן אפשרות להשקיע במניות החברה של עסק מורשה בבורסה מסורתית מאוסדרת. אנחנו מודים ליועצים שלנו PKF על הייעוץ והסיוע המקצועיים בתהליך הרישום".


בובי ברנטלי, מנהל בורסת MERJ, אמר: "בורסת MERJ נוצרה עבור מובילי פינטק כמו Investment Evolution Corporation, שמצאה מקרה שימוש גדול לבלוקצ'יין ומטבעות קריפטו ומשתמשים בה כדי להגדיל את עסקי הליבה המורשים שלה. היא מנצלת את הטכנולוגיה הזאת כדי לספק כלילה פיננסית ברחבי העולם למגזר של החברה שלא מקבל מספיק שירות. אנחנו מקדמים בברכה את IEC ל-MERJ ומצפים שתהיה חלק חשוב מהצמיחה המתמשכת שלנו השנים הבאות".


הפרטים המלאים של IEC כלולים במיזכר פרטי הרישום שזמין להורדה בכתובת www.investmentevolution.com/ir.


אודות MERJ
MERJ Exchange Limited מפעילה בורסה, מסלקה ומשמורת לניירות ערך משולבות, מאוסדרות ומורשות באופן מלא לניירות ערך דיגיטליים ולא דיגיטליים. MERJ, שהוקמה ב-2011, מסונפת לפדרציה העולמית של בורסות וחברה מלאה ב-ANNA עם שווי שוק שעולה על מיליארד דולר.


אודות Investment Evolution Corporation (IEC)
IEC היא קבוצת פינטק שמתמחה בהלוואות לצרכנים בארצות הברית באמצעות חברת הבת האמריקנית Mr. Amazing Loans שפועלת 10 שנים ומחזיקה ברישיונות בעשר מדינות. IEC גם השיקה לאחרונה את IE Transfer, פלטפורמה אינטרנטית שמשתמשת בבלוקצ'יין כדי לאפשר העברות בינ"ל חינם לעובדים זרים פיליפינים באירופה. IEC גם מתכוונת לתת הלוואות צרכניות ללקוחות של IE Transfer שיעמדו בקריטריונים, ולאפשר לעובדים זרים רבים גישה לאשראי בפעם הראשונה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il