TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קלאודינרי מסכמת שנה ומדווחת על גידול ברווחים בשנת 2019


מייסדי קלאודינרי, מימין - טל לב-עמי, איתי לחן ונדב סופרמן. צילום יחצ
מעל ל-750 לקוחות חדשים במספר שווקים ורטיקליים מרכזיים אימצו את פתרונות ניהול המדיה החדשניים והמובילים של קלאודינרי בשנה החולפת

קלאודינרי, המפתחת ומשווקת פלטפורמת ניהול מדיה המשמשת את המותגים המובילים בעולם, הכריזה על ההכנסות השנתיות והצמיחה במספר הלקוחות לשנת 2019. קלאודינרי היא חברת תוכנה רווחית במימון עצמי המכניסה כיום מעל ל-60 מיליון דולר בהכנסות שנתיות. החברה מבדלת את עצמה כאחד מעסקי ה-SaaS (תוכנה-כשירות) המצליחים ביותר כיום. קלאודינרי היא אחת משש חברות בלבד בעלות מימון חיצוני מועט או אפסי, אשר נבחרו לרשימת ה-Cloud 100 של פורבס לשנת 2019.


"2019 הייתה שנה רבת חשיבות עבור קלאודינרי. זו הייתה שנה שבה חיזקנו אף יותר את פלטפורמת המדיה הדינמית שלנו ואת הנוכחות שלנו בקרב לקוחות ושותפים ברחבי העולם", אמר איתי לחן, מנכ"ל ומייסד-שותף בקלאודינרי. "כיום, יותר מתמיד, חברות מבינות עד כמה חיוני השימוש בתוכן וויזואלי בעת ההתקשרות עם הקהל שלהם. המטרה שלנו היא להמשיך ולסייע לחברות נוספות ליצור ולספק חוויות וויזואליות עשירות בקלות רבה יותר".


צומחים במספר הלקוחות הגלובליים
לקלאודינרי יש כיום מעל ל-6,000 לקוחות ומעל ל-600,000 משתמשים במספר שווקים ורטיקליים שונים, כמו מדיה, בידור, תיירות ועוד. כמו כן, החברה הראתה צמיחה חזקה בתחומי ה-eCommerce והקמעונאות, עם למעלה מ-50 מותגים הנכללים ברשימת ה-Internet Retailer 100. מעל ל-750 לקוחות חדשים אימצו את הפתרונות של קלאודינרי בשנת 2019, ביניהם Lyft, Ted Baker, Fashion Network ו-Neiman Marcus. מותגים אלו מצטרפים לרשימה מכובדת של לקוחות קיימים של החברה, כמו StubHub, Peloton, Nintendo, Mediavine, lastminute.com, Everlane, Bleacher Report ו-Trivago.


צמיחה ארגונית
כדי לתמוך בצמיחה עצומה זו, קלאודינרי מעסיקה צוות של מעל ל-220 עובדים ב-5 מדינות, כאשר 70 עובדים חדשים גויסו בשנת 2019. צמיחה זו הובילה להרחבת המשרד בסנטה קלרה שבקליפורניה, המשרדים בישראל ובבריטניה ופתיחת משרדים חדשים בפולין ובסינגפור.


חדשנות ואימוץ מוצרים
קלאודינרי האיצה את הצמיחה האורגנית שלה גם על ידי הנעה של אימוץ רחב של פתרון ניהול הנכסים הדיגיטליים (DAM) של החברה, אשר הושק ביוני 2018. פתרון ה-DAM מבוסס על פלטפורמת ניהול התמונות והווידאו הנועדה לשימוש מפתחי אתרים. פתרון זה מספק יכולות ניהול מדיה ברמת העולמית גם למשתמשים אשר אינם בעלי ידע טכני, העוסקים בתחומי השיווק, אשר אחראיים על אספקת חוויות אינטרנט ומובייל אופטימליות.
כמו כן, קלאודינרי ביצעה שיפורים בפלטפורמת ניהול הווידאו המובילה שלה עם בסיס חדש של בינה מלאכותית אשר הופך את תהליכי העבודה הקריטיים לאוטומטיים. במהלך חודשים ספורים בשנת 2019 גדל מספר המשתמשים ביכולות הוידאו של קלאודינרי ל-2000 משתמשים, תודות ליכולות ה-AI החדשות אשר מספקות חווית ווידאו דינמית בסדרי גודל נרחבים תוך דקות ספורות.


בנוסף, קלאודינרי הרחיבה את פתרון ניהול המדיה שלה עבור ספקי eCommerce ובכך הקלה על יצירה של חוויות קנייה מותאמות אישית.


שותפוית עסקיות ואסטרטגיות המגיעות לשיאים חדשים
קלאודינרי ידועה בזכות אקו-סיסטם עוצמתי עם שותפים אסטרטגיים ובשנת 2019 החברה עברה את נקודת הציון של 100 שותפים. יחד עם הרחבת השותפויות האסטרטגיות עם Amazon Web Services, Adobe ו-Salesforce, קלאודינרי יצרה שותפויות גם בתחום הטכנולוגיה וההפצה, הכוללים הסכמים חדשים עם Shutterstock.


מובילה את השיח בתעשייה
הצלחה נוספת נרשמה לכנס השנתי של החברה, ה-ImageCon, אותו ערכה בפעם השלישית ברציפות בסן פרנסיסקו. בכנס נכחו כ-200 משתתפים מ-11 מדינות, בו נהנו מיומיים של סדנאות והרצאות במגוון נושאים בתחום ניהול המדיה, כמו הצורך בסטנדרטים חדשים וכוחה של הבינה המלאכותית. הנושאים תוכננו לסייע למשתתפים לבנות עבור הצרכים שלהם תוכן אונליין בצורה יעילה יותר. הכנסות הכנס נתרמו לקבוצת Girls Who Code, התומכת בעידוד ושילוב נשים בעולמות הטכנולוגיים. כמו כן, קלאודינרי השיקה את תוכנית ה-Media Developer Experts ואירחה מעל ל-100 אירועים ומיטאפים עבור מפתחים מכל רחבי העולם.


כנס ImageCon 2020 יתקיים בין התאריכים 22-23 באפריל בסן פרנסיסקו. ניתן להירשם לכנס כאן.
למידע נוסף אודות פתרונות ניהול המדיה עטורי הפרסים של קלאודינרי וכדי להתחיל להשתמש בפלטפורמה בחינם, בקרו באתר https://cloudinary.com/solutions/.

אודות קלאודינרי
קלאודינרי (Clourinary) היא חברה ישראלית אשר מעצימה את המותגים המובילים בעולם לספק חוויות חזותיות אשר מושכות את תשומת הלב של הצרכנים. הפתרונות מבוססי הענן של החברה לניהול תמונות, וידאו ונכסים דיגיטליים (DAM) משתמשים בטכנולוגיות המבוססות על בינה מלאכותית כדי לחסוך את בעיות ניהול המדיה המסורתיות ומאפשרים למותגים להתמקד באספקה מהירה של חוויות דיגיטליות אופטימליות בכל תחום שבו הם עוסקים. החברה הוקמה בשנת 2012 ומשרדיה ממוקמים בישראל, ארה"ב ובריטניה. קלאודינרי מנהלת מעל ל-30 מיליארד נכסים ויש לה 6,000 לקוחות ברחבי העולם, ביניהם Forbes, Procter & Gamble, StubHub, Trivago, Under Armour, Walmart Labs, Apartment Therapy, Bleacher Report, Conde Nast, DoorDash, HelloFresh, Hinge, Lululemon Athletica, NTT Resonant ועוד. למידע נוסף, בקרו באתר www.cloudinary.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il