TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ONE חושפת יחידה עסקית חדשה המתמקדת בפתרונות הענן Azure של מיקרוסופט


אלי כהן_צלם דדי ברק
אלי כהן, ה-CTO של ONE: "בכוונתנו להפוך לאחד משלושת השותפים המובילים בישראל של Microsoft Azure"

חברת ONE, מחברות ה-IT המובילות בישראל הנסחרת בבורסה בת"א, מקימה יחידה עסקית שתתמקד בפתרונות ושירותים מקצועיים מבוססי Microsoft Azure.


היחידה החדשה, בראשות אלי כהן, תספק ללקוחות גדולים ובינוניים שירותי ייעוץ, ארכיטקטורה, אפיון, מיגרציה ויכולות פיתוח בעולם פתרונות הענן של מיקרוסופט, הכוללים את Azure ו- MS365.


כשותפת זהב של מיקרוסופט, ONE מנהלת עמה קשר הדוק בהובלת ליטל בלחסן, מנהלת פיתוח עסקי Azure ב-ONE. בימים אלה מגייסת החברה לשורותיה מומחים בעלי ניסיון בתכנון, אפיון, הקמה ומיגרציה של תשתיות ומערכות לענן מיקרוסופט - Azure.


בהיותה אחת מחברות ה-IT הגדולות והצומחות בישראל, ב- ONE פועלות חטיבות מקצועיות עם התמחויות טכנולוגיות שונות, ביניהן: IoT, BI, SAP, Data Security ועוד. בסיס הלקוחות הרחב והניסיון של אנשיה במגוון רחב של תחומים, יאפשר ליחידת הענן העסקית החדשה של ONE לספק מענה מקיף וייחודי לארגונים בסביבת הענן של מיקרוסופט.


אלי כהן, CTO חברת ONE: "בכוונתנו להפוך לאחד משלושת השותפים המובילים בישראל של Microsoft Azure. לצוות שלנו יש ניסיון רב ומומחיות מקצועית בליווי לקוחות במסע לענן, עברנו הסמכות וצברנו ידע במשך שנים של עבודה כשותף בכיר של מיקרוסופט בישראל. בכוונתנו למנף את הקשר הקרוב עם מיקרוסופט כדי להעניק ללקוחותינו תמיכה וליווי אישי בפרויקטים הגדולים בענן, ולשמור על הרמה המקצועית הגבוהה ביותר בשוק המקומי".


שי משה, מנהל פיתוח עסקי בכיר של שותפים במיקרוסופט ישראל: "אחד הנכסים המשמעותיים שמיקרוסופט שמה לנגד עינה הינו שותפיה העסקיים לדרך. ONE הינה שותפה אסטרטגית ומכפילת כוח משמעותית באקוסיסטם שלנו. באמצעות סט היכולות הייחודי שחברת ONE פיתחה ורכשה במהלך השנים, נצליח לספק ערך מוסף גבוה ולהפוך את לקוחותינו ליעילים, מהירים וטובים יותר בתחומם."

אודות ONE
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ) היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית ONE נכללת במדדי ת"א 90 ות"א 125, והכנסותיה השנתיות הן כ-1.6 מיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת ONE הוא עדי אייל.


חברת ONE מציעה שירותי תוכנה ואינטגרציה לארגונים. עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים העסקיים בפתח, ONE מלווה את לקוחותיה בהטמעת השינוי ופיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של מחר. ONE מתפתחת יחד עם לקוחותיה, והיא מעדכנת ומחדשת את שירותיה בהתאם לצורכי השוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il