TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שיתוף פעולה בין מרכז הסייבר המשותף של חברת קיורטי מקבוצת TSG וקבוצת פתרונות הסייבר ל DELLEMC, לבין האודן סוכנות לביטוח


TSG
שימוש בשירות כזה במעמד רכישת ביטוח סייבר מהאודן, אף יזכה את הלקוח בהנחה משמעותית של עד כ- 30%, בכפוף לתנאי החיתום

לראשונה בישראל חדשנות בתחום ההערכות להגנה בסייבר: הסכם לשיתוף פעולה חדשני בין מרכז הסייבר המשותף של חברת קיורטי מקבוצת TSG חברת ההייטק הביטחונית TSG - המתמחה בפיתוח ואינטגרציה של מערכות שליטה ובקרה - וקבוצת פתרונות הסייבר של DELLEMC, לבין סוכנות הביטוח האודן ישראל, ברוקר ביטוח בינלאומי עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הסיכונים המיוחדים וביטוחי סייבר.


שיתוף הפעולה יאפשר לגופים תעשייתיים - בעלי מורכבות בהגנה על תשתיות הייצור וסביבת ה OT – להנות מהגנה נירחבת על תשתיות המיחשוב, החומרה והתוכנה, כנגד מתקפות סייבר. חברות קיוריטי ו DELLEMC מפעילות שירות המספק מענה מערכתי כולל לניטור, ניהול, מודיעין חקירה ותגובה כנגד מתקפת סייבר. שימוש בשירות כזה במעמד רכישת ביטוח סייבר מהאודן, אף יזכה את הלקוח בהנחה משמעותית של עד כ- 30%, בכפוף לתנאי החיתום.

מטרת שיתוף הפעולה היא לעודד גופים מסחריים, להגן על תשתיות הייצור והתפעול, הגנה הכוללת איסוף מודיעין מקדים וסיכול מתקפות סייבר, המהוות את האיום המרכזי על הרציפות התפקודית של גופים מסחריים. מתקפות סייבר מוערכת כיום ובעשור בקרוב, כגורם מהותי העלול לשבש ואף להשבית את הפעילות המסחרית. שיתוף הפעולה מבוסס על ההבנה כי יכולת הניהול ושמירת המגע ההגנתי הרציף עומדים בראש סדר העדיפויות של כל אירגון.

קיוריטי, המספקת שירות מבוסס טכנולוגיות, פיתחה יכולת ייחודית, בתחום ההגנה על תשתיות קריטיות. החברה מתפעלת בשביל משרד האנרגיה, את המרכז הקיברנטי הלאומי, להגנה על משק האנרגיה במדינת ישראל. בנוסף לכך, החברה פיתחה שירות ייחודי של הדרכה בסייבר מבוסס ניסיון מעשי וסימולציה. כך לאחרונה נחנך - בשיתוף פעולה עם שותף שוויצרי - מרכז חדשני במדינה מובילה באסיה.

DELLEMC – הינו תאגיד אמריקאי גלובאלי המשווק איחסון נתונים אבטחת מידע, וירטואליזציה, ניתוחים, מחשוב ענן ומוצרים ושירותים אחרים המאפשרים לארגונים לאחסן, לנהל, להגן ולנתח נתונים.

סוכנות הביטוח האודן ישראל - הינה חלק מתאגיד האודן - ברוקר הביטוח הפרטי הגדול בעולם הפועל בכ- 40 מדינות והינו נציג רשמי של LLOYDS בישראל. האודן ביטוח המובילה בתחום הסייבר בישראל מביאה עימה ניסיון של שנים רבות בניהול סיכונים מיוחדים, ומבטחת מאות חברות בכל התחומים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il