TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בנק ישראל רוכש דולרים


פריקו ניהול סיכונים
פריקו ניהול סיכונים, מט"ח והשקעות

אמש לקראת סיום המסחר שב והתערב בנק ישראל במסחר המטבעי רכש דולרים וגרר לפיחות מהיר בשער השקל אשר נסק במהירות מרמת 3.4520 לעבר רמת 3.4650 ומעט יותר.


על רקע חוסנו של הדולר במסחר הבין מטבעי בעולם, כאשר האירו, הליש"ט ומטבעות מרכזיים נוספים נחלשים אל מול הדולר בארץ הצע מט"ח גרר להחלשות הדולר.

בנק ישראל הבוחן את השער הנומינלי האפקטיבי המיצג את סל מטבעות הסחר ציין לאחרונה כי לדעת בכירי הבנק רמת השערים הנוכחים אינה תואמת את נתוני השוק התומכים בשקל חלש יותר. בחודשים האחרונים רכש בנק ישראל למעלה מ 4 מיליארד דולר במטרה לחזק את הדולר אל מול השקל.

אמש עם ירידת שער העוגן הוא השער הנומינלי האפקטיבי המשמש את בנק ישראל בבחינת מדיניות להתערבות במסחר המטבעי, כאשר השער ירד אל מתחת לרמת ה 74 נקודות, שב הבנק לרכוש דולרים וכן גם היום בתחילת המסחר.

להערכתנו המשך התחזקות הדולר בעולם ומנגד עודפי היצע מט"ח בזירה המקומית גוררים לחוסנו של השקל וחולשת שער העוגן דבר אשר צפוי לגרור להתערבות נוספת במסחר מתד בנק ישראל הצפוי לשוב ולרכוש דולרים.

אין שינוי בהערכתנו לטווח הארוך התומכת בשקל חזק אולם בטווח הקצר והבינוני בנק ישראל עשוי לפעול לפיחות השקל אל מעבר לרמת ה 3.50 ₪ לדולר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il