TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

דולומיט אחזקות – חיתום יתר של כ-80% בהנפקת מניות ואופציות


אקסל סולושנס
הושלם גיוס בסך של כ-3.9 מיליון שקל אשר מהווה נדבך חשוב בחזרתה של החברה למסחר ברשימה הראשית

חברת דולומיט אחזקות השלימה אתמול גיוס של כ-3.9 מיליון שקל במניות וכתבי אופציה. חבילת הגיוס כללה מניות במחיר 50 אגורות וכתבי אופציה ללא תמורה לתקופה של שנתיים בתוספת מימוש של 65 אגורות (מימוש מלא של כתבי האופציה יכניס לחברה סכום נוסף של כ-3.8 מיליון שקל).


להנפקה נרשם ביקוש של כ-6.1 מיליון שקל, חיתום יתר של 80% ביחס לכמות שהוצעה במקור. כ-50% מהצעות המזמינים התקבלו במחיר הגבוה ממחיר היחידה הקבוע במכרז והם קבלו את מלוא הזמנתם בעוד הצעות המזמינים במחיר הקבוע קיבלו הקצאה יחסית של 28.3%.


הגיוס הינו בהמשך להודעת החברה, בשבוע שעבר, כי הושלם המיזוג בינה לבין החברה הפרטית אקסל סולושנס וכי רונן שור מונה למנכ"לה.


מנכ"ל אקסל רונן שור: "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה להנפקה המוצלחת והבעת האמון הגבוהה באקסל ובהנהלתה. תמורת ההנפקה תאפשר לחברה להרחיב את פעילותה העסקית, לצד המשך פיתוח הפרויקטים הקיימים. ההנפקה משלימה את מהלך המיזוג עם דולומיט אשר תעבור להיסחר ברשימה הראשית.


אודות אקסל: פעילות אקסל סולושנס כוללת ייבוא הפצה ואינטגרציה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית ואופטית, מוצרים לתקשורת סלולארית, מוצרי אינטרנט של דברים ("IOT") ושירותי אבטחת מידע ושירותי ענן בעיקר בישראל. בין לקוחות החברה נמנות כל חברות התקשורת בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il