TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הבעת אמון של השוק


נאוויטס מפת נכסים
ביקושים של כ-360 מיליון שקל בהנפקת המניות של נאוויטס: תגייס כ-271 מיליון שקל

שותפות נאוויטס פטרוליום סיימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקה ותגייס בשלב המוסדי כ-271 מיליון שקל שישמשו בין היתר לקידום פרויקט שננדואה.


יו"ר נאוויטס גדעון תדמור: "אנו שמחים על הבעת האמון הרחבה של שוק ההון בפרויקטים ובאסטרטגיה המוכחת של נאוויטס"


ביקושים גבוהים להנפקת המניות של שותפות נאוויטס פטרוליום. במסגרת השלב המוסדי שהסתיים היום בבוקר התקבלו ביקושים גבוהים להון בהיקף של כ- 360 מיליון שקל. נאוויטס בחרה לגייס כ -271 מיליון שקל, במחיר מניה של 20.91 שקל למניה. במהלך שלושת החודשים האחרונים עלתה מניית נאוויטס בכ-70%, לשווי שוק של כמיליארד שקל.


בתחילת החודש דיווחה נאוויטס כי התקשרה בהסכם הבנות לרכישת 30% מהזכויות בתגלית הענק המוכחת Sea Lion באיי פוקלנד.


יו"ר נאוויטס גדעון תדמור מסר: "אנו שמחים על הבעת האמון הרחבה של שוק ההון בפרויקטים ובאסטרטגיה המוכחת של נאוויטס. תמורת ההנפקה תשמש אותנו בין היתר לקידום פרויקט שננדואה, שהחלטת השקעה בו צפויה כבר במהלך החודשים הקרובים. נאוויטס תמשיך לפעול לניצול הזדמנויות השקעה בהתאם לאסטרטגיה שלנו לכניסה למאגרים מוכחים בעלי פוטנציאל כלכלי משמעותי אשר טרם פותחו".


נאוויטס פטרוליום הינה שותפות מוגבלת הפועלת בתחום החיפושים, הפיתוח וההפקה של נפט וגז טבעי. אסטרטגיית השותפות היא להתמקד באיתור הזדמנויות השקעה ייחודיות בנכסי נפט עם מחיר כניסה אטרקטיבי, תגליות מוכחות לפני פיתוח, ונכסים מפיקים, תוך הצפת ערך משמעותית בשנים הקרובות. לנאוויטס שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גורמים מובילים בתעשיית האנרגיה הבינ"ל, בהם קרן Blackstone וחברת LLOG Exploration.


נאוויטס מחזיקה ב-7.5% מפרויקט בקסקין (475 מיליון חביות) שכבר החל בהפקה מסחרית של מעל 35,000 חביות ביום ומייצר תזרים מזומנים יציב לשותפות. במקביל, נאוויטס הגדילה את אחזקותיה בפרויקט שננדואה (281 מיליון חביות) ל53.1%, ולהערכת השותפות צפויה קבלת החלטת השקעה בפרויקט (FID) במהלך המחצית הראשונה של 2020.


בנוסף , מחזיקה נאוויטס גם בשדה נפט המפיק נצ'ס ( כ-7 מיליון חביות ), אשר לגביו פרסמה תזרים מזומנים מהוון של כ-61 מיליון דולר וכן לאחרונה אף דיווחה כי חתמה הסכם לרכישת 50% מהזכויות בארבעה נכסי נפט מוכחים בטקסס ( כ-15 מיליון חביות ) ופרסמה תזרים מזומנים מהוון של 162 מיליון דולר בגין חלקה בפרוייקט.


נאוויטס גם מחזיקה ברישיון האקספלורציה עם הפוטנציאל הגדול 'בלוק 7' בקנדה, כאשר ענקית הנפט BP הודיעה על כוונתה לבצע כ-20 קידוחי אקספלורציה עתירי השקעה בבלוקים הסמוכים לבלוק 7.
נאוויטס מחזיקה בפורטפוליו של נכסי נפט וגז בארה"ב וחלקה בכלל התגליות המוכחות עומד על כ-225 מיליון חביות נפט(C2+P2) , בנוסף, מחזיקה השותפות, כאמור, בבלוק 7 במזרח קנדה וחלקה המוערך במשאבים המנובאים בנכס הוא כ-427 מיליון חביות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il