TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אורמת חתמה על חוזה חשמל חדש לתחנת הכוח פונה שבהוואי


אורמת טכנולוגיות
בכוונת החברה להחליף 10 יחידות קיטור בנות 25 שנה בשתי יחידות OEC בינאריות חדשות וכן לשדרג חלק מיתרת הציוד

אורמת טכנולוגיות מדווחת היום כי חתמה עם חברת החשמל של הוואי על חוזה חשמל (PPA) חדש לתחנת הכוח הגיאותרמית פונה.


החוזה החדש מאריך את תקופת ההתקשרות עד לשנת 2052 תוך הגדלת היקף החוזה ל-46 מגה-וואט במחיר אנרגיה קבוע של 70 דולר למגה-וואט שעה, ללא שינוי וללא תלות במחירי דלקים. החוזה נשלח לרגולטור המקומי ה PUC לאישור שצפוי להתקבל במהלך 2020.


בכוונת החברה להחליף 10 יחידות קיטור בנות 25 שנה בשתי יחידות OEC בינאריות חדשות וכן לשדרג חלק מיתרת הציוד. התחנה המשודרגת תנצל את אותו מקור גיאותרמי אשר משמש היום לייצור 38 מגה-וואט.


הציוד המודרני שיפעל ביעילות טובה יותר, יגדיל את כושר הייצור של התחנה ב-8 מגה-וואט נוספים לסך של 46 מגה-וואט תוך קיטון משמעותי בהוצאות התפעול.


ההפעלה המסחרית של התחנה החדשה צפויה במהלך המחצית הראשונה של שנת 2022. החוזה הנוכחי נשאר בתוקף עד להשלמת ההרחבה ותחילת ההפעלה המסחרית של התחנה החדשה, רק אז יכנס לתוקף החוזה החדש.


תחנת פונה מושבתת מאז ההתפרצות הגעשית והחברה פועלת להחזירה לפעילות מלאה עד לסוף הרבעון השני של 2020.

יצחק אנג'ל, מנכ"ל החברה: "המאמצים להחזרתו של הקומפלקס אשר מייצר 38 מגה-וואט לפעילות בעיצומם ואנו ממשיכים בעבודות על השדה הגיאותרמי. אנו מצפים כי יהיה באפשרותנו למכור חשמל עם קבלת ההיתרים הנדרשים מהרשויות המקומיות. בהתאם לחוזה החשמל החדש, אנו מצפים כי סך ההכנסות מתשלומים בגין אנרגיה ובגין capacity, כולל עבור תוספת כושר הייצור של 8 מגה-וואט, יהיו גבוהים ב-5 עד 7% מהרמות שהיו טרם ההתפרצות."

מצ"ב קישור להודעת החברה: https://investor.ormat.com/file/Index?KeyFile=402037386



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il