TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קרן פנינסולה ופועלים שוקי הון הם השותפים החדשים ב MINISO ענקית העיצוב היפני


נחתמה עסקת השותפות בין קרן פנינסולה ופועלים שוקי הון עם בעלי מותג MINISO ישראל, ניר יעקובוב וגונן כהן

בהשקעה המוערכת בעשרות מיליוני שקלים


גונן כהן, מבעלי MINISO ישראל: ״לפני כשלוש שנים התוודתי למותג מיניסו ולחדשנות שהוא מביא איתו. ראיתי את ההצלחה של המותג במדינות השונות בעולם ונפלה בחלקי הזכות להיות בעל הזיכיון בישראל יחד עם שותפי ניר יעקובוב. מיניסו ישראל כבר היום ובזמן קצר הוא סיפור הצלחה ואין לי ספק שעם השותפים החדשים שלנו ביחד עם מנכ״לית הרשת עינת פורטוגלי ושאר הצוות המקצועי שלנו, נוכל להמשיך בצמיחה המואצת של המותג, לפתוח סניפים רבים נוספים ברחבי הארץ, להמשיך להתפתח בחדשנות טכנולוגית יצירתית ולבחון אפשרויות להבאת מותגים נוספים המביאים עימם חדשנות וחווית לקוח אחרת.״


אורי פז, שותף מנהל בקרן פנינסולה: "קרן פנינסולה זיהתה הזדמנות, לבצע רכישה של מחצית ממניות החברה, ולטובת כך הובילה מהלך יחד עם פועלים שוקי הון להשלמת העסקה. מצאנו חברה שצומחת במהירות כחלק מרשת עולמית, ואנו שמחים להעמיד לה את הסיוע הנדרש".


מיכה אבני, מייסד קבוצת פנינסולה ושותף מנהל בקרן: "אנו שמחים להמשיך ולהעניק פתרונות פיננסיים מדויקים ויצירתיים ללקוחות הקרן – חברות מצוינות שנמצאות בצמיחה מתמדת. מיניסו היא דוגמה מובהקת לכך, כחלק מרשת עולמית שמתפתחת ללא הרף, ועם מבט ייחודי לשוק הישראלי תוך כדי צפי לזינוק משמעותי בפריסת החנויות שלה כאן בארץ בשנה הקרובה".


ערן גרשט, מנהל ההשקעות הישירות בפועלים שוקי הון: "פועלים שוקי הון ממוקדת גם במימון חברות בצמיחה מואצת המשלב השקעות אקוויטי והלוואות מזנין. שיתוף הפעולה עם פנינסולה בהשקעה במיניסו ישראל, שהוכיחה בתקופת זמן קצרה יחסית יכולות צמיחה מרשימות, היא דוגמה למימון כזה. מיניסו מהווה עוד תוספת מבטיחה לפעילות המזנין שלנו ואנחנו שמחים על ההזדמנות להשקיע ברשת."


עינת פורטוגלי, מנכ"לית MINISO ישראל: ״מיניסו ישראל הגיעה להישגים מרשימים בזמן כל כך קצר עם 17 חנויות מצליחות בפריסה ארצית, עם מגוון מוצרים שמתחדש כל הזמן ומוסיף לחווית הקניה ועם קהל לקוחות שאוהד את המותג ושב לפקוד את החנויות על בסיס קבוע. המטרה שלנו לפתוח חנויות נוספות ולהנגיש את המותג מיניסו לכל עם ישראל. אני גאה ושמחה על השותפות החדשה ובטוחה שיחד נמשיך להצעיד את המותג להיות מותג מצליח בישראל ולהוות השראה לזכייניות מיניסו בעולם כולו״.

ענקית העיצוב היפני MINISO, שהושקה לפני פחות משנה וחצי בישראל, במהלכה פתחה 17 חנויות ברחבי הארץ, חתמה היום על כניסתם של שני שותפים חדשים למותג, קרן פנינסולה המתמחה באשראי לעסקים בצמיחה ופועלים שוקי הון, זרוע ההשקעות הריאליות של בנק הפועלים, אשר יחליפו את איציק ושרון ניסנוב, אנשי עסקים, יהלומנים מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב, שהחליטו לפרוש מהבעלות על המותג ולהתמקד באפיקים אחרים בעסקיהם.


במסגרת עסקת השותפות החדשה נקבע כי מבנה המניות יהיה 50% לקרן פנינסולה ופועלים שוקי הון לפי המפתח הבא: קרן פנינסולה תחזיק ב-32.5% ופועלים שוקי הון ב-17.5%, ו - 50% לניר יעקובוב וגונן כהן, הבעלים הנוכחים של המותג. ההשקעה המוערכת בשותפות היא בעשרות מיליוני שקלים
בין המטרות המרכזיות בכניסת השותפים החדשים למותג הם מקסום פוטנציאל המותג באמצעות מימון להרחבת הפעילות והפריסה בישראל כשהשאיפה היא להגיע ל-30 חנויות עד תום 2020. כמו כן, הבאת תת רשתות חדשות של MINISO כגון: מיני הום לעיצוב הבית בעיצוב סקנדינבי.


במסגרת המשא ומתן בין הצדדים את קרן פנינסולה ייצגו עורכי הדין קובי סרוב וליאור בר ניר ממשרד פירון. את מיניסו ייצגו עופר מנור ויואב מנור ממשרד שיבולת ואת האחים ניסנוב ייצגו עורכת הדין אורית ישראלי והראל איפרגן ממשרד עמית – פולק - מטלון.


MINISO ישראל נחשבת להצלחה גדולה בשוק הישראלי ועל פי ערכי המותג בעולם, כאשר מחזור המכירות לשנת 2019 עומד להסתכם בכ 60 מיליון ₪, כאשר במהלך השנה היו פעילות בממוצע כ – 7 חנויות ומרבית החנויות החדשות נפתחו במחצית השנייה של השנה. בכנס העולמי האחרון של הרשת זכתה MINISO ישראל בשני פרסים: הפרס הראשון, אחת מעשר החנויות הטובות ברשת העולמית בפדיון למ"ר, על ביצועי סניף MINISO עזריאלי תל אביב, שהפידיון הממוצע שלו עומד על כמיליון ₪ לחודש, כאשר בשיאו הגיע ל 1.9 מיליון ₪. והפרס השני Innovative management – הנהלה מובילה בחדשנות.


אבני היסוד של המותג, הם אלו שמביאים בין היתר להצלחתו, איכות, עיצוב, מחיר: איכות גבוהה של מוצרים חכמים ופונקציונאליים לשיפור סגנון החיים והפנאי, עיצוב מקורי ואופנתי לפי קווי העיצוב היפני, ומחירים משתלמים, כאשר מחירם של כ 80% מהמוצרים נע בין 5-20 ₪ בממוצע במגוון קטגוריות: דיגיטל ואלקטרוניקה, צעצועים, אביזרים לבית, אביזרי אופנה, בריאות ויופי, לייף סטייל, כלי כתיבה ומתנות, טקסטיל ועוד.

חלק מהאסטרטגיה הכוללת של MINISO העולמית היא שיתופי פעולה עם מותגים מובילים וחתימה על זיכיונות בלעדיים. כבר היום מחזיקה MINISO ברישיונות למספר מותגים אהובים ומובילים כמו: הפנתר הורוד, WE BARE BEARS ,ADVENTURE TIME ועוד. בחודש האחרון השיק המותג בישראל את שיתוף הפעולה עם MARVEL, עימם נחתם זיכיון בלעדי ל- 3 שנים לייצור ושיווק מוצרים תחת המותג בקטגוריות השונות. במסגרת השת"פ מוצגים מוצרי MARVEL X MINISO עם מגוון של כ– 2,000 דגמים ומאות אלפי מוצרים לכל הגילאים, הכוללים את גיבורי העל של MARVEL: ספיידרמן, קפטן אמריקה, איירון מן, הענק הירוק, ת'ור ועוד. מיום ההשקה ועד היום זוכה ההשקה בישראל להצלחה מסחררת.


בשנת 2020 צפויה הרשת להשיק שיתופי פעולה נוספים עם מותגים מובילים כגון: הלו קיטי, רחוב סומסום, ומותגי דיסני נוספים.

אודות מיניסו ישראל
הרשת הושקה לראשונה באוגוסט 2018 בתל אביב ומתעתדת למנות כ - 50 סניפים בפריסה ארצית בתוך 3 שנים. גודל חנות ממוצעת נע בטווח של 200-300 מ"ר והן ממוקמות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ. כיום לרשת 17 חנויות: קניון עזריאלי תל אביב, קניון עיר ימים נתניה, קניון מלחה ירושלים, קניון עופר רחובות, גרנד קניון חיפה, BIG FASHION דנילוף טבריה, קניון הנגב באר שבע, BIG קריות, קניון הזהב ראשון לציון, קניון עזריאלי רמלה, BIG FASHION נצרת, דיזנגוף סנטר תל אביב, קניון בת ים, BIG FASHION בית שמש, קניון עזריאלי איילון, BIG FASHION אשדוד וקריון בקריית ביאליק.


אודות מיניסו העולמית
MINISO, בעלות ענקית הקמעונאות והמסחר SAIMAN הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה ו- Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של מיניסו. כיום, המותג פופולארי מאוד בשוק הגלובלי עם מעל ל- 4,600 חנויות ב- 86 מדינות ברחבי העולם וכ- 100 חנויות שנפתחות מידי חודש בין היתר באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, ועוד. רק בחודשים האחרונים נפתחו חנויות בלונדון, בברצלונה, בהונגריה וההתרחבות הבינ"ל ממשיכה.


אודות קרן פנינסולה לצמיחה
קרן פנינסולה לצמיחה, היא אחת משתי קרנות שיזם משרד הכלכלה לתמיכה בעסקים קטנים ובינוניים בסוף שנת 2016, והיא מתמקדת בעסקים בינוניים עם מחזור של 10–130 מיליון שקל בשנה. המשקיעים בקרן כוללים את



בית ההשקעות מיטב דש, אלטשולר שחם, איילון ביטוח, קופות הגמל של האחים והאחיות, האוניברסיטאות בן גוריון והעברית, וכן את משקיע העוגן - מדינת ישראל. הקרן, שגייסה כ-450 מיליון שקל להשקעה בעסקים קטנים ובינוניים, היא שותפות בין מנכ"ל בנק ירושלים לשעבר אורי פז, מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר צבי זיו, מיכה אבני, מייסד ומנכ"ל קבוצת פנינסולה, ואייל ליאור, המשנה למנכ"ל פנינסולה (מתוקף תפקידם בפנינסולה).
אודות פועלים שוקי הון
פועלים שוקי הון משמשת כזרוע ההשקעות והבנקאות להשקעות של בנק הפועלים.
החברה משקיעה באופן ישיר בחברות פרטיות בצמיחה במגוון סקטורים בארץ ובעולם. על תיק ההשקעות הישירות שלה נמנות החברות ניסקו, רב בריח, איסכור,VIA ,Drivenets , חברת הנדל״ן גולדן קפיטל פרטנרס, קרן הריט מניבים ועוד. פועלים שוקי הון פעילה גם בתחום המזנין. ומספקת פתרונות צמיחה משולבים. בתיק ההשקעות שלה גם מימונים לפרויקטים של אנרגיה מתחדשת ולפלטפורמות מימון אלטרנטיביות.
כמו כן, לפועלים שוקי הון פלטפורמה ייחודית להשקעות בקרנות פרייבט אקוויטי מובילות בארץ ובעולם. לצד זאת, עוסקת החברה גם בייזום הקמת קרנות עם מנהלים מהשורה הראשונה, ביניהן קרן נוי לתשתיות, קרן JTLV2 לנדל"ן בישראל, קרן בלואטלנטיק להשקעות בנכסי מוטליפמילי בארה"ב ועוד.
בנוסף, מציעה מגוון שירותי בנקאות להשקעות, כולל ניהול תהליכי מכירה ורכישה של חברות, גיוסי הון פרטיים והנפקות. לחברה שיתוף פעולה ארוך שנים עם בנק ההשקעות האמריקאי וויליאם בלייר, יחד איתו השתתפה בהנפקות הגדולות של חברות ההייטק הישראליות בנאסד"ק.
לחברה החזקות של כ-30% בחברת החיתום המובילה בישראל, פועלים אי. בי. אי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il