TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

OurCrowd, Perrigo ו-BOL זכו במכרז הממשלתי להפעלת חממת קנאביס רפואי בירוחם


תמונה- זוכי מכרז הפעלת חממת הקנאביס בירוחם בטקס הכרזה במשרד הכלכלה- ח"צ OurCrowd
העיר ירוחם תזכה להשקעה של 150 מיליון ₪ בתחום בשנים הקרובות

החממה החדשה תפתח טכנולוגיות לשוק הקנאביס הרפואי שצפוי לצמוח להיקף של 59 מיליארד דולר בשנת 2025

OurCrowd, פלטפורמת ההשקעות הגלובאלית המובילה בעולם והמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, Perrigo, חברת התרופות ללא מרשם הגדולה בעולם ו-BOL Pharma, החברה המובילה בישראל בתחום הקנאביס הרפואי וחברת פורטפוליו של OurCrowd, הודיעו היום כי הקונסורציום שהקימו זכה במכרז של רשות החדשנות להפעלת CanNegev חממת קנאביס רפואי בעיר ירוחם.


על פי תנאי המכרז, הקונסורציום יפעיל את החממה במשך חמש שנים, עם אופציה להארכה לשלוש שנים נוספות. רשות החדשנות וחברות הקונסורציום ישקיעו בשנים הקרובות עשרות מיליוני שקלים כשההערכות מדברות על השקעה בהיקף של 150 מיליון ₪ בתפעול החממה, בתמיכה בסטארט-אפים ובהשקעות המשך. על פי התכנון, מדי שנה יתקבלו לחממה שש חברות סטארט-אפ שתצגנה טכנולוגיות פורצות דרך בתחום הקנאביס הרפואי – ובסך הכל כשלושים חברות במהלך חמש שנות ההפעלה הראשונות על ידי הקונסורציום הזוכה.


טל אוחנה, ראשת העיר ירוחם: "CanNegev היא בשורה גדולה לירוחם. חלמנו ואנחנו מגשימים את חזון הפיכתה של העיירה לבירת מחקר, טכנולוגיה וייצור של קנאביס רפואי. החממה תהווה עוגן ליזמים מכל העולם ותשביח את פעילותם של התעשיינים, הנמצאים כבר בתהליכי הקצאת שטח להקמת מפעלי מיצוי בירוחם. אני מודה לשותפים שחברו יחד, מתוך הכרה בנכסים הגדולים שלנו. תרומתם הציונית לחוסנה וצמיחתה הכלכלית של ירוחם היא לאין ערוך".


ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd: הממשלה והקונסורציום מתכוונים למצב את העיר ירוחם כחוד החנית בשוק הקנאביס הרפואי העולמי שצפוי לצמוח להיקף כספי של 59 מיליארד דולר בשנת 2025. אנחנו נאתר סטארט-אפים פורצי דרך, נשקיע בהם השקעות סיד והשקעות המשך ונצייד אותם בכל הכלים להצלחתם בשוק העולמי. לחברות הקונסורציום ידע וניסיון עשירים בתחומי המדיקל בכלל והקנאביס הרפואי בפרט והם יעמדו במלואם לרשות היזמים. יש לציין, כי Perrigo כבר מפעילה בירוחם מפעל תרופות חדשני בקנה מידה עולמי והיכרותה עם העיר והאזור תתרום אף היא להצלחת המיזם".


תמיר גדו, מנכ"ל BoL Pharma: "זה רגע מכונן שמשרד הכלכלה ורשות החדשנות מכירים בתעשיית הקנאביס הרפואי כמנוע צמיחה עתידי למשק הישראלי, משרד הבריאות והיק"ר השכילו לבנות אקוסיסטם רגולטורי ומחקרי שמאפשר יתרון תחרותי לישראל בתעשיית הקנאביס הרפואי והחממה בירוחם היא נדבך חשוב נוסף לאקוסיסטם ותאפשר מימון ראשוני לסטארט אפים בתחום על מנת להוציא יתרון זה מהכוח אל הפועל ולבנות בישראל תעשיית קנאביס רפואי עתירת ידע וכוח אדם לשנים רבות".

שרון כוחן, סגן נשיא בכיר, ונשיא חטיבת Rx, פריגו: "חברת פריגו מברכת על הזכייה, ביחד עם שותפותיה, במכרז להקמת חממת יזמות בפריפריה שתתמקד ביוזמות בתחום הקנאביס הרפואי. במהלך השנים האחרונות הרחיבה פריגו את הפעילות בירוחם והיא מעסיקה כיום במפעלה יותר מ-650 עובדים. הפעילות במסגרת חממת הפריפריה תתרום לקידום יוזמות וחדשנות בחברה וכן לחיזוק הקשר בין עשרות השנים בין פריגו לבין ירוחם ושיתוף הפעולה הפורה עם ראשת העיר טל אוחנה."

אורי סובוביץ, שותף, מנהל קשרי ממשל, OurCrowd: "אנו גאים מאוד להרחיב את גבולות האקו-סיסטם הישראלי אל עבר הפריפריה עם פתיחת חממת הפוד-טק בקריית שמונה לפני מספר חודשים וכעת עם הקמת חממת הקנאביס הרפואי בירוחם. אנו מאמינים מאוד בהון האנושי הקיים בעיר ירוחם ובטוחים שהחממה תייצר מקומות עבודה רבים שיאפשרו אופק תעסוקתי ועסקי לתושבי העיר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il