TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת הולמס פלייס וחברת צמח המרמן נכנסות במשותף לתחום ה- D.B.O.T תכנון, ייזום ופיתוח, הפעלה ומסירה בתחום הקאנטרי קלאב


צמח המרמן לוגו
החברות יקימו יחד מתחם בילוי ופנאי הכולל מועדון ספורט וחוגים, בריכות שחיה בהתקשרות עם עיריית כפר סבא לכ- 25 שנה

החברות מקימות חברה ייעודית לייזום, תכנון, הקמה ותפעול הפמילי קלאב, אשר יושכר לתפעולה של הולמס פלייס.


החברות יקימו מועדון בכפר סבא וזאת בהמשך לזכיית הולמס פלייס במכרז שקיימה העירייה להקמת קאנטרי בעיר.


אבן פינה להקמת המועדון בכפר סבא הונחה בתחילת החודש.


קבוצת הולמס פלייס מאיצה את תוכנית הצמיחה ומתרחבת לתחום הפיתוח וייזום מתחמי ספורט: חברת הולמס פלייס אינטרנשיונל בע"מ, חברת מועדוני הכושר והבריאות מקבוצת הולמס פלייס העולמית, מדווחת היום כי התקשרה בהסכם עם חברת צ.מ.ח המרמן, חברה ציבורית העוסקת בייזום, פיתוח ובניית פרויקטי נדל"ן, להקמת חברה ייעודית (SPC), אשר בכוונתה לתכנן ולהקים מועדוני פמילי של קבוצת הולמס פלייס שהראשונה שבהם בכפר סבא הירוקה, שאבן הפינה להקמתו הונחה בתחילת החודש.


בכוונת שתי החברות להרחיב את התקשרותן ושיתוף הפעולה ביניהן בערים שונות בארץ לתכנון, הקמה והפעלת מועדוני פמילי נוספים, במתכונת התקשרות דומה.


ה-SPC יתכנן, יבנה, וימסור את המועדון לקבוצת הולמס פלייס אשר תפעיל אותו למשך 24 שנים ו-11 חודשים החל מחודש אוקטובר השנה. בדרך זו, מתכוונת הולמס פלייס לחזק את הרווחיות במועדוני הפמילי על ידי כך שתהנה גם ממחצית מרווחי הייזום יחד עם צמח המרמן הנובעים מפרויקט הבניה . עלות הקמת המועדון בכפר סבא צפויה להסתכם בכ - 45 מיליון ש"ח והולמס פלייס תשלם לSPC - שכירות כוללת של כ - 10% מעלויות הפרויקט המשותף.


מועדוני הפמילי הינם פורמט ייחודי שפותח על ידי הולמס פלייס והמשלב פעילות קאנטרי קלאב עם חוויה של מועדון כושר פרימיום. עד היום מפעילה הולמס פלייס 7 מועדוני פמילי בפריסה ארצית, ונמצאת בשלבי תכנון והקמה של 3 מועדוני פמילי בכפר סבא, חדרה והרצליה, שתרומתם ל-EBITDA השנתי של החברה נאמדת בכ-15 מיליון שקל. הולמס פלייס נמצאת במו"מ לפתיחת מועדוני פמילי נוספים, ושיתוף הפעולה החדש עם צמח המרמן עשוי להאיץ מגעים אלו.


בתוכנית העסקית של הולמס פלייס מכוונת החברה לפתיחת 5-7 מועדוני פמילי בשנים הקרובות, והיעד המוצהר של החברה הוא להגעה ל-EBITDA של 100 מיליון שקל בתוך 4-5 שנים, המתבסס על תוספת רווח מ-4 מועדוני פמילי חדשים, עם תרומה של 20 מיליון שקל ל-EBITDA השנתי.


קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס, ציינה כי "הולמס פלייס מיישמת את אסטרטגיית הצמיחה המואצת שלה ומרחיבה באופן משמעותי את מספר מועדוני הפמילי. כחלק מהתרחבות זו. בחרנו לחבור לצמח המרמן, אחת מחברות הייזמות והבניה המובילות בישראל, בעלת רקורד מרשים, ולהקים חברה משותפת לייזום, תכנון, בנייה, מימון והשכרת מועדוני פמילי. הקמת השותפות תאפשר לנו ליהנות מהרווח הנדל"ני מייזום בניית פרויקט הנדל"ן. אנו מזהים עניין גובר מצד עיריות בישראל לאספקת שירותי קאנטרי קלאב ומועדוני פרימיום, ושיתוף פעולה זה עם צ.מ.ח המרמן יאפשר לנו לספק את המענה האיכותי ביותר לצרכי העיריות ולזכות במכרזים נוספים".


רן בן אברהם, משנה למנכ"ל ובעלים בחברת צמח המרמן, ציין כי "אנו מברכים על שיתוף הפעולה הראשונה שלנו עם חברת הולמס פלייס, הנ"ל הוכיחו את עצמם כמובילים בתחום חדרי הכושר ומועדוני הפמילי קלאב שהם בעצם הקאנטרי קלאב החדשים של ישראל, החיבור עם צמח המרמן יכול ליצור תמהיל חדש ומנצח להקמת מועדונים דומים בעתיד בערים משמעותיות בישראל".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il