TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סינופסיס אירחה בישראל את יום העיון הראשון שלה באירופה בנושא אוטומוטיב


ד''ר בורקהרד הונקה (Dr. Burkhard Huhnke), סגן נשיא לאוטומוטיב בסינופסיס
ביום העיון הודגשה התמורה הדרמטית שעוברת תעשיית הרכב, ומקיפה את כל שרשרת האספקה, מחברות OEM, דרך חברות Tier-1 ועד חברות Tier-2

סינופסיס (Nasdaq: SNPS) אירחה לאחרונה בישראל את יום העיון הראשון שלה באירופה בנושא אוטומוטיב. יום העיון שהתקיים בהרצליה, כינס יחד מגוון דוברים מענף הרכב ובכללם נציגים מ-Audi, TSMC, Valens, Arbe ו-Inomize, לצד מנהלים מסינופסיס. באירוע ביקרו כ-30 חברות מישראל ומאירופה והוא סקר אתגרים מרכזיים והזדמנויות בשוק הרכב.


האירוע, שנמשך יום מלא, החל בהרצאות מרכזיות של אאודי וסינופסיס. ברטהולד הלנטל (Berthold Hellenthal), ראש תוכנית הסמיקונדקטורים באאודי, הציג את נקודת המבט של חברת OEM בענף הרכב בנוגע לשילוב של אלקטרוניקה בכלי רכב עתידיים. ד"ר בורקהרד הונקה (Dr. Burkhard Huhnke), סגן נשיא לאוטומוטיב בסינופסיס, הציג מגמות משבשות בתהליך הפיתוח הקיים כיום בענף הרכב. במהלך המצגת, דן הונקה בתזוזה המשולשת שמאלה (Triple Shift Left), אסטרטגיה המיועדת לפתור את הבעיות המשמעותיות של בטיחות פונקציונלית, אבטחה ואמינות בתעשיית הרכב.


לאחר ההרצאה של ד"ר הונקה, התקיימו שתי מצגות נוספות של מנהלים בסינופסיס ששיתפו בזוויות המבט שלהם בנוגע לתכנון ולאימות.


החלק השני של האירוע החל בעדות לקוח של דניאל שוורצברג, מנהל pre-sales טכני בחברת ולנס. לאחר המצגת של שוורצברג, התקיים דיון פאנל בנוגע לאתגרי מפתח העומדים בפני תעשיית טכנולוגיית הרכב בהשתתפות מריה מרסד (Maria Marced), נשיאת TSMC אירופה; ברטהולד הלנטל, ראש תוכנית הסמיקונדקטורים באאודי; אודי שקד, מנכ"ל Inomize; נועם ארקינד, ה-CTO של Arbe ואשל חריטן, סגן נשיא להנדסה בסינופסיס.


ביום העיון הודגשה התמורה הדרמטית שעוברת תעשיית הרכב, ומקיפה את כל שרשרת האספקה, מחברות OEM, דרך חברות Tier-1 ועד חברות Tier-2. כמו כן, התקיים דיון בהשפעה של תמורה זו הן על חברות סמיקונדקוטרים והן על חברות EDA. כחלק ממציאות חדשה, יצרנים מדגישים את הבידול שלהם באמצעות חוויית לקוח. כתוצאה מכך, השבבים נעשים חשובים יותר, שכן 80% מהחדשנות בתעשיית הרכב מתאפשרת על ידי סמיקונדקטורים.


הדוברים ביום העיון הסכימו שהדרך שבה התעשייה מתארגנת בכדי להתמודד עם האתגרים החדשים צריכה להשתנות. בנושא זה התקיים דיון באופן שבו חברות OEM יוצרות מרכז מצוינות לסמיקונדקטורים שמשתף מותגים שונים והדגישו שיש להגביר את שיתוף הפעולה בכדי להאיץ את השינויים הנדרשים בשוק. במסגרת הדיון הוזכר השילוב בין התחרות לשיתוף הפעולה (coopetition) בין יצרני מכוניות שונים בתחום שירותי הניווט כדוגמה להתנהלות טובה של התעשייה.


אודות סינופסיס
סינופסיס אינק. (סימול: SNPS) הינה ספק פתרונות Silicon to Software™עבור חברות בקדמת הטכנולוגיה אשר מפתחות את המוצרים האלקטרוניים ויישומי התוכנה עליהם אנחנו מתבססים בכל יום. סינופסיס היא חברת התוכנה ה-15 בגודלה בעולם. לחברה יש היסטוריה ארוכה כמובילה העולמית ב-EDA (Electronic Design Automation) ובמודולי תכנון בדוקים ומוכנים (IP cores) לסמיקונדקטורים.


סינופסיס אף מחזקת את ההובלה שלה בתחום איכות תוכנה ובדיקות אבטחה לתוכנה. סינופסיס מספקת את הפתרונות הדרושים למתכנני מערכות על גבי שבב (SoCs) המפתחים סמיקונדקטורים מתקדמים ולמקצועני תוכנה המפתחים יישומים שדורשים את הרמה הגבוהה ביותר של איכות ושל אבטחה. פתרונות אלה מאפשרים להם לספק מוצרים חדשניים, איכותיים ומאובטחים. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר www.synopsys.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il