TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קיירקליקס מודיעה על השלמת אישור ביקורת SOC 2 סוג 1


soleihealth
הדוח הזה מספק ציות מפורט למדיניות ואמצעי הבקרה של AICPA שרלבנטיים לאבטחה, זמינות, תקינות העיבוד, סודיות ופרטיות של נתונים

CareClix, Inc., חברת בת בבעלות מלאה של Solei Systems, Inc. (OTC PINK:SOLI) שמחה להודיעה, שבתוקף מה-4 לנובמבר 2019, היא קיבלה את דוח SOC 2 (אמצעי בקרה של ארגוני שירות 2) של לשכת רואי חשבון בארצות הברית (AICPA). בביקורת שבוצעה על ידי Schellman & Company, LLC נמצא שקיירקליקס עומדת באמות המידה של SOC 2 לעקרונות האבטחה והזמינות של שירותי נאמנות עם אפס חריגות שנרשמו.

הדוח הזה מספק ציות מפורט למדיניות ואמצעי הבקרה של AICPA שרלבנטיים לאבטחה, זמינות, תקינות העיבוד, סודיות ופרטיות של נתונים. האישור מחזק עוד את המעמד המוביל של קיירקליקס בציות ואבטחה בענף הטלרפואה. קיירקליקס מצייתת ל-HIPAA ו-HITECH, ומקפידה מאוד על סודיות של מידע רפואי.

"בעולם המתפתח של טלרפואה יש מעט דברים שחשובים יותר מאבטחה וציות. הבקרה ההדוקה של החברה שלנו על האבטחה קריטית לכל הלקוחות שלנו. מחברות תרופות גדולות, מערכות טיפול רפואי של מתקני כליאה וחברות רב לאומיות לעובדים שלהם ומשפחותיהם, ועד למרפאה הקטנה של רופא ושותפי הרפואה של מערכות חינוך מקומיות, הלקוחות שלנו יודעים שהם יכולים לסמוך עלינו שנציע פתרונות טלרפואה מותאמים אישית שהם גם מאובטחים וגם חדשניים". - ג'וש פלאד, נשיא קיירקליקס.

דוחות SOC 2 הם דוחות אימות שבודקים את אמצעי הבקרה בארגון שירות שרלבנטיים לאבטחה, זמינות או תקינות העיבוד של מערכת (עקרונות האבטחה, הזמינות ו/או תקינות העיבוד) או הסודיות או הפרטיות של המידע שמעובד עבור ישויות המשתמשים (עקרונות הסודיות או הפרטיות). דוחות SOC 2 מראים את היכולת של חברה לא רק ליישם מדיניות אבטחה קריטית אלא גם להוכיח ציות במשך פרק זמן ארוך.

"כשהטלרפואה ממשיכה את עלייתה המטאורי לתוך המיינסטרים, קיירקליקס מושכת יותר ויותר שותפים שבוודאי יעריכו את אמות המידה המצוינות המאושרות שלנו בציות ונוהלי האבטחה הפנימיים הטובים מסוגם. כל אלה הם עוד לבנה חיונית בבסיס האיתן שאנו מחויבים לבנות כדי לנצל באופן מלא את הזדמנויות הצמיחה העצומות שמגיעות ב-2020 ולאחריה". - ד"ר ג'ון קורנגי, מנכ"ל קיירקליקס.

CareClix, Inc. תבצע את הביקורת SOC 2 סוג 1 בכל שנה ויכולה למסור את הדוח ללקוחות קיימים או פוטנציאליים אחרי חתימה על הסכם סודיות. אם אתם מעוניינים לראות את דוח SOC 2 סוג 1 האחרון של קיירקליקס, התקשרו איתנו בבקשה בכתובת info@CareClix.com.

אודות קיירקליקס

קיירקליקס היא חברת פתרונות טלרפואה מובילה שמספקת יישומי חומרה ורשת רפואית רבת התמחויות למגוון רחב של בעלי עניין בשירותי טיפול רפואי. חבילת השירותים של קיירקליקס מחוללת מהפכה באופן האינטראקציה של בתי חולים, רופאים וספקי טיפולים קליניים עם מספר הולך וגדל של מטופלים.


לקיירקליקס, שכמה מהחברות הטובות ביותר בתחום הבריאות סומכות עליה, יש היסטוריה מוכחת של שותפויות מוצלחות עם ארגונים ולקוחות. יותר מ-7 מיליון איש בארה"ב ביותר מ-30 ארצות משתמשים עכשיו בשירותים של קיירקליקס. CareClix, Inc. היא חברת בת בבעלות מלאה של Solei Systems, Inc. (OTC PINK:SOLI). למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר שלנו: www.careclix.com.
מידע צופה פני עתיד

אמירות מסוימות הכלולות בהודעה לעיתונות הזאת הן מידע צופה פני עתיד שנאמר תוך הסתמכות על הוראות חוף מבטחים של סעיף A27 של חוק ניירות ערך 1933 וסעיף E21 של חוק הבורסות לניירות ערך 1934.

מידע צופה פני עתיד בדרך כלל, אבל לא תמיד, מזוהה על ידי המילים: מאמינה, מצפה, צופה, מתכוונת, מעריכה וביטויים דומים שמטיבם מתייחסים לאירועים עתידיים.

למרות שהחברה מאמינה שהציפיות המשתקפות באותו מידע צופה פני עתיד הן סבירות, היא לא יכולה להבטיח שאותן ציפיות יוכחו כנכונות. התוצאות בפועל יכולות להיות שונות באופן מהותי מאלה שמצוינות במידע צופה פני עתיד זה.

אודות סוליי

Solei Systems Inc. היא חברת החזקות ציבורית שמדווחת באופן מלא ומבוקרת באופן מלא בתחום הבריאות והשלומות שהמיקוד העיקרי שלה בטלרפואה. כיום Solei Systems, Inc כוללת שתי חברות בת בבעלות מלאה: CareClix, Inc. ו-Clinical & Herbal Innovations, Inc. www.soleihealth.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il