TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

דלתא גליל ערוכה לחגי הקניות של נובמבר/דצמבר


דדי מלאך, סמנכל התפעול בחברת Intetnia
הטמיעה פתרון מתקדם של חברת Infor לניהול מחסנים כדי לעמוד בעליה מסיבית בהזמנות הצרכנים און-ליין בעונת הקניות

חברת דלתא גליל, יצרנית ומשווקת הטקסטיל המובילה בישראל, ערוכה לחגי הקניות של נובמבר/דצמבר, בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי. החברה הודיעה כי הטמיעה פתרון טכנולוגי מתקדם לניהול מחסנים של חברת Infor, המיוצג בישראל על ידי חברת Intentia, במטרה לעמוד בהזמנות הצרכנים און ליין. היקף הפרויקט, שנמשך כחצי שנה, נאמד בחצי מיליון שקלים.


אבי אביטל, סמנכ"ל מערכות המידע של דלתא אמר כי: "היעד שלנו היה לשפר את יעדי האספקה לצרכנים און-ליין עד פי שלושה לעומת יעדי השנה הקודמת. עמדנו בכך ואף יותר מזה – התשתית הטכנולוגית החדשה כבר נוסתה החודש במהלך יום הרווקים הסיני ובמהלך ימי הקניות של Shopping IL והוכיחה את עצמה ביעדים גבוהים מכך במידה ניכרת. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Intentia שאפשר זאת וגאים ביכולת שלנו לעמוד בדרישות הגבוהות של לקוחותינו לאספקה מהירה ואיכותית של כלל הפריטים המוצעים באתר און-ליין".


הפתרון שהוטמע בדלתא גליל הינו פתרון ייחודי לניהול מחסנים שהותאם להרחבת הפעילות של המרלו"ג החדש של החברה בקיסריה, בו מתבצעים איסוף, אריזה ואספקה של הזמנות המתבצעות על ידי צרכנים און ליין. פתרון זה המהווה חלק מפתרון ERP כולל שעומד בבסיס פעילות הייצור והאספקה של דלתא מזה מספר שנים, Infor M3. חברת Intentia ביצעה בפתרון זה פיתוח והרחבות על מנת להתאימו לדרישות ולסטנדרטים של דלתא. הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה בין מחלקת מערכות המידע של דלתא לבין Intentia.


הפרויקט מאפשר לדלתא אוטומציה, צמצום עלויות תפעוליות, בקרת איכות מתקדמת ויעילות חסרת תקדים בליקוט הפריטים ואיסוף ההזמנות. יתרה מכך, הפרויקט שיפר את יכולות הניהול של ההזמנות והאספקה על ידי מתן שקיפות מלאה וניתוח נתונים ויזואלי של המתרחש במרכז המרלו"ג, הכולל ניטור הזמנות, ציוד ועובדי קו הליקוט באמצעות יישום חדשני וידידותי למשתמש.


דדי מלאך, סמנכ"ל התפעול של Intentia אמר כי: "דלתא הינה חברת האופנה מהמתקדמות ביותר טכנולוגית בישראל ובעולם. החברה מקפידה לעמוד בקצב הזמן ולאמץ פתרונות חדשניים שמאפשרים לה לספק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיה במהירות, בקלות וברמה האיכותית הגבוהה ביותר. הפרויקט הנוכחי מאפשר אופטימיזציה של אספקת המוצרים לצרכנים און ליין ומבטיח לדלתא כי תוכל לעמוד ביעדים הגבוהים ביותר בעונות השיא".
אודות Intentia

חברת Intentia היא נציגתה של חברת Infor, מובילה גלובלית בפתרונות ERP ופתרונות משלימים. Intentia מציעה את המומחים המנוסים בישראל בתחום ה- ERP, בעלי ידע מעמיק בתהליכים בענפים מגוונים וניסיון עשיר בפרויקטים מורכבים של מחשוב חוצה ארגון בארץ ובחו"ל. ניסיונה של Intentia והמקצועיות שלה זיכו אותה לאורך השנים בפרסי מצוינות של חברת Infor.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il