TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת PTC שדרגה את הסמכתה של מטריקס לדרגת פלטינום


מטריקס
מדובר בדרגת השותפות הגבוהה ביותר

חברת PTC העניקה למטריקס את דרגת הפלטינום – דרגת ההסמכה הגבוהה ביותר המוענקת לשותפיה העסקיים בעולם, לאור הישגיה בשנה החולפת. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס הינה נציגת PTC בישראל ואחראית על שיווק, מכירה, הטמעה ומתן תמיכה של מוצרי החברה וביניהם מוצרי IoT, AR, PLM, CAD ועוד.

לדברי יריב ענבר, מנהל חדשנות עסקית במטריקס מוצרי תוכנה, "מטריקס מייצגת את PTC בישראל החל משנת 2018. אנו גאים לקבל את ההסמכה המעידה בין היתר על רמת האמון הגבוהה הקיימת בין החברות. אנו מציעים ללקוחותינו שלל פתרונות טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים לארגונים להתייעל ולשפר את תהליך פיתוח המוצרים לצד פיתוח מודלי עבודה ושירות חדשניים באמצעות פתרונות PTC."


"שיתוף הפעולה עם מטריקס הביא להגדלת נתח השוק של פתרונות Creo ו-Windchill ולהמשך חדירתם לשוק וכן להטמעת פלטפורמות ThingWorx ו-Vuforia בתחומי ה-IoT וה-AR", ציין אריאל הדר, מנהל אזור ישראל ודרום אפריקה ב-PTC, והוסיף: "בשנה שחלפה ארגונים רבים בישראל בחרו בפתרונות PTC תוך מימוש הערך המוסף שמטריקס מביאה עימה. אנו מצפים להמשך שיתוף פעולה מוצלח גם בשנת 2020 ואילך".

אודות חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות מזה 20 שנה, כמו גם פתרונות ישראלים מבטיחים, ומספקת שירותי שיווק, ניהול מוצר, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות אלו.
החטיבה מספקת פתרונות תוכנה בכל עולמות התוכן של עולם ה-IT, ביניהם: CRM, BI, APM ניטור חווית משתמש, ניהול מערכות, קוד פתוח, שליטה ובקרה, ניהול ידע, ניהול תוכן, אינטגרציה, אבטחת מידע, בדיקות, ניהול הדפסות ועוד. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרוייקטים, הדרכה והטמעה. לחטיבה רשת שותפי יישום ואינטגרציה מתמחים המיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרוייקטים מגוונים.


החטיבה הינה מרכז הידע הגדול ביותר בארץ לפתרונות בינ"ל בתחומי ה-IT השונים ומביאה את הידע והניסיון ללקוחות בארץ בכל מגזרי השוק עם עשרות אנשי מקצוע ומומחים טכנולוגיים המספקים תמיכה, ייעוץ וליווי. לחטיבה מומחיות ייחודית בתחום ה-OEM עבור מגזר הייטק וה-ISV. החטיבה מפעילה מרכז שירות ותמיכה הפועל תחת תקן SO – 9000 הפועל 24/7 וכן שירותי תמיכה ולוקליזציה בבית הלקוח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il