TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת פז: הרווח הנקי המדווח בתשעת החודשים הראשונים הסתכם בכ- 260 מיליוני שקלים


פז נפט
הרווח התפעולי של חטיבת הקמעונאות זינק בכ- 22% ברבעון השלישי לכ- 110 מיליוני שקלים מול רבעון מקביל אשתקד

ה- EBITDAהמדווח בתשעת החודשים הראשונים הסתכם בכ- 825 מיליוני שקלים בדומה לתקופה מקבילה אשתקד


הרווח התפעולי של חטיבת הקמעונאות זינק בכ- 22% ברבעון השלישי לכ- 110 מיליוני שקלים מול רבעון מקביל אשתקד


מתקן ה - cat-cooler בבית הזיקוק החל לפעול וצפוי לשפר את תמהיל המוצרים לקראת IMO/2020
קבוצת פז, חברת האנרגיה והקמעונאות המובילה בישראל, פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לסיכום הרבעון השלישי של שנת 2019.


המגזר הבולט בקבוצה הינו מגזר הקמעונאות והמסחר, שהציג צמיחה של כ- 22% למול רבעון מקביל אשתקד.

מגזר התעשיות מציג שמירה על הרווח הודות לגידול בכמויות והתייעלות בהוצאות בפז שמנים ופזקר.

מתקן ה-cat-cooler החל לפעול וצפוי לשפר את תמהיל התזקיקים ואת רווחיות בית הזיקוק.

בנוסף, מזה מספר חודשים החברה מגבשת מבנה ארגוני ותכנית אסטרטגית - בין השאר באמצעות יועצים חיצוניים, בדגש על בניית מפת דרכים עם יעדים ליישום בטווח הקצר ובטווח הארוך, וזאת, במטרה לממש את הפוטנציאל הקיים בחברה ולהשיא ערך לבעלי מניותיה.

הרווח הנקי המתואם של החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ- 220 מיליוני שקלים. זאת, מול רווח של כ- 352 מיליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.


הרווח הנקי המדווח של החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2019 הסתכם בכ- 260 מיליוני שקלים. זאת, מול רווח של כ- 302 מיליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.


הרווח הנקי המדווח של רבעון שלישי הסתכם בכ- 126 מיליוני שקלים. זאת, מול רווח של כ- 136 מיליוני שקלים ברבעון מקביל אשתקד. ירידה זו ברווח נובעת מפגיעה במגזר הזיקוק בעיקר בשל מרווחי זיקוק נמוכים יחסית למרווחים הגבוהים משמעותית אשתקד ותקלה בתחנת הכוח 2 פז"א.


ה – EBITDA המתואם עלה ברבעון השלישי של השנה לכ- 316 מיליוני שקלים, לעומת כ- 303 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נובעת מיישום תקן חכירות החשבונאי IFRS 16 המבוצע לראשונה החל מרבעון ראשון 2019.


ה – EBITDA המדווח הסתכם ברבעון השלישי בכ- 292 מיליוני שקלים, לעומת כ- 295 מיליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. השינוי נובע מיישום תקן חכירות החשבונאי IFRS 16 המבוצע לראשונה החל מרבעון ראשון 2019.


פז מציגה איתנות פיננסית. הונה העצמי של הקבוצה הסתכם ב- 30 לספטמבר 2019 בכ-4.1 מיליארד שקל והוא מהווה כ- 35% מסך המאזן .

כפי שדווח בדוחות הכספיים לרבעון השני 2019 החברה פיצלה את מגזר הנדל"ן ממגזר הקמעונאות והמסחר במטרה לשקף, לנהל ולמדוד את התשומה הכלכלית של כל אחד מתחומי הפעילות בנפרד באופן מיטבי. מהערכת שווי חיצונית, ל – 222 נכסי המקרקעין שבבעלות החברה לרבות המקרקעין שבחכירה והנכסים שהחברה שוכרת ומשכירה לצד ג', השווי ההוגן הינו 2.3 מיליארד שקל, גבוה משמעותית מכ-777 מיליוני שקלים הרשומים בספרים. עם זאת, החברה החליטה שלא לרשום לעת עתה שערוך זה בספרים וסכום זה לא יקבל ביטוי ולא יירשם במסגרת דוחותיה הכספיים.


הרווח התפעולי לרבעון השלישי של חטיבת הקמעונאות והמסחר עלה לכ- 110 מיליוני שקלים, עלייה של כ- 22% לעומת כ- 90 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד. גידול של כ- 5% במחזור המכירות של Yellowוגידול במכירות הסחר ובכמויות הדלקים הנמכרים בתחנות. מחזור המכירות של רשת חנויות הנוחות Yellow שוב מציג צמיחה עקבית והסתכם הרבעון בכ-256 מיליוני שקלים, לעומת כ- 244 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד.


הרווח התפעולי ברבעון השלישי של חטיבת התעשיות (הכוללת את החברות פזגז, פז שמנים, פזקר, פז שירותי תעופה ופז נכסי תעופה) עלה לכ- 37 מיליוני שקלים, אל מול כ- 36 מיליוני שקלים ברבעון השלישי 2018. העלייה ברבעון נובעת בעיקר מגידול בכמויות וממהלכי התייעלות שבוצעו בפז שמנים ופזקר שקיזזו ירידה בכמויות בפזגז וירידה בפז שירותי ונכסי תעופה כתוצאה מסגירת שדה דב. הרווח בתשעת החודשים הראשונים עלה בכ- 11% לכ- 150 מיליוני שקלים לעומת כ- 135 מיליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.


הרווח התפעולי המתואם ברבעון השלישי של חטיבת הזיקוק הסתכם בכ- 27 מיליוני שקלים (המדווח הסתכם ברווח של כ- 3 מיליוני שקלים), בהשוואה לרווח מתואם של כ- 75 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד (67 מיליון שקלים מדווח). הירידה נובעת בשל מרווחים גבוהים שדווחו ברבעון המקביל אשתקד, משחיקה במרווחי הזיקוק שייצרו ברבעון השלישי ומרווח זיקוק של 7.6 $ לחבית בהשוואה לכ- 8.8 $ לחבית אשתקד. השחיקה במרווח הזיקוק נבעה בעיקר מהתייקרות הפרמיה על הנפט הגולמי, ממבנה שוק של בקוורדיישן ומתקלה בתחנת כוח 2. ההפסד התפעולי המתואם בתשעת החודשים הראשונים הסתכם בהפסד של כ- 48 מיליון שקל (המדווח - הפסד של כ-42 מיליוני שקלים) בהשוואה לרווח של כ- 123 מיליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד (המדווח - רווח של כ- 132 מיליוני שקלים).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il