TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פרוטקט תרפיותיקס, בוגרת חממת ,FutuRx השלימה סבב גיוס ראשון של 3.6 מיליון דולר


יותם ניסמבלט, מנכ"ל פרוטקט תרפיותיקס
הכסף מהגיוס ישמש בעיקר לבחירת מולקולה מובילה להמשך פיתוח ולתיקוף פעילותה על מערכת העצבים בבעלי חיים
פרוטקט תרפיותיקס (ProteKt Therapeutics), חברה המפתחת טיפולים חדשים למחלות ניווניות של מערכת העצבים, כמו מחלת אלצהיימר, ולמחלות נוירולגיות אחרות שמערבות תהליכים דלקתיים, הודיעה היום על סגירת סבב גיוס של 3.6 מיליון דולר. הסבב הובל על ידי Fonds de solidarité FTQ הקנדית ו-Bukwang Pharmaceutical הקוריאנית בשיתוף עם המשקיעים הקיימים אורבימד,,FutuRx Johnson & Johnson Innovation - JJDC, Inc., Takeda Ventures, Inc., וקרן ההשקעות ביופארמה של RM Global Partners (RMGP).

הכסף מהגיוס ישמש בעיקר לבחירת מולקולה מובילה להמשך פיתוח ולתיקוף פעילותה על מערכת העצבים בבעלי חיים. בנוסף, החברה מתכננת להתחיל את הפיתוח הקליני של כלי דיאגנוסטי אשר ישמש בעתיד לבחירת המטופלים ולהתאמה אישית של הטיפול.

יותם ניסמבלט, מנכ"ל פרוטקט תרפיותיקס, אמר, "אנחנו שמחים לקדם את פניהם של המשקיעים החדשים, Fonds de solidarité FTQ ו- Bukwang Pharmaceutical, וכן מביעים את הערכתנו הגדולה על התמיכה המתמשכת, הדרכתם ועזרתם של המשקיעים הנוכחיים. המימון החדש יאפשר לנו לבחור ולאשש את הפעילות של מעכבים חדשניים וסלקטיביים של תהליכים נוירו-דלקתיים, וסבב המימון הבא יאפשר לנו להמשיך את הפיתוח עד לשלב הניסויים הקליניים. בנוסף, אימוץ גישה של רפואה אישית ופיתוח כלים דיאגנוסטיים עשויים להגביר את הסיכוי לטיפול אפקטיבי".

דר' כנרת סביצקי, מנכ"לית ,FutuRx אמרה, "אנחנו גאים שחברת הפורטפוליו שלנו, פרוטקט, בוגרת את חממת FutuRx, וממשיכה בעזרת משקיעים חדשים וקיימים בפיתוח התרופות החדשניות שלה לצרכים רפואיים שאין להם מענה בנוירולוגיה, כמו מחלות ניווניות של מערכת העצבים".

דידייה לקונט, סמנכ"ל השקעות, מדעי החיים וקרנות אגד (Funds of funds) ב-,Fonds אמר, "השקעתה של Fonds de solidarité FTQ בפרוטקט היא הראשונה שלנו בתחום המחלות הניווניות כדוגמת אלצהיימר. אנחנו שמחים שהגישה החדשנית של פרוטקט תשולב עם המומחיות של קוויבק בכימיה רפואית ובמאבק כנגד מחלה קשה זו".
דר' הי-וון יו, מנכ"לית Bukwang Pharmaceutical, אמרה,"התרשמנו מהיכולות של פרוטקט בגילוי תרופות ואנחנו שמחים להוות חלק מסבב המימון הנוכחי לצורך קידום תכנית הפיתוח המבטיחה הזאת לקראת טיפול עבור מחלות ניווניות של מערכת העצבים. ל-Bukwang יש מסורת מו"פ איתנה וההשתתפות בסבב מימון זה מוסיפה ומחזקת את הפורטפוליו שלנו ומדגישה את המחויבות שלנו לפיתוח תרופות עבור מטרות חדשניות".

אודות פרוטקט תרפיותיקס
פרוטקט תרפיותיקס היא חברת פיתוח תרופות שמטרתה לפתח מעכבים פוטנטיים וסלקטיביים שנלקחים בבליעה של האנזים PKR, לצורך טיפול במחלות ניווניות או דלקתיות של מערכת העצבים. החברה נוסדה על ידי כרמל בע"מ וקרן כרמל אינוביישנס של אוניברסיטת חיפה, על סמך מחקרו של פרופ' קובי רוזנבלום מאוניברסיטת חיפה, והיא פעלה בחממת FutuRx משנת 2015. במהלך שנים אלו החברה פיתחה סידרה של מולקולות חדשות וסלקטיביות על ידי יישום שיטות חישוביות ייחודיות ותיקוף פעילות המעכבים במעבדה.

אודות Fonds de solidarité FTQ
Fonds de solidarité FTQ היא קרן הון סיכון שמתעלת את החסכונות של תושבי קוויבק לכדי השקעות. עם נכסים בסך 15.6 מיליארד דולר נכון ל-31 במאי, 2019, ה-Fonds עזרה לייצר ולהגן על 215,104 משרות. ל-Fonds יש 3,126 חברות שותפות וכיום יש לה יותר מ-700,000 בעלי מניות/חוסכים www.fondsftq.com.

אודות Bukwang Pharmaceutical
Bukwang Pharmaceutical נוסדה בשנת 1960 ומאז מייצרת תרופות איכותיות במטרה לשפר את הבריאות העולמית. מאז שהחברה נרשמה בבורסה הקוריאנית (KRX:003000) ב-1988, Bukwang גאה לשמור על מעמד פיננסי בריא ועל ביצועים יציבים שזכו לאמון הן מעובדי החברה והן מבעלי המניות. Bukwang פעילה במספר תחומים תרפויטיים, כולל מערכת הכבד, המערכת המטבולית, מערכת הנשימה ומחלות של מערכת העצבים המרכזית. Bukwang ממשיכה להשקיע משאבים ניכרים במו"פ כדי לייצר צנרת תרופות איתנה, על ידי התמקדות עקבית בפיתוח תרופות חדשות למחלות של מערכת העצבים המרכזית, אונקולוגיה ומחלות של מערכת החיסון www.bukwangpharm.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il