TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שיח שריד מדווחת על תוצאות שיא לרבעון השלישי של שנת 2019


שיח שריד
ההכנסות הסתכמו בשיא של כ-9.1 מיליון ש"ח - זינוק של כ-86% ביחס לרבעון המקביל אשתקד וגידול של כ-30% ביחס לרבעון השני של שנת 2019

יוגב שריד מנכ"ל שיח: "אנו נמשיך להשקיע בפיתוח יכולות החברה, הרחבת כושר הגידול וחדשנות במטרה לשמור על שיעור צמיחה גבוה ולהשיא ערך לבעלי המניות שלנו"


רעננה, 14 בנובמבר, 2019, שיח מדיקל גרופ (בורסת ת"א: שיח), חברת הקנאביס הרפואי בבעלות משפחת שריד, מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, בעלת יכולות מוכחות בתחום הגידול, ייצור, פיתוח ומכירה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל מעל כעשור, מדווחת היום על הכנסות שיא לרבעון השלישי של 2019.


יוגב שריד, מנכ"ל שיח: "שיח ממשיכה לצמוח ומדווחת על הכנסות שיא לרבעון השלישי של שנת 2019 עם גידול משמעותי ביחס לרבעון המקביל וכן לרבעון הקודם. אנו עוסקים בקנאביס רפואי משנת 2008 ואנו נמשיך להשקיע בפיתוח יכולות החברה, הרחבת כושר הגידול וחדשנות במטרה לשמור על שיעור צמיחה גבוה ולהשיא ערך לבעלי המניות שלנו."


ההכנסות ברבעון השלישי של 2019 הסתכמו בכ-9.1 מיליון ש"ח, זינוק של כ-86% בהשוואה להכנסות בגובה של כ-4.9 מיליון ש"ח ברבעון השלישי של שנת 2018 וצמיחה של כ-30% ביחס להכנסות של 7 מיליון ש"ח ברבעון השני של 2019. ההכנסות בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2019 הסתכמו בכ-22.0 מיליון ש"ח, זינוק של 63% בהשוואה להכנסות בתקופה המקבילה אשתקד.


נתוני ההכנסות כאמור הינם נתונים המבוססים על הערכות ההנהלה ואינם מבוקרים או סקורים.

אודות שיח מדיקל גרופ
שיח מדיקל גרופ, חברה בבעלות משפחת שריד (כ-70%) הינה חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל. שיח מגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008 תחת סטנדרטים בלתי מתפשרים ומספקת מזור לאלפי לקוחות ברחבי הארץ. לשיח ידע וניסיון רב באשר לשימוש בפרוטוקולים ייחודיים לעיבוד, ייבוש ויישון קנאביס רפואי המשמשים אותה לצורך קבלת תוצרים אחידים ואיכותיים. כיום מחזיקה שיח במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם וקיימת לה יכולת התרחבות לשטח של כ-20 דונמים נוספים.
שיח וחברות הקשורות אליה משתמשות בידע הרב שנצבר אצלן לשם ביצוע מחקרים בתחום הקנאביס הרפואי בשיתוף עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות מובילות וחברות בינלאומיות, והינן שותפות במספר מיזמים העוסקים בפעילות מדעית, מחקר גנטי ופיתוח טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי.
שיח מחזיקה באישור IMC-GAP לריבוי וגידול קנאביס רפואי, וכן בתקן ISO9001.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il