TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מגוריט ממשיכה לצמוח


יור מגוריט, ארז רוזנבוך
מדווחת על גידול של כ-20 אחוז ברווח

בדוח הרבעון השלישי מדווחת קרן הריט למגורים כי מתחילת השנה הרוויחה כ- 24 מיליון שקל ובאותה תקופה חל גידול בהון העצמי לכ-357 מיליון שקלים. נכסיה המניבים של הקרן גדלו בכ-160 אחוז ומסתכמים בכ- 700 מיליון שקל

מגמת הגידול בעסקיה של קרן הריט למגורים, "מגוריט", ניכרת היטב בדוח לסיכום הרבעון השלישי של שנת 2019 שדווח היום.


הקרן, המתמחה בהשכרת דירות לטווח ארוך, רשמה רווח של 13.4 מיליון שקל - עלייה של 19 אחוז לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ובתשעת החודשים הראשונים של השנה רשמה רווח מצטבר של 23.8 מיליון שקלים. בהכנסות משכירות, מסכמת החברה עלייה משמעותית לכדי 9.1 מיליון שקלים ברבעון האחרון, וזאת על אף שהדוח לא כולל הנבה מלאה של פרויקטים חדשים ופרויקטים בשיווק.

עוד עולה כי במהלך הרבעון הנוכחי חל גידול בנכסיה המניבים של הקרן, אשר הסתכמו בכ-694 מיליון שקלים - גידול של 157 אחוזים לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הונה העצמי של הקרן צמח בכ-68 מיליון שקלים לעומת הרבעון המקביל, לכדי 357.5 מיליון שקלים, ומהווה כיום כ-37.3 אחוזים מסך מאזנה.

לפי הדוח, עיקר הרווח נובע מהשלמת עסקה לרכישת מתחם דירות בפתח תקוה, במסגרתה רכשה הקרן 55 יחידות דיור על פני 4 בניינים מאוכלסים בשכונת כפר גנים ג' היוקרתית בפתח תקווה, בתמורה לכ-130 מיליון שקלים, אשר 15 מיליון שקלים מתוכם היו כנגד הנפקת מניות החברה למוכרים.

העסקה הביאה את מספר הדירות המניבות של הקרן לכדי יותר מ- 300 דירות במספר פרויקטים הממוקמים באזורי ביקוש, כשהמלאי המניב של החברה צפוי לגדול משמעותית בין היתר בשל זכייתה, יחד עם קבוצת מנרב, בארבעה פרויקטים של החברה הממשלתית "דירה להשכיר". החברות יקימו יחד כ-500 דירות חדשות להשכרה לטווח ארוך, כך שסך דירות החברה צפוי לעמוד על יותר מ-800 דירות. עוד מדווחת מגוריט כי קיבלה היתר בניה בפרויקט בחולון ובכוונתה להתחיל בעבודות הבנייה באופן מיידי.

במהלך הרבעון השלימה הקרן גיוס של כ-144 מיליון שקלים ערך נקוב של אג"ח להמרה. ההנפקה זכתה לביקוש ער הן במועד ההנפקה והן בשוק המשני, והאגרות נסחרות בריבית שנתית של 0.7 אחוזים בלבד. לפי מגוריט, ריביות אלו מגלמות את הערכת שוק ההון בדרכה של הקרן ובמודל העסקי שלה, ומעידות על הביטחון הרב בנכסיה ובפעילותה בשוק השכירות ארוכת הטווח בישראל.

עוד דיווחה מגוריט במהלך הרבעון הנוכחי על חתימת הסכם, לפיו העניקה אופציה לחברת גינדי החזקות, למכור לה 55 דירות ו-35 חניות בפרויקט 'אפר האוס' המדובר, אשר צפוי להיבנות בשכונת יד אליהו בתל אביב, בתמורה לכ-136.9 מיליון שקלים, ובמקביל העניקה גינדי החזקות למגוריט אופציה להקצות לה מניות של הקרן בשווי של 23.25 מיליון שקלים.

"אנו ממשיכים לגדול ולהתפתח בקצב משביע רצון והתוצאות מעידות על כך", אמר היום מנכ"ל מגוריט, מתי דב. "שיעור התפוסה המקסימלי בפרויקטים שלנו מרמז כי מודל השכירות לטווח ארוך אותו אנו מנחילים זוכה להצלחה בקרב ציבור השוכרים, שמבינים את הערכים המוספים במוצר ובשרות. בכוונתנו להמשיך ולגדול כחלוצים בתחום השכירות ארוכת הטווח בישראל".

יו"ר מגוריט, ארז רוזנבוך, הוסיף: "בנוסף לאמון מצד השוכרים, מגוריט נהנית מתמיכה הן מצד הגופים המוסדיים - דבר הבא שבא לידי ביטוי גם בביקוש הרב לאגרות החוב להמרה שהנפיקה החברה, ולאלו שבמחזור - והן מצד מוכרים של הדירות שנמכרו לקרן, שכחלק מתמורת המכירה קיבלו מניות של הקרן. נמשיך במאמצים להרחבת פעילותנו והפיכתנו לגורם מהותי ומשנה שוק בענף השכירות בישראל".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il