TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת התקשורת אקסל סולושנס מתמזגת עם דולומיט אחזקות


אקסל סולושנס
קבוצת שמרוק תהיה בעלת השליטה בחברה

חברת אקסל סולושנס העוסקת בתחום של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום התקשורת מתמזגת עם החברה הציבורית דולומיט אחזקות תמורת 70% מהון המניות של דולומיט וכן תמורה מותנית נוספת בהתאם לעמידה ביעדים. מוצרי החברה משרתים כ-90% מחברות הטלקום בישראל ובעלי המניות של אקסל כוללים בין היתר את קבוצת שמרוק כ-57%, שתהיה בעלת השליטה בחברה הציבורית, צליר אחזקות (בבעלות מאיר יעקובסון ממדיסון פארמה) כ-19% ולומן קפיטל (בבעלות משפחת וייל) כ-17%.


פעילות החברה כוללת ייבוא הפצה ואינטגרציה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית ואופטית, מוצרים לתקשורת סלולארית, מוצרי אינטרנט של דברים ("IOT") ושירותי אבטחת מידע ושירותי ענן בעיקר בישראל. בין לקוחות החברה נמנות חברות מובילות כגון בזק, סלקום, הוט, פלאפון תקשורת, נטוויז'ן, פרטנר וחברות נוספות.
החברה מספקת מוצרי חומרה (ציוד רשת עיסקי, נתבים סלולאריים, אינטרנט של הדברים – IOT, ציוד תקשורת – Broadband ומערכת שירותי הגנת חומרה בייצור אוטומטי) ומוצרי תוכנה (אבטחת מידע ושירותי ענן ואבטחת מידע לארגונים).


במסגרת זו מבצעת החברה אינטגרציה והפצה של מוצרי Symantec limited , בעיקר לשוק הפרטי בישראל וכן מפיצה את מוצרי הסייבר של חברת BlackBerry Limited.


החברה פועלת בסביבה צומחת בה כמות משתמשי האינטרנט בפס רחב עולה בהתמדה מדי שנה ושימוש הלקוחות באינטרנט גדל. החברה צופה כי בשנים הקרובות עשרות התקנים יהיו מחוברים בכל בית לאינטרנט: מחשבים, סמארטפונים, טאבלטים, אביזרי בית חכם, טלוויזיות חכמות ועוד, דבר שמביא לביקוש עולה למוצריה השונים. מנוע צמיחה נוסף של החברה הוא שדרוג חומרה שוטף אצל מפעילות התקשורת השונות בעקבות חדירתם של מכשירים המאפשרים צריכת פתרונות תקשורת שונים באותו מכשיר (דוגמת שירותי סלולר ו-Wi-Fi), ובעקבות המגמה הנמשכת של הגדלת רוחבי פס המאפשרים לצרכן מגוון רחב של יישומים ושירותים.

את ששת החודשים הראשונים של 2019 סיימה החברה בהכנסות של כ-27.3 מיליון שקל וברווח תפעולי של כ-2.5 מיליון שקל. בשנת 2018 היו לחברה הכנסות של כ-52.5 מיליון שקל ורווח תפעולי של כ-5.8 מיליון שקל. יחד עם זאת, לאור השינויים הצפויים בתחום פעילותה של החברה, צופה החברה כי אלה יתרמו לגידול בהכנסותיה וברווחיותה.


רונן שור מנכ"ל אקסל אומר: "אקסל מביאה עימה בשורה לשוק ההון בדמות חברה יציבה ורווחית, שלה מנועי צמיחה עם שוק של 6.6 מיליון משתמשי אינטרנט בישראל. לחברה מגוון מוצרים ושירותים, לקוחות איכותיים ותחומים חדשים בהם היא תגדיל את פעילותה (IOT, הגנת סייבר). כבר כיום יש לנו פעילות בחו"ל שצפוייה לגדול בשנים הקרובות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il