TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שיח מדיקל גרופ תקבל עד 1.8 מיליון דולר מהצלחת שת"פ אסטרטגי והשלמת עסקת מיזוג עם חברה ציבורית בארה"ב


שיח שריד
לשיח שת"פ עם חברת Valley Agriculture בניו יורק, הנסמכת על הידע הייחודי של שיח בתחום הגידול ואשר בגינו הוקצו לשיח בשנת 2015 1.5% ממניות החברה ללא כל תמורה כספית

חברת Gloucester, המחזיקה ב-100% ממניות Valley, השלימה מיזוג עם Cresco Labs, הנסחרת בבורסות בקנדה ובארה"ב, לפי שווי חברה, בהנחה של מלוא התמורה (מזומן, מניות ואופציות) ועמידה ביעדים, של כ-120 מיליון דולר

שיח מדיקל גרופ (בורסת ת"א: שיח), חברת הקנאביס הרפואי בבעלות משפחת שריד, מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, בעלת יכולות מוכחות בגידול, ייצור, פיתוח ומכירה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל מעל כעשור, גאה לדווח כי תקבל תמורה של עד 1.8 מיליון דולר לאור השלמת עסקת מיזוג של חברת קנאביס בניו יורק, אשר שיח ליוותה בתחילת דרכה בהתבסס על הידע הייחודי של שיח בתחום הגידול ואשר בגינו הוקצו לשיח מניות בחברה ללא כל תמורה.


שיח מדיקל גרופ, באמצעות חברת שיח שריד בע"מ (100%) מחזיקה בכ-1.5% ממניות חברת Gloucester Inc. האמריקאית. שיח מדווחת כי הושלמה עסקה למיזוג Gloucester עם Cresco Labs Inc., חברה אמריקאית הנסחרת בבורסת CSE בקנדה וכן נסחרת ב-OTC בארה"ב. בתמורה למיזוג תקבל שיח (כבעלת מניות ב-Gloucester) סך של כ-460 אלף דולר במזומן וכן מניות ואופציות ב-Cresco, ששווי השוק שלהן מוערך, למועד הדוח, בכ-730 אלף דולר.


בנוסף, נקבע בהסכם המיזוג מנגנון תמורה נוספת (Earn out), לפיו בכפוף להשגת יעדים מסוימים, יהיו זכאים בעלי המניות ב- Gloucester ובכללם שיח, למזומן בסך של כ-140 אלף דולר נוספים וכן למניות ואופציות נוספות ב- Cresco ששווי השוק שלהן מוערך, למועד הדוח, בכ-430 אלף דולר.
סך תמורת המיזוג לשיח (מזומן, מניות ואופציות), בהנחה של השגת היעדים במלואם וקבלת מלוא התמורה הנוספת, מוערכת בסך של כ-1.8 מיליון דולר.

חברת Gloucester מחזיקה ב-100% ממניות Valley Agriculture LLC, חברה המאוגדת בניו-יורק המחזיקה ברישיון לגידול, ייצור ושיווק של קנאביס רפואי בניו-יורק, ארה"ב, וכן בעלת אישור להקמת ארבעה מרכזי חלוקה במדינת ניו יורק. במסגרת שיתוף הפעולה של שיח עם Valley סייעה שיח בתהליך המכרז לקבלת האישורים והרישיונות הדרושים לגידול קנאביס רפואי בניו-יורק וכן בתכנון ובנייה של מתקני הגידול והעיבוד.


מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, יוגב שריד ציין: ״עסקת המיזוג שהושלמה מהווה עדות נוספת לערך הרב הקיים בידע הייחודי שנצבר בשיח לאורך השנים. מודל ההשקעה שלנו בארה"ב הוכיח את עצמו, ובדעת החברה לבחון אפשרויות נוספות להרחבת מודל שותפות זה עם חברות נוספות בארה"ב ובעולם ליצירת ערך. במקביל לשותפויות האסטרטגיות שלנו, שיח נערכת להגדלת כושר הייצור בישראל ופתיחת שווקי חו"ל, עם קבלת היתר הייצוא, ואני בטוח כי נדע להמשיך ולהרחיב את פעילותנו, תוך המשך צמיחה וחיזוק הרווחיות".

אודות שיח מדיקל גרופ
שיח מדיקל גרופ, חברה בבעלות משפחת שריד (כ-69%) הינה חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל. שיח מגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008 תחת סטנדרטים בלתי מתפשרים ומספקת מזור לאלפי לקוחות ברחבי הארץ. לשיח ידע וניסיון רב באשר לשימוש בפרוטוקולים ייחודיים לעיבוד, ייבוש ויישון קנאביס רפואי המשמשים אותה לצורך קבלת תוצרים אחידים ואיכותיים. כיום מחזיקה שיח במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם וקיימת לה יכולת התרחבות לשטח של כ-20 דונמים נוספים.
שיח וחברות הקשורות אליה משתמשות בידע הרב שנצבר אצלן לשם ביצוע מחקרים בתחום הקנאביס הרפואי בשיתוף עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות מובילות וחברות בינלאומיות, והינן שותפות במספר מיזמים העוסקים בפעילות מדעית, מחקר גנטי ופיתוח טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי.
שיח מחזיקה באישור IMC-GAP לריבוי וגידול קנאביס רפואי, וכן בתקן ISO9001.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il