TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אבן דרך משמעותית לרני צים מרכזי קניות


פרויקט הדגל שמקדמת החברה בכפ"ס
התקבל היתר בניה לפרויקט הדגל שמקדמת החברה בכפ"ס
ההיתר שהתקבל הינו להקמת מרכז מסחרי, כאשר החברה ממשיכה לקדם שינוי בהיתר, כך שהפרויקט יכלול כ-40,000 מ"ר של שטחי משרדים, לצד כ-15,000 מ"ר של שטחי מסחר, בילוי ופנאי

רני צים, מנכ"ל רני צים מרכזי קניות: "אנו שמחים על קבלת היתר הבניה לפרויקט, ורואים בכך שלב נוסף וחשוב בקידום פרויקט 'צים אורבן לייף' בכפר סבא. למעשה, המשמעות היא שפרויקט כפ"ס שאנו מקדמים ורואים בו פוטנציאל גדול מאוד, יוצא היום לדרך באופן רשמי, ועבודות ההקמה יחלו בטווח הזמן המיידי, כאשר במקביל אנו ממשיכים לקדם שינוי בהיתר כך שהפרויקט יכלול קמפוס משרדים ולצידו שטחי מסחר, בילוי ופנאי. אנו צופים כי הפרויקט, שנהנה מנגישות רבה, יהווה מוקד משיכה לכל תושבי אזור השרון ויהיה אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של החברה לשנים הבאות".

פרויקט הדגל של רני צים מרכזי קניות בכפר סבא יוצא לדרך. החברה דיווחה, כי קיבלה היתר בניה למבנה מסחרי בפרויקט 'צים אורבן לייף' שמקדמת החברה בכפר סבא. במקביל, החברה ממשיכה לקדם מול הוועדה המקומית לתכנון ובניה בכפ"ס את הבקשה לשינוי היתר והשלמת התנאים לתב"ע שאושרה להפקדה שעניינה ניצול וניוד זכויות בניה להקמת בניין משרדים בשטח של כ- 40,000 מ"ר ובגובה של עד 30 קומות, ושטחי מסחר, פנאי ובילוי בשטח של כ-15,000 מ"ר. החברה מתכננת למצות את כל זכויות הבניה בהתאם לתב"ע המקודמת.

הפרויקט, שממוקם בסמוך לכביש 6, נמצא כיום בשלב של עבודות ביסוס. לאחרונה עדכנה החברה, כי נחתם בפרויקט הסכם שכירות משמעותי ל-10 שנים בהיקף של 5,400 מ"ר (כולל גלריות) עם 'אושר עד', שהינה מרשתות המזון החזקות והאיכותיות בישראל. בשבוע שעבר דווחה החברה על התקשרות בהסכם עם תאגיד בנקאי להעמדת אשראי בסך של 57 מיליון שקל לצורך מימון פרויקט החברה בכפר סבא. להערכת החברה, מועד הפתיחה של הפרויקט צפוי להיות במהלך 2022.

בשבוע החולף דווחה החברה על רכישת המרכז המסחרי "לב גני תקווה" תמורת 175 מיליון שקל. "לב גני תקווה" הינו פרויקט מעורב שימושים, המוקם על ידי צמח המרמן ואשדר וכולל 250 יחידות דיור בשני מגדלי מגורים, לצד מרכז מסחרי הכולל גם שטחי משרדים ושטחי ציבור, בשטח של כ- 8,800 מ"ר; כמו כן כולל המרכז המסחרי 250 מקומות חניה לשימוש באי המסחר ושטחי הציבור.

קבוצת צים אחזקות הוקמה בסוף שנות ה- 90 על ידי רני צים (קבוצת רני צים אחזקות), ופועלת כיום בתחומי הנדל"ן המסחרי באמצעות צים סנטרס ובתחום הקמעונאות באמצעות אופיס דיפו.
חברת רני צים מרכזי קניות פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל. הקבוצה פועלת מתוך אמונה בפריפריה והבנה בשינוי תרבות הצריכה וחווית הקנייה. הקבוצה מונה 6 מרכזי קניות פעילים בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, אום אל פחם וירכא. החברה תתמקד בשנים הקרובות בפיתוחו של פרויקט "'צים אורבן לייף" בכפ"ס וכן של פרויקטים מסחריים ולוגיסטיים במגזר הערבי, בו מקימה ומתכננת החברה 4 מרכזי קניות נוספים. רני צים, המכהן כיו"ר ומנכ"ל החברה, הינו יזם ותיק בשוק הישראלי, ובין היתר הקים את רשת חנויות המזון "כמעט חינם" שנמכרה בשנת 2012 לפי שווי של כ-350 מיליון שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il