TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פסטיבל "חברים" מגיע לבתי הקולנוע בישראל בסוכות


חגיגת '25 שנה לחברים'
פרטנר TV, טוליפ אנטרטיינמנט וורנר ברוס, מביאות את חגיגת '25 שנה לחברים' הבינלאומית לבתי הקולנוע ולמעריצים בישראל
בשבועות הקרובים יתקיימו בארה"ב ובאירופה אירועי הקרנה חגיגיים של פרקים נבחרים וחומרים מיוחדים שמעולם לא שודרו

החגיגה הבינלאומית תגיע לבתי קולנוע ברחבי הארץ במהלך חול המועד סוכות

הסדרה 'חברים' שממשיכה לשבור שיאי צפייה גם ב-2019 חוגגת 25 שנה, וממשיכה להפתיע ולחדש לקהל המעריצים העצום ברחבי העולם, שכולל גם צופים ותיקים וגם קהל צעיר וחדש. בשבועות הקרובים יתקיימו בבתי הקולנוע ברחבי ארה"ב ואירופה אירועי הקרנה של פרקים נבחרים וחומרים מיוחדים מצילומי הסדרה שמעולם לא שודרו.

פרטנר TV וחברת טוליפ אנטרטיינמנט, המפיצה של תכני וורנר בישראל, מביאות גם למעריצים בארץ את החגיגה המלאה, עם שלושה אירועי הקרנה שונים שיוקרנו באירועים זהים לזה שבישראל - גם ברחבי העולם, ועם הפתעות ייחודיות למעריצי הסדרה ולאספנים שייחשפו בהמשך.

'פסטיבל "חברים": הפרק עם חגיגת 25 שנה' יחזיר את המעריצים אל הרגעים הכי אהובים ומצחיקים עם החברים הכי טובים – רוס, רייצ'ל, ג'ואי, מוניקה, צ'נדלר ופיבי – לצד ראיונות מיוחדים עם השחקנים, וקטעים שמעולם לא שודרו.

פסטיבל "חברים" יתקיים במהלך חול המועד סוכות, ב-15-16-17 באוקטובר, בבתי קולנוע ברחבי הארץ. בכל אחד מהמועדים יוקרנו ארבעה פרקים נבחרים שעובדו לפורמט קולנועי, בתוספת קטעים שמעולם לא שודרו. העיבוד הקולנועי, העריכה והתוספות החדשות יוקרנו בחגיגות המקבילות בחו"ל באותו הרכב.

מפרטנר נמסר: "חוויית הצפייה בכל מקום, בטלוויזיה, בסמארטפון וגם על המסך הגדול בקולנוע, מועצמת פי כמה וכמה כשאפשר לעשות אותה ביחד עם חברים. זו התרגשות גדולה וזכות גדולה להיות שותף לאירוע הקולנועי הבינלאומי המדובר ביותר בשבועות האחרונים, במסגרת חגיגות 25 שנה לסדרה האהובה בכל הזמנים 'חברים'."

מטוליפ אנטרטיינמנט נמסר: "אנחנו גאים להביא את האירוע לישראל ולהיווכח שבתי הקולנוע רלוונטיים מתמיד ומצליחים להעצים כל אירוע תוכן לחוויה גדולה, איכותית ונחשקת. אנו שמחים להוביל מהלכים כאלה ומבטיחים הפתעות נוספות בתחום התוכן האלטרנטיבי בקולנוע."

פרטים אודות מכירת הכרטיסים לאירועים, תכנית ההקרנה של כל אירוע ורשימת בתי הקולנוע שייקחו חלק בפסטיבל "חברים" יתפרסמו בהמשך, אך כבר כעת ניתן לחשוף שלקוחות פרטנר TV יוכלו ליהנות מהטבה ייחודית לפני כולם, ומיתרון משמעותי במרוץ אחר הכרטיסים שמספרם מוגבל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il