TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ננו דיימנשן מחזקת את מעמדה בארה"ב ומוכרת מדפסת תלת מימד DragonFly נוספת לכוחות הבטחון האמריקאיים


ננו דיימנשן לוגו
מכירה זו הינה המכירה הרביעית בשבועות האחרונים של מערכת ה- DragonFly ל-additive manufacturing לתחום הבטחון בארה"ב
חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום כי מכרה מערכת DragonFly נוספת לכוחות הבטחון האמריקאיים. בשבועות האחרונים, ננו דיימנשן מכרה 4 מערכות additive manufacturing ללקוחות בטחוניים בארה"ב.

שליחת מידע סודי לספק חיצוני הינה בעיה בטחונית עבור חברות בתעשיית הבטחון. מערכת ה- DragonFly המדויקת העושה שימוש במספר חומרים, לטובת Additive Manufacturing, מאפשרת למהנדסי ומתכנני אלקטרוניקה להדפיס בתלת מימד חומרים מוליכים ומבודדים במקביל, בתוך הארגון, ובכך לעמוד בדרישות אבטחה גבוהות.

ננו דיימנשן, שקיבלה את קוד ה- CAGE והינה ספק מורשה של חברות ממשלתיות ובטחוניות בארה"ב, מסייעת לחברות בתחום הבטחון להקטין את הסיכון לגניבת קניין רוחני ולייצר ביעילות רבה יותר על ידי שימוש בטכנולוגיית Additive Manufacturing בכתלי הארגון. כך ניתן להקטין באופן משמעותי את ההוצאות, להאיץ את זמן המחקר ופיתוח ולקצר את זמני ההגעה לשוק. בנוסף, הודות לגמישות המערכת ויכולת הדפסת תלת מימד מסביב לשעון, יכולת הייצור גדלה.

"שמירה על אבטחת מידע הינה קריטית עבור חברות בכל התעשיות, ובפרט עבור חברות בתעשיית הבטחון, המתכננות ומייצרות אלקטרוניקה ייחודית עבור מערכות קריטיות", ציין עמית דרור, מנכ"ל ננו דיימנשן. "במקום לשלוח את תכנון הכרטיס האלקטרוני לייצור אצל ספק חיצוני, השימוש ב- Additive Manufacturing של אלקטרוניקה מאפשר לאותן חברות לבצע הן את התכנון ואת הייצור תחת קורת גג אחת".

מערכת ה- DragonFly של ננו דיימנשן מאפשרת להדפיס מעגלים אלקטרוניים פונקציונאליים מורכבים ורב שכבתיים, לרבות יישומי RF בתדרים גבוהים, קבלים, אנטנות וסנסורים, היכולים לשמש למספר יישומים מעבר למעגלים סטנדרטיים. באמצעות טכנולוגיה זו, חברות יכולות לאחד רכיבים אלקטרוניים, להקטין את מידתם ומשקלם, לפשט השמה של רכיבים מרובים ובכלל להגדיל את החדשנות, את היכולת לייצר בקסטומיזציה וכן משפרת את האמינות.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il